معرفی بهترین برندهای ماشین لباسشویی (2024)

بهترین برندهای ماشین لباسشویی (2024)

بهترین برندها و توصیه های ماشین لباسشویی (2024)

در این لیست بهترین مدل‌های ماشین لباسشویی را فهرست کرده‌ایم که با توجه به ظرفیت‌هایشان، در هنگام شستشوی موثر لباس‌های شما در مصرف انرژی و آب صرفه‌جویی می‌کنند.

ماشین‌های لباسشویی، که از اولین محصولاتی هستند که در مورد کالاهای سفید به ذهن می‌رسند، نه تنها با تکنولوژی امروزی زندگی ما را آسان‌تر می‌کنند، بلکه لباس‌هایمان را تمیز می‌کنند و به لطف آن لباس‌هایمان را مانند روز اول می‌مانند. برنامه های هوشمند کاربران تعجب می کنند که بهترین ماشین لباسشویی برای نیازهای آنها کدام است. در این مقاله به بررسی و لیست بهترین برندهای ماشین لباسشویی موجود در بازار پرداخته ایم تا حس کنجکاوی شما را برآورده کنیم. از آنجایی که برخی از ماشین های لباسشویی در مقاله ما بسیار محبوب هستند، آنها را در لیست خود قرار دادیم.

می توانید با تماس با شرکت مربوطه برند ماشین لباسشویی که خریداری کرده اید، نصب رایگان محصول را درخواست کنید.

بهترین توصیه های ماشین لباسشویی

هنگام انتخاب ماشین لباسشویی باید برندهای مطرح را انتخاب کرد و به دنبال مدل هایی با کارایی بالا، صرفه جویی در مصرف انرژی، سازگار با محیط زیست، دارای ویژگی های هوشمند، تعداد برنامه های زیاد و با ظرفیت زیاد خود باشید. شما به راحتی می توانید ماشین لباسشویی متناسب با خواسته های خود را در بهترین محتوای ماشین لباسشویی ما پیدا کنید.

در اینجا بهترین برندهای ماشین لباسشویی در بازار جهانی را نام خواهیم برد.

1. سامسونگ WF16T6500GV/AH

ظرفیت شستشو: 16 کیلوگرم
سرعت چرخش: 1100 سرعت
نوع استفاده: انفرادی
ویژگی خشک کردن: ندارد
قفل کودک: بله
وزن: 93 کیلوگرم
سطح صدا: 72 دسی بل
وقتی صحبت از برندهای ماشین لباسشویی می شود، بدون شک یکی از اولین نام هایی که به ذهن می رسد سامسونگ است. ماشین لباسشویی های تولید شده توسط برند سامسونگ دارای ماندگاری بالا و کیفیت بالایی هستند. سامسونگ WF16T6500GV/AH با ظرفیت 16 کیلوگرمی خود به شما این امکان را می دهد که بسیاری از لباس ها را به طور همزمان بشویید. ویژگی هایی مانند قفل کودک، تمیز کردن درام، اتمام تاخیر، فناوری حباب، کنترل هوش مصنوعی در مدل موجود است. علاوه بر این ویژگی ها، دستگاه می تواند در سطح صدای 72 دسی بل کار کند.

سامسونگ WF16T6500GV/AH به شما این امکان را می‌دهد تا با شستن لباس‌های خود بدون چروک شدن یا آسیب رساندن به پارچه، آن‌ها را به شکل روز اول بپوشید. مدلی است که با ظاهر خارجی و صفحه نمایش دیجیتال شفاف خود توانسته است نظر کاربران خود را جلب کند. وزن خالص محصول 93 کیلوگرم و ابعاد آن 68x98x79 سانتی متر می باشد.

 

2. ال جی F0L2CRV2T

یکی از بهترین برندهای ماشین لباسشویی، ال جی F0L2CRV2T می باشد که دارای ویژگی های زیر می باشد:

ظرفیت شستشو: 17 کیلوگرم
ظرفیت خشک کردن: 10 کیلوگرم
سرعت چرخش: 1200 سرعت
نوع استفاده: انفرادی
ویژگی خشک کردن: بله
قفل کودک: بله
وزن: 94 کیلوگرم
سطح صدا: 52 دسی بل
با کیفیت ترین مدل ال جی WF16T6500GV/AH که هم قابلیت شستشو و هم خشک کردن را دارد، محصولی است که تمام ویژگی های مورد نظر شما را در ماشین لباسشویی دارد. این به شما امکان می دهد فضای خانه خود را ذخیره کنید. فقط در 29 دقیقه می تواند به سرعت و تمیز بشوید. ضمن ارائه عملکرد شستشوی عالی، بهره وری انرژی و آب و مصرف کم را فراهم می کند. هنگامی که برنامه شستشو را با ویژگی 6 Motion DD انتخاب می کنید، درام شستشو در چندین جهت حرکت می کند و پارچه ها را تمیز می کند. در حالی که ماشین لباسشویی ال جی همه این کارها را انجام می دهد، می تواند در سطح صدای کم کار کند. می تواند 99.9 درصد از کنه های گرد و غبار را که باعث مشکلات تنفسی می شوند از بین ببرد.

