نمایندگی رسمی دنای

نمایندگی لوازم خانگی دنای در رباط کریم, پرند,شهریار, اندیشه, اسلامشهر, بهارستان , غرب تهران و شهرهای استان البرز. دنای تولیدکننده برتر تلویزیون، اسپیکر خانگی، گیرنده دیجیتال، ضبط ماشین در ایران است. برای خریداران تلویزیون‌ها و سایر محصولات برند دنای، یکی از مهم‌ترین مسائل پیدا کردن تیم‌های تخصصی به عنوان نمایندگی  می‌باشد. پیکوالکترونیک، یکی از تیم‌های تخصصی تعمیرات و نمایندگی رسمی محصولات دنای در رباط کریم می‌باشد. 

تلویزیون هوشمند دنای

 دنای موفق به کسب فناوری تولید تلویزیون درسال 98 گردید و توانست تلویزیون‌های خود را با تکنولوژی روز دنیا در سایزهای مختلف و با کیفیت تصویر بالا تولید کند که این امر دنای را در بین بزرگترین برندهای تلویزیونی قرار داد.

با سابقه فعالیت ما و بررسی‌هایی که انجام می‌دهید می‌توانید اطمینان حاصل کنید که با خرید محصولات دنای “حس کیفیت برتر” را تجربه خواهید کرد، چون ما کیفیت را در اولویت اصلی در هر مرحله از کار خود قرار داده‌ایم.

نمایندگی رسمی دنای

نمایندگی مجاز تلویزیون دنای

همان‌طور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین گزینه‌ها برای انتخاب و گزینش یک برند به خصوص، خدمات پس از فروش آن است. به این معنی که بعد از خریداری محصول، برای سرویس، مشکلات و تعویض برخی از قطعات در صورت استهلاک، باید مرکز و افرادی وجود داشته باشند تا به آن‌ها مراجعه کنیم.

در خرید وسایل بزرگ، گران و وسایلی که به کرّات مورد استفاده قرار می‌گیرند، گزینه‌ی نمایندگی و خدمات پس از فروش آن‌ها بسیار اهمیت پیدا می‌کند. چرا که احتمال نیاز به مراجعه به چنین مراکزی بسیار بالا خواهد بود. بنابراین این نکته‌ی آموزشی را از ما آویزه‌ی گوشتان کنید و پیش از خرید هر محصول خاص، به گزینه‌ی نمایندگی و خدمات پس از فروش آن نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید!

پیکوالکترونیک نمایندگی رسمی محصولات دنای در رباط کریم و غرب تهران  با دارا بودن کادری باتجربه و متخصص در زمینه‌ی تعمیرات و سرویس دهی تلویزیون دنای،آماده سرئیس دهی برای این محصولات به شما همراهان عزیز است.

برای ارتباط با نمایندگی های مجاز تعمیر و نصب تلویزیون دنای در استان تهران (چهاردانگه, تهرانسر, یافت اباد) و البرز و شهرهای رباط کریم , شهریار, بهارستان, پرند,اسلامشهر با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۶۴۱۱۵۴۰
۰۲۱۵۶۴۱۱۵۵۰
info@picoelectronic.com

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در رباط کریم