نمایندگی رسمی آیوا

نمایندگی رسمی تلوزیون  آیوا [Aiwa] آماده ارائه انواع خدمات تخصصی با قطعات اصلی و قیمتی مناسب در کمترین زمان، هم در منزل و هم در مرکز نمایندگی تعمیرات تلویزیون آیوا همراه با ضمانت انواع خدمات و مشاوره رایگان به شماست،  این مرکز در محدود رباط کریم, پرند,شهریار, اندیشه, اسلامشهر, بهارستان , غرب تهران و شهرهای استان البرز در دسترس شما قرار دارد و میتوانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و در سریعترین زمان ممکن خدمات را دریافت کنید.

آیوا (Aiwa)

کمپانی آیوا با پیشینه‌ای 70 ساله، که یکی از قدیمی‌ترین و مشهورترین برندهای ژاپنی به شمار می‌رود، پس از تجربه افت و خیزهای فراوان، علاوه بر محصولات متنوع صوتی، مجموعه بسیار گسترده‌ای از تلویزیون‌های LED و OLED را در طرح‌ها، اندازه‌ها و امکانات مختلف، ارائه نموده و با قدرتی مضاعف مجددا وارد بازارهای جهانی گردیده است.

 

نمایندگی رسمی آیوا

نمایندگی مجاز و رسمی آیوا

همان‌طور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین گزینه‌ها برای انتخاب و گزینش یک برند ، خدمات پس از فروش آن است. به این معنی که بعد از خریداری محصول، برای سرویس، مشکلات و تعویض برخی از قطعات در صورت استهلاک، باید مرکز و افرادی وجود داشته باشند تا به آن‌ها مراجعه کنیم.

در خرید وسایل بزرگ، گران و وسایلی که به کرّات مورد استفاده قرار می‌گیرند، گزینه‌ی نمایندگی و خدمات پس از فروش آن‌ها بسیار اهمیت پیدا می‌کند. چرا که احتمال نیاز به مراجعه به چنین مراکزی بسیار بالا خواهد بود. بنابراین این نکته‌ی آموزشی را از ما آویزه‌ی گوشتان کنید و پیش از خرید هر محصول خاص، به گزینه‌ی نمایندگی و خدمات پس از فروش آن نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید!

پیکوالکترونیک با دارا بودن کادری باتجربه و متخصص در زمینه‌ی تعمیرات , نصب و سرویس دهی تلویزون های برند آیوا , خدمات نمایندگی آیوا در رباط کریم را تحت پوشش قرار داده است.

برای ارتباط با نمایندگی های مجاز تعمیر و نصب تلویزون های آیوا در استان تهران (چهاردانگه, تهرانسر, یافت اباد) و البرز و شهرهای رباط کریم , شهریار, بهارستان, پرند,اسلامشهر با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۵۶۴۱۱۵۴۰
۰۲۱۵۶۴۱۱۵۵۰
info@picoelectronic.com

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در رباط کریم