سرویس لوازم برقی

خدمات سرویس لوازم برقی

سرویس لوازم برقی به معنای چکاپ دوره‌ای آن‌ها است. خدمات سرویس، از خدمات تعمیر جداست. در حقیقت سرویس برای لوازم برقی سالم و بدون مشکل اجرا می‌شود. هدف از سرویس، چکاپ و رفع مواردی است که احتمال می‌رود در آینده‌ای نه چندان دور، سبب کاهش عملکرد مفید آن وسیله شوند. یک مثال می‌زنیم تا بهتر مفهوم سرویس لوازم برقی را بفهمید. زمانی‌که شما اقدام به تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه‌ی آب منزل خود می‌کنید، دستگاه تصفیه‌ی آب شما هنوز کار می‌کند. اما کثیف شدن فیلترها به معنای آن است که از این زمان به بعد، دستگاه شاید نتواند آب را به خوبی تصفیه کند. عدم توجه به این موضوع و تعویض نکردن فیلترهای تصفیه‌ی آب، سبب می‌شود تا به‌زودی، دستگاه شما خراب شود و از آب تصفیه شده محروم بمانید! بنابراین روشن است که سرویس کاری، می‌تواند شما را از هزینه‌های تعمیرات نجات دهد.

بیشتر بخوانید: نظافت وسایل برقی

سرویس لوازم برقی در زمان مقرر

سعی کنید وقتی وسیله‌ای را خریداری می‌کنید، نکات مربوط به نگهداری آن را پرس‌وجو کنید. از این زمان به بعد، چیزی که می‌تواند شما را از شر هزینه‌های تعمیر و خرابی‌های مکرر آن وسیله در امان نگه دارد، همین نکات مربوط به سرویس و نگهداری وسیله‌تان خواهد بود. بنابراین باید سعی کنید تا به خوبی این موارد را بلد باشید. توصیه می‌کنیم در صورت امکان و به منظور جلوگیری از فراموش کردن، یک دفترچه یادداشت تهیه کنید و در برگه‌های مجزا، برای هر وسیله‌ی برقی خود، تاریخ‌های سرویس و بازبینی را مشخص نمایید.

بیش‌تر لوازم برقی، نیاز به سرویس در بازه‌های زمانی نه چندان بلند دارند. بهتر است این بازه را از متخصصین و سازندگان آن وسیله بپرسید. در دفترچه‌ی راهنمای برخی از لوازم برقی، راهنمایی‌هایی بدین منظور در نظر گرفته شده است.

اگر سرویس نکنیم …

بسیاری از افراد، به سرویس لوازم برقی خود در زمان مقرر شده، اهمیتی نمی‌دهند. هرچند این امکان وجود دارد که وسیله بدون هیچ خرابی و مشکلی به عملیات خود ادامه دهد، اما در صورت بروز مشکل، زمان و هزینه‌ی بسیار زیادتری به نسبت زمان و هزینه‌ی خدمات سرویس کاری، برای صاحب وسیله در انتظار خواهد بود. در نظر داشته باشید که بسیاری از معایب و مشکلات، برای افراد غیرمتخصص و عادی، شاید قابل درک نباشد.

سرویس تعمیرات پیکوالکترونیک، برای تمام برندهای ایرانی و خارجی فعال است. تعمیر انواع لوازم خانگی در پیکوالکترونیک برای برندهای سامسونگ، ال جی, بوش , ایکس ویژن و... و انواع لوازم برقی انجام می‌پذیرد. در صورت خرابی نیاز به تعمیرات، شما می‌توانید از متخصصین ماهر پیکوالکترونیک کمک بگیرید. تمام متخصصین این مجموعه آموزش دیده و کاملاً حرفه‌ای هستند. سفارش تعمیرات  شما در پیکوالکترونیک در کم‌ترین زمان ممکن، با شفاف‌ترین هزینه‌ها و به بهترین کیفیت انجام می‌شود. خدمات تعمیر  پیکوالکترونیک در تمام مناطق تهران اعم از چهاردانگه، تهرانسر و یافت آباد، پرند, اسلامشهر, شهریار, اندیشه و ... در منزل شما و بدون نیاز به حمل صورت می‌گیرد. 

تماس برای تعمیر فرم درخواست تعمیرکار

 

متخصصین سرویس لوازم برقی

افرادی که به صورت حرفه‌ای با وسایل برقی کار می‌کنند، پس از گذراندن دوره‌های تخصصی و نیز کسب تجربیات مختلف در این زمینه، قادر خواهند بود تا مشکلات مربوط به وسیله را پیش از وقوع حدس بزنند.

سرویس وسایل برقی باید توسط متخصصین انجام شود. این امر یک موضوع پیچیده‌ای نیست. اما مراقبت و احتیاط در برخورد با آن وسیله، حرفه‌ی متخصصین خواهد بود و به همین دلیل نیز انجام دهنده‌ی خدمات سرویس کاری، باید فردی باتجربه و متخصص در این حوزه باشد.