ابعاد استاندارد ماشین لباسشویی و اندازه گیری فضا قبل از خرید

ابعاد ماشین لباسشویی

انداره استاندارد و مناسب‌ترین ابعاد ماشین لباسشویی

همه ماشین های لباسشویی یکسان ساخته نمی شوند. در واقع، برخی از ابعاد به طور قابل توجهی متفاوت از دیگران هستند. قبل از خرید یک ماشین لباسشویی جدید، مهم است که ابعاد ماشین لباسشویی را بدانید تا مطمئن شوید که به درستی در خانه شما قرار می گیرد. به همین دلیل است که این راهنما وجود دارد! در این مقاله، انواع ماشین‌های لباسشویی موجود امروزی و ابعاد معمولی آن‌ها هنگام خرید را بررسی می‌کنیم. ما همچنین به شما کمک می کنیم فضای خانه خود را که می خواهید ماشین جدید خود را در آن قرار دهید اندازه گیری کنید تا همه چیز کاملاً با هم هماهنگ شود.

چرا ابعاد ماشین لباسشویی مهم است؟

بسیار مهم است که ماشین لباسشویی را انتخاب کنید که کاملاً خواسته های خانواده شما را برآورده کند، زیرا آنها در اندازه ها و اشکال مختلف هستند. اگر ماشین لباسشویی را انتخاب کنید که برای خانواده شما خیلی کوچک باشد، زمان و انرژی خود را با اجرای چرخه های زیادی هدر خواهید داد. با این حال، اگر واحدی را انتخاب کنید که خیلی بزرگ است، به دلیل هزینه بالاتر آب جاری و برق در حالی که هیچ یک از آنها استفاده نمی شود، ضرر خواهید کرد.

درک خواسته های خانواده شما و در نظر گرفتن قرار دادن ماشین لباسشویی در خانه شما بسیار مهم است. درب ماشین لباسشویی علاوه بر قرار گرفتن در قسمت مشخص شده باید به سادگی باز و بسته شود. از وجود فضای اطراف دستگاه نیز اطمینان حاصل کنید زیرا اضافه کاری و در صورت نیاز به تعمیر، بسیار مهم است که نمایندگی تعمیرات لباسشویی بتواند به سرعت و به راحتی به هر قطعه شکسته یا نیاز به تعمیر برسد.

 

بیشتر مطالعه کنید: عیب یابی ماشین لباسشویی و راهنمای تعمیر

 

انواع ماشین لباسشویی های موجود امروزه

سه نوع اصلی ماشین لباسشویی موجود است: درب جلو، درب بالا و ماشین لباسشویی/خشک کن انباشته با صرفه جویی در فضا.

اگرچه واشرهای بار جلویی هزینه بیشتری دارند، اما بارهای بزرگتر و سر و صدا کمتری را ارائه می دهند زیرا نسبت به لودرهای بالا به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز دارند. لباس های شما بی سر و صدا و به آرامی توسط آنها برخورد می شود.

ماشین‌های با بار بالا قیمت مناسب‌تری دارند، اما معمولاً بزرگ‌تر و پر سر و صداتر از نسخه‌های لودر جلو هستند. این انتخاب عاقلانه ای نیست اگر از خانه نزدیک به محل خشکشویی خود کار می کنید. علاوه بر این، همه مدل‌ها نمی‌توانند عمیقاً پر شوند، بنابراین هنگام تصمیم‌گیری این را در نظر داشته باشید.

برای افرادی که فضای ذخیره سازی زیادی ندارند یا فقط می خواهند مقداری از فضای کف را خالی کنند، ماشین لباسشویی/خشک کن انباشته عالی است. اگرچه این واحدها ارزان نیستند، و ممکن است نصب حرفه ای لازم باشد، که به هزینه اضافه می کند. علاوه بر این، آنها نسبت به واشرهای معمولی آب و برق بیشتری مصرف می کنند.

ابعاد ماشین لباسشویی بار بالا

ابعاد استاندارد ماشین های لباسشویی با بار بالا 27 اینچ عرض، 42 تا 44 اینچ ارتفاع و 27 تا 28 اینچ عمق یا کمتر است.

مقدار لباس‌هایی که ماشین‌های لباسشویی با درب بالا می‌توانند در هنگام بارگیری کامل در خود نگه دارند، متفاوت است.

