علت راه اندازی خود به خود تلویزیون سامسونگ چیست؟

راه اندازی خود به خود تلویزیون سامسونگ

علت راه اندازی خود به خود تلویزیون سامسونگ چیست؟

وقتی تلویزیون خود را روشن می‌کنید و در نهایت با مشکلات فنی مواجه می‌شوید، خسته‌کننده است، اما هر مشکلی که مستلزم راه‌اندازی مجدد چرخه‌ای باشد، گاهی اوقات نشانگر خرابی سخت‌افزاری فاجعه‌بار است. در برخی موارد، راه اندازی مجدد چرخه ای در تلویزیون سامسونگ شما مشکلی قابل رفع نیست.

اگر تلویزیون سامسونگ خود به خود به راه اندازی مجدد ادامه دهد، ممکن است دکمه پاور گیر کرده یا منبع تغذیه معیوب باشد. مشکل معمولاً نقص سخت افزاری است. اگر تلویزیون سامسونگ همچنان تحت گارانتی باشد، این شرکت می تواند این مشکل فنی را به صورت رایگان تعمیر کند.

اگر تلویزیون سامسونگ خود به خود راه اندازی مجدد می کند، راه حل هایی وجود دارد که می توانید آنها را امتحان کنید. برای آشنایی با روش‌هایی که می‌توانید برای رفع عملکرد سامسونگ خود امتحان کنید و در صورت شکست عیب‌یابی چه کاری باید انجام دهید، بخوانید.

 

علت راه اندازی مجدد تلویزیون سامسونگ چیست؟

راه اندازی مجدد تلویزیون های سامسونگ به خودی خود یک مشکل رایج است. چندین نقص مرتبط با سخت افزار وجود دارد که می تواند باعث راه اندازی مجدد تلویزیون سامسونگ شود.

 

در اینجا برخی از دلایل احتمالی راه اندازی مجدد تلویزیون سامسونگ آورده شده است:

مادربرد آسیب دیده – مادربرد آسیب دیده یکی از جدی ترین خرابی های سخت افزاری است که می تواند باعث شود تلویزیون سامسونگ در راه اندازی مجدد چرخه ای گیر کند. از آنجایی که هزینه و ناراحتی تعویض مادربرد تلویزیون بسیار زیاد است، اکثر تلویزیون های دارای مادربرد آسیب دیده تعویض می شوند.

 

خازن های آسیب دیده/منبع تغذیه: منبع تغذیه آسیب دیده یکی دیگر از نقص های سخت افزاری جدی است که می تواند باعث ریست چرخه ای در تلویزیون سامسونگ شود. تعمیر منبع تغذیه آسیب دیده می تواند چندین صد دلار هزینه داشته باشد و شما را ملزم می کند تلویزیون خود را به تعمیرگاه یا بخش شرکت تحویل دهید.

 

کابل نواری آسیب دیده: خرابی کابل ریبون در مانیتور تلویزیون می تواند منجر به مشکل ریست چرخه ای شود. معمولاً این مشکلی است که باید توسط تکنسین تعمیر تلویزیون تشخیص داده شود، زیرا گاهی اوقات تشخیص آن به طور قابل مشاهده دشوار است.

 

گرمای بیش از حد CPU: مانند رایانه ها، تلویزیون های هوشمند مانند تلویزیون های سامسونگ دارای یک واحد پردازش مرکزی هستند که پردازش دیجیتال را انجام می دهد. یک CPU که بیش از حد گرم می شود معمولاً باید تعویض شود.

 

خطای نرم افزار: اگر آخرین به روز رسانی نرم افزار را در تلویزیون سامسونگ خود ندارید، ممکن است باعث از کار افتادن تلویزیون شود.

همانطور که از این لیست می بینید، بیشتر مشکلاتی که باعث می شود تلویزیون سامسونگ خود به خود راه اندازی مجدد شود، نقص های سخت افزاری متوسط ​​تا شدید است که نیاز به کمک تکنسین دارد.

هنوز هم ایده خوبی است که تمام اتصالات کابل تلویزیون را قطع و دوباره وصل کنید تا مطمئن شوید که اتصال بد منبع مشکل نیست. مشکل می تواند به سادگی شل شدن سیم برق باشد. مهم است که ابتدا ساده ترین راه حل ها را رد کنید قبل از اینکه تلویزیون خود را برای تشخیص توسط یک تکنسین تعمیر بفرستید.

