نمایندگی نصب و تعمیر تلویزیون تی سی ال (TCL) در غرب تهران

پیکوالکترونیک مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون تی سی ال (TCL)، با سال‌ها تجربه و تخصص در زمینه تعمیرات انواع تلویزیون‌های تی سی ال (TCL)، خدمات خود را به ساکنین مناطق غرب تهران، شامل یافت آباد، تهرانسر، چهاردانگه، رباط کریم، شهریار، اندیشه، پرند، اسلامشهر، نسیم شهر و سایر مناطق ارائه می‌دهد.

تیم متخصص ما با بیش از 10 سال تجربه در زمینه تعمیرات تلویزیون‌های تی سی ال (TCL)، به طور کامل با مشکلات رایج این تلویزیون‌ها آشنا هستند و می‌توانند به بهترین نحو آنها را تعمیر کنند.

خدمات تعمیر و نصب تلویزیون تی سی ال (TCL) پیکوالکترونیک:

    • عیب یابی دقیق و تخصصی:تشخیص دقیق مشکل تلویزیون شما با استفاده از جدیدترین تجهیزات و ارائه گزارش کامل از عیب یابی به شما
    • استفاده از قطعات اصل و اورجینال:تضمین کیفیت و طول عمر تعمیرات و استفاده از قطعات یدکی با گارانتی معتبر
    • تعمیرات در محل شما (با هماهنگی قبلی):صرفه جویی در زمان و هزینه شما, عدم نیاز به حمل و نقل تلویزیون و ارائه خدمات در محل شما
نمایندگی نصب و تعمیر تلویزیون تی سی ال

چرا پیکوالکترونیک را برای تعمیر و نصب تلویزیون تی سی ال (TCL) انتخاب کنیم؟

  • تعمیرات در محل: پیکوالکترونیک در صورت تمایل شما، می‌تواند تعمیرات تلویزیون شما را در محل شما انجام دهد تا از دردسر حمل و نقل تلویزیون خود خلاص شوید.
  • تخصص و تجربه:تیم متخصص ما با بیش از 10 سال تجربه در زمینه تعمیرات تلویزیون‌های دوو ، به طور کامل با مشکلات رایج این تلویزیون‌ها آشنا هستند و می‌توانند به بهترین نحو آنها را تعمیر کنند.
  • قیمت مناسب:ارائه خدمات با قیمت مناسب و رقابتی و ارائه تخفیف‌های ویژه به مشتریان

برای ارتباط با نمایندگی های مجاز تعمیر و نصب تلویزیون های تی سی ال (TCL) در استان تهران (چهاردانگه, تهرانسر, یافت اباد) و البرز و شهرهای رباط کریم , شهریار, بهارستان, پرند,اسلامشهر با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۶۴۱۱۵۴۰
۰۲۱۵۶۴۱۱۵۵۰
info@picoelectronic.com

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در رباط کریم