تعمیر تلویزیون

تعمیرات تلویزیون

اگر ساکن شهرهای بهارستان, اسلامشهر, شهریار, رباط کریم, پرند, چهاردانگه و محله های تهرانسر و یافت آباد هستید برای ثبت سفارش در زمینه تعمیر تلویزیون در منزل یا محل مورد نظرتان، نصب یا سرویس آن، کافیست از طریق دکمه ثبت سفارش در همین صفحه و یا تماس با شماره های زیر درخواست خود را ثبت کنید. تعمیرکار تلویزیون متخصص نوع و برند تلویزیون شما، در سریعترین زمان ممکن، برای خدمات‌رسانی اعزام خواهد شد.

  • این فیلد برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.

نمایندگی تلویزیون سامسونگ و الجی در رباط کریم , شهریار و حومه

نصب تلویزیون سامسونگ و الجی توسط متخصصان حرفه ای

مهم نیست که تلویزیون خود را از کجا و در چه زمانی خریداری کرده اید، متخصصان حرفه ای پیکو کار نصب تلویزیون شما را در محلی که هستید، انجام می دهند. کارشناسان ما مدل های مختلف تلویزیون را در سریعترین زمان ممکن و با هزینه مناسب نصب می کنند.

02156411540 02156411550

آیا تعمیر تلویزیون در منزل یا محل کار قابل انجام است؟

یکی از نکات مهم در انجام تعمیرات تلویزیون، عدم جابجایی آن است. خیلی از شکستگی‌ها و ترک های ایجاد شده روی قطعات تلویزیون مربوط به همین جابجایی‌هاست. گاهی اوقات قطعه ای که تعمیرکار تلویزیون می تواند آن را تعمیر کند با دستکاری‌های غیر اصولی و یا جابجایی کاملا از دور خارج می شود و باید تعویض شود و هزینه بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت.

تعمیرکاران سیار پیکو، تعمیر تلویزیون در محل و منزل را به انجام آن در تعمیرگاه اولویت می‌دهند. در نتیجه با مراجعه به محل شما تعمیرات دستگاه انجام خواهد شد. اگر مشکل تلویزیون شما خیلی پیچیده باشد و نیاز به چندین ساعت زمان برای تعمیر داشته باشد و از نظر تعمیرکار نیاز به جابجایی به تعمیرگاه تخصصی تلویزیون پیکو داشته باشد، این مورد با شما در میان گذاشته خواهد شد. تعمیر تلویزیون در استان تهران (چهاردانگه, تهرانسر, یافت اباد) و البرز و شهرهای رباط کریم , شهریار, بهارستان, پرند,اسلامشهر در محل شما انجام خواهد شد.

مزایای خدمت تعمیر و سرویس تلویزیون در محل چیست؟

  • کاهش هزینه‌ها
  • صرفه جویی در زمان
  • عدم نیاز به حمل تلویزیون تا تعمیرگاه
  • استفاده از یک متخصص تعمیر تلویزیون باتجربه

برای درخواست تعمیر و نصب تلویزیون در استان تهران (چهاردانگه, تهرانسر, یافت اباد) و البرز و شهرهای رباط کریم , شهریار, بهارستان, پرند,اسلامشهر با ما تماس بگیرید.