 

آیا می توانید تلویزیون سامسونگ را که مدام راه اندازی مجدد می شود تعمیر کنید؟

تعمیر تلویزیون سامسونگ که به طور مداوم راه اندازی مجدد می شود به علت مشکل راه اندازی مجدد تلویزیون بستگی دارد. اگر علت راه‌اندازی مجدد تلویزیون، به‌روزرسانی نرم‌افزار از دست رفته باشد، با بارگیری به‌روزرسانی‌های جدید از طریق راه‌اندازی از راه دور، می‌توان آن را به راحتی برطرف کرد.

با این حال، اگر تلویزیون سامسونگ شما به دلیل نقص سخت‌افزاری بزرگ، مانند معیوب بودن مادربرد یا منبع تغذیه، به راه‌اندازی مجدد ادامه می‌دهد، این سوال که آیا قابل تعمیر است یا خیر، کمتر قطعی است. در برخی موارد هزینه تعمیر تلویزیون ارزش آن را ندارد و خرید تلویزیون جدید راحت تر است.

اگر تلویزیونی خارج از گارانتی باشد، ممکن است هزینه تعمیر تلویزیون بیشتر از ارزش خود تلویزیون باشد. در این مورد نیز، تعویض تلویزیون سامسونگ ممکن است گزینه بهتری باشد.

 

آیا گارانتی تلویزیون سامسونگ مشکلات ریست را پوشش می دهد؟

سامسونگ برای تلویزیون های خود گارانتی ارائه می دهد، اما برخی از هشدارها و معایب مربوط به این سیستم وجود دارد.

برای دارندگان تلویزیون های سامسونگ در خارج از ایالات متحده، سامسونگ فقط ضمانت محدودی را پوشش می دهد و هزینه تعمیر کار را از صاحبان تلویزیون دریافت می کند. زمان تعمیرات تلویزیون نیز ممکن است بیشتر از حد معمول باشد زیرا حمل و نقل بیشتر طول می کشد و تعمیرات بین المللی بر تعمیرات داخلی اولویت دارد.

 

چگونه تلویزیون سامسونگ را برای کار گارانتی تحویل دهیم

گارانتی تلویزیون سامسونگ تنها دوازده ماه از تاریخ خرید به طول می انجامد، بنابراین اگر تلویزیون سامسونگ خود را سال گذشته خریداری کرده اید و مشکل راه اندازی مجدد آن شروع می شود، باید از طریق سامسونگ تحت پوشش تعمیرات باشید.

ضمانت‌نامه سامسونگ برای تلویزیون‌هایش آسیب‌های ناشی از سایش و پارگی معمولی از سال اول استفاده را پوشش می‌دهد و عیوب سخت‌افزاری جدی، مانند منبع تغذیه یا خرابی مادربرد را پوشش می‌دهد.

این هوشمندانه است که یک کپی از رسید خرید خود را حداقل تا دوازده ماه پس از خرید تلویزیون خود نگه دارید. در صورت بروز مشکل، به این مستندات نیاز دارید تا تلویزیون خود را برای تعمیرات گارانتی ارسال کنید.

 

حلقه های راه اندازی مجدد تلویزیون سامسونگ معمولاً نشانه آسیب است

اگر با مشکل راه اندازی خود به خود تلویزیون سامسونگ بارها و بارها مواجه هستید، قبل از تماس با سامسونگ برای تعمیرات، ارزش دارد بررسی کنید که آیا تلویزیون دچار مشکل نرم افزاری شده است یا خیر. با این حال، احتمال زیادی وجود دارد که اگر در تلویزیون سامسونگ خود با این مشکل مواجه هستید، احتمالاً با یک مشکل سخت افزاری بزرگ روبرو هستید.

 

تعمیر لوازم خانگی در تهران با پیکوالکترونیک

مجموعه پیکوالکترونیک با ارائه خدمات تعمیر تلویزیون در تهران و تعمیر لوازم خانگی در منزل بدون احتیاج به جابجایی دستگاه، افتخار داشتن سال‌ها سابقه در زمینه تعمیرات لوازم برقی  جهت رفاه حال مشتریان عزیز با اقدام به تجهیز تیم تکنسین خود و با انجام تعمیرات مورد نیاز و سرویس‌های درخواستی تعمیرات لوازم برقی شما بتواند رضایت مشتریان خود را جلب نماید. با ما در تماس باشید…