فقط 6 کیلو لباس می تواند در تاپ لودرهای کم ظرفیت جا شود تا کاملاً بارگیری شوند. معمولاً 7 تا 8 کیلو را می‌توان توسط واشرهای با ظرفیت متوسط ​​جای داد. حداکثر وزن 12 تا 15 کیلویی ممکن است برای لودرهای بالا با بیشترین ظرفیت کافی باشد.

ابعاد ماشین لباسشویی درب جلو

واشرها و خشک کن های سایز کامل معمولی دارای ابعاد 27 در 39 در 32 تا 34 اینچ (WxHxD) هستند، بدون احتساب چهار اینچ اضافی مورد نیاز برای هواگیری و اتصالات. درهای این دسته معمولاً در صورت باز شدن کامل بین 54 تا 57 اینچ عمق دارند.

برای اتاق‌های زیر شیروانی، آپارتمان‌ها، سوئیت‌های خانوادگی یا هر فضای دیگری که در آن ماشین لباس‌شویی یا خشک‌کن با اندازه استاندارد جا نمی‌شود، واشر و خشک‌کن‌های جمع‌وجور گزینه ایده‌آلی هستند. ابعاد معمولی واحدهای تهویه، ماشین لباسشویی و خشک کن فشرده 24 اینچ است. x 34 اینچ x 24 اینچ (WxHxD).

 

بیشتر مطالعه کنید: مشکلات رایج لباسشویی :نحوه عیب یابی و حل آن

ابعاد یک ماشین لباسشویی/خشک کن انباشته با صرفه جویی در فضا

جابجایی به ماشین لباسشویی و خشک کن روی هم به جای ماشین های کنار هم یک روش هوشمندانه برای استفاده حداکثری از فضای کوچک کف اتاق لباسشویی است.

اندازه‌گیری‌های خاص مدل برای واشرها و خشک‌کن‌های روی هم از 77 تا 80 اینچ ارتفاع (انباشته)، عرض 27 اینچ و عمق 30 تا 34 اینچ متغیر است.

واشرها و خشک کن های جمع و جور استاندارد بین 24 تا 26 اینچ عمق دارند و 66 تا 72 اینچ ارتفاع زمانی که روی هم قرار می گیرند.

چگونه می توانید فضای خود را اندازه گیری کنید؟

برای اندازه گیری فضای خود، باید ابعاد ماشین لباسشویی خود را بدانید. این شامل طول، عرض و ارتفاع واحد است. شما همچنین باید بررسی کنید:

ابعاد هر در یا دهانه دیگری که امکان دسترسی به ماشین لباسشویی شما را فراهم می کند. اگر کابینت‌ها یا موانعی وجود دارد که راه را مسدود می‌کند، باید قبل از خرید دستگاه جدید آن‌ها را برداشته یا جابه‌جا کرد.

  • ارتفاع سقف. باید مطمئن شوید که ماشین لباسشویی شما آنقدر بلند است که حداقل چند اینچ آن را تمیز کند.
  • ابعاد هر زهکشی کف، بنابراین می توانید مطمئن شوید که پس از شستن لباس ها، وقتی آب در آنجا جمع می شود، مسدود نمی شوند (شما نمی خواهید آتش برق داشته باشید!).
  • طول خطوط آبی که واشر شما را به سیستم لوله کشی خانه شما متصل می کند. اگر صف‌های طولانی دارید، مدل کوتاه‌تری بخرید یا کیت اکستنشن نصب کنید.

برای خرید ماشین لباسشویی با اندازه مناسب، باید فضای خود را اندازه بگیرید و آن را با ابعاد هر مدل ماشین لباسشویی مقایسه کنید، اگر سوالی دارید، در تماس با تیم خدمات مشتریان ما تردید نکنید.

تعمیر لباسشویی در تهران با پیکو الکترونیک

تعمیرات لباسشویی در منزل را با ما تجربه کنید جهت دریافت خدمات تعمیر انواع لباسشویی ایرانی و خارجی، کافیست تماس بگیرید تا در سریع‌ترین زمان ممکن، تکنسین متخصص جهت ارائه خدمات تعمیر لباسشویی در محل شما اعزام شود. ارائه دهنده خدمات و تعمیرات حرفه ای همه مدل لباسشویی ( تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ ، تعمیر لباسشویی بوش در تهران ، تعمیر ماشین لباسشویی قدیمی ) در تهران و کرج بدون تعطیلی.