نمایندگی مجاز پارس الکتریک

نمایندگی مجاز پارس الکتریک در تهران با کد نمایندگی 940  و مرکز تخصصی عیب یابی و تعمیرات تلویزیون و محصولات پارس الکتریک…. در رباط کریم, پرند,شهریار, اندیشه, اسلامشهر, بهارستان , غرب تهران و شهرهای استان البرز.

ما، تعمیرگاه تلویزیون پیکوالکترونیک، با  تجربه فراوان در زمینه تعمیرات تلویزیون پارس، با افتخار خدمات خود را به شما مشتریان گرامی ارائه می‌دهیم. ما به عنوان یک واحد متخصص و با تخصص عمیق در تعمیرات تلویزیون‌های پارس در خدمت شما هستیم.

تلاش ما برای رفاه حال شما، با فراهم کردن امکان تعمیر تلویزیون LED و LCD پارس در کوتاه‌ترین زمان ممکن با اعزام تکنسین‌های مجاز به منزل یا محل کار شماست. این خدمات شامل تعمیر تلویزیون‌های هوشمند، انواع ساندبار و سیستم‌های سینمای خانگی نیز می‌شود.

تعمیرگاه مجاز پارس پیکوالکتریک (فرشید عسگری)، با شماره نمایندگی 940، همواره در خدمت شماست. اعتماد شما را به تخصص و تجربه ما بسپارید و به ما اجازه دهید تلویزیون پارس شما را به بهترین حالت ممکن بازگردانی کنیم.

نام مسئول نمایندگی: آقاي فرشيد عسگري

پارس الکتریک

در مرکز تعمیرات پیکوالکترونیک، تخصص و حرفه‌ای بودن در تعمیر تلویزیون پارس الکتریک از اصول اساسی ماست. تیم تعمیرات ما از تکنسین‌های با تجربه و مجرب تشکیل شده است که با دانش گسترده‌ای در زمینه تعمیر تلویزیون‌های پارس الکتریک به شما خدمت می‌رسانند.

یکی از نقاط قوت ما استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته در هر مرحله از فرآیند تعمیر است. این تجهیزات علاوه بر افزایش دقت در تشخیص مشکلات، میزان خرابی را کاهش داده و باعث افزایش بازدهی تعمیرات می‌شود. همچنین، تعمیر تلویزیون پارس الکتریک در این نمایندگی بر اساس روش‌های نوین و به‌روز انجام می‌پذیرد، تا بهترین نتیجه ممکن در بازیابی کارکرد تلویزیون‌های شما حاصل شود.

تلویزیون پارس الکتریک

نمایندگی مجاز تلویزیون پارس الکتریک

از دیگر خدمات و ویژگی‌های مرکز تعمیرات پیکوالکترونیک (فرشید عسگری) می‌توان به قابلیت ارائه تعمیرات تخصصی در تمام شهرستان های غرب تهران (رباط کریم, پرند, شهریار, اندیشه, اسلامشهر, نسیم شهر, بهارستان و …) با سرعت بالا و کیفیت برتر اشاره کرد. این امکان به شما اعطا می‌شود تا به راحتی و در اسرع وقت، خدمات تعمیراتی مورد نیاز خود را در محل مورد نظر دریافت کنید.

در صورت تعمیر تلویزیون پارس الکتریک، از قطعات فابریک استفاده می‌شود تا تضمین کیفیت و عمر طولانی بعد از تعمیرات فراهم گردد. این اقدام به شما اطمینان می‌دهد که تلویزیون پارس الکتریک شما به حالت ایده‌آل بازگردانده شده و به طور کامل عملکرد خود را اجرا می‌کند.

برای ارتباط با نمایندگی های مجاز تعمیر و سرویس محصولات پارس الکتریک در استان تهران (چهاردانگه, تهرانسر, یافت اباد) و البرز و شهرهای رباط کریم , شهریار, بهارستان, پرند,اسلامشهر با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۶۴۱۱۵۴۰
۰۲۱۵۶۴۱۱۵۵۰

09904040309
info@picoelectronic.com

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در رباط کریم