نمایندگی مجاز سونیا

(SUNIYA)

پیکوالکترونیک به عنوان نمایندگی تعمیرات سونیا غرب تهران خدمات متنوعی از قبیل تعمیر تلویزیون, اسپیکر, یخچال، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی و ظرفشویی و غیره را ارائه می دهد. این مجموعه با بهره مندی از تعمیرکاران متخصص در مناطق مختلف غرب تهران، با نرخ مصوب و به صورت فوری عیب یابی و تعمیرات لوازم خانگی شما را انجام می دهد. به طوریکه می توان در هر ساعت از شبانه روز سفارش تعمیرات لوازم خانگی با قطعات اصلی و اورجینال را در این سامانه ثبت و خدمات تضمین شده را دریافت نمود.

سونیا از معتبرترین و شناخته شده ترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی می باشد، ما با سال‌ها تجربه در زمینه تعمیرات تخصصی انواع لوازم خانگی سونیا، مفتخریم که به عنوان نماینده مجاز سونیا در غرب تهران، در کنار شما باشیم. به دلیل تفاوت هایی که در طراحی سیستم داخلی محصولات هر یک از برندها وجود دارد، لذا بهترین انتخاب در این شرایط تعمیرگاه مجاز سونیا در غرب تهران (چهاردانگه, تهرانسر, یافت اباد)  و شهر های رباط کریم , اسلامشهر, نسیم شهر, شهریار, پرند, اندیشه و …. می باشد.

خدمات ما برای محصولات سونیا:

  • تعمیر تخصصی انواع لوازم خانگی سونیا: تلویزیون سونیا، اسپیکر سونیا, یخچال سونیا، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی و ظرفشویی سونیا و …
  • ارائه خدمات در محل: برای رفاه حال شما عزیزان، خدمات تعمیرات در محل شما انجام می‌شود.
  • استفاده از قطعات اصل و اورجینال: ما برای تعمیرات لوازم خانگی شما فقط از قطعات اصل و اورجینال سونیا استفاده می‌کنیم.
  • قیمت مناسب: ما در تلاشیم تا با ارائه خدمات با قیمت مناسب، رضایت شما عزیزان را جلب کنیم.
  • مشاوره رایگان: شما می‌توانید قبل از درخواست تعمیر، از مشاوره رایگان متخصصان ما بهره‌مند شوید.
نمایندگی لوازم خانگی سونیا

خدمات تخصصی نمایندگی مجاز سونیا پیکوالکترونیک

چرا برای تعمیر محصولات سونیا پیکوالکترونیک را انتخاب کنید؟

  • تخصص و تجربه: تکنسین‌های مجرب و کارآزموده ما با گذراندن دوره‌های تخصصی، به طور کامل با نحوه تعمیر انواع لوازم خانگی سونیا آشنا هستند.
  • استفاده از تجهیزات پیشرفته: ما از جدیدترین تجهیزات و ابزارآلات برای تعمیر لوازم خانگی شما استفاده می‌کنیم تا به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کنیم.
  • سرویس‌دهی سریع و به موقع: ما به وقت شما احترام می‌گذاریم و تلاش می‌کنیم تا در سریع‌ترین زمان ممکن، مشکل لوازم خانگی شما را برطرف کنیم.
  • رضایت بالای مشتریان: رضایت مشتریان، همواره مهم‌ترین هدف ما بوده است.

برای ارتباط با نمایندگی های مجاز سونیا در استان تهران (چهاردانگه, تهرانسر, یافت اباد) و البرز و شهرهای رباط کریم , شهریار, بهارستان, پرند,اسلامشهر با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۶۴۱۱۵۴۰
۰۲۱۵۶۴۱۱۵۵۰
info@picoelectronic.com

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در رباط کریم