اگر فراموش کرده اید لباس های شسته شده را در ماشین لباسشویی قرار دهید، می توانید از ویژگی «مکث و افزودن لباسشویی» برای متوقف کردن ماشین و اضافه کردن لباس های خود استفاده کنید. این محصول دارای ظرفیت شستشوی 17 کیلوگرم و ظرفیت خشک کن 10 کیلوگرم است که به شما این امکان را می دهد که تمامی لباس های داخل منزل خود را به یکباره بشویید.

3. بوش WGA252XVTR

بهترین برندهای ماشین لباسشویی که بسیار مورد توجه قرار دارد بوش WGA252XVTR است :

ظرفیت شستشو: 10 کیلوگرم
سرعت چرخش: 1200 سرعت
نوع استفاده: انفرادی
ویژگی خشک کردن: ندارد
قفل کودک: بله
وزن: 71.9 کیلوگرم
سطح صدا: 48 دسی بل
بوش WGA252XVTR دارای یک موتور تضمینی با عمر طولانی است. در عین حال، از آنجایی که بسیار بی صدا کار می کند، مواقعی پیش می آید که فراموش می کنید ماشین لباسشویی در خانه کار می کند یا خیر. در برخی موارد که زمان شما مهم است، می توانید با فعال کردن ویژگی SpeedPerfect، زمان شستشو را تا 65 درصد کاهش دهید. طراحی نوآورانه جانبی AntiVibration برای چشم خوشایند است و در عین حال پایداری بیشتر و کاهش لرزش را نیز فراهم می کند. حتی در بالاترین سرعت نیز پر سر و صدا کار نمی کند. ویژگی عملکرد تایمر به شما امکان می دهد زمان آماده شدن لباس های خود را انتخاب کنید.

ماشین لباسشویی بوش می تواند تمام لباس ها را به آرامی و موثر بشویید. در حالی که استفاده آسان را با صفحه نمایش LED خود ارائه می دهد، همچنین به شما امکان می دهد در عملکردهای اضافی دخالت کنید. با عملکرد بارگذاری مجدد، اگر فراموش کرده اید لباس های شسته شده را در دستگاه قرار دهید، می توانید به راحتی آن را در حالی که دستگاه شما کار می کند اضافه کنید.

4. زیمنس WD14U561TR

ظرفیت شستشو: 10 کیلوگرم
سرعت چرخش: 1400 سرعت
نوع استفاده: انفرادی
ویژگی خشک کردن: بله
قفل کودک: بله
وزن: 84.7 کیلوگرم
سطح صدا: 70 دسی بل
زیمنس WD14U561TR که به شما امکان می دهد فرآیندهای شستشو و خشک کردن را در یک ماشین انجام دهید، به لطف ویژگی SmartFinish خود، چین و چروک ها را از بین می برد و در نتیجه زمان صرف اتو را کاهش می دهد. این دستگاه که دارای گزینه شتاب دهنده speedPack XL می باشد، با صرفه جویی در زمان می تواند حجم کاری شما را کم کند. علاوه بر این، قابلیت شستشوی 10 کیلوگرمی و خشک کردن 6 کیلوگرمی نیز وجود دارد. این دستگاه با خشک کردن بیش از حد لباس ها با خشک کردن خودکار کنترل شده توسط سنسور از جمع شدن لباس ها جلوگیری می کند. با برنامه جدید به نام Wash & Dry، شستن و خشک کردن لباس های خود تنها در 60 دقیقه امکان پذیر است. با استفاده از آب به کارآمدترین روش با توجه به میزان لباسشویی با برنامه های شستشوی کنترل شده با سنسور به کاربر کمک می کند. اگر به دنبال دستگاهی کارآمد، بادوام و کم صدا هستید، می توانید زیمنس WD14U561TR را انتخاب کنید.

5. Beko CM 10120

ظرفیت شستشو: 10 کیلوگرم
سرعت چرخش: 1200 سرعت
نوع استفاده: انفرادی
ویژگی خشک کردن: ندارد
قفل کودک: بله
وزن: 71 کیلوگرم
سطح صدا: 72 دسی بل
Beko CM 10120 که با برنامه Baby+ خود متمایز است، محافظت از لباس‌ها را در برابر اثرات حساسیت‌زا تضمین می‌کند. به لطف عملکرد شستشوی سریع، به محض نیاز شستشو را کامل می کند. موتور اینورتر ProSmart با اولویت دادن به صرفه جویی در انرژی، عمر دستگاه را افزایش می دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از لباسشویی تمیز و بهداشتی لذت ببرید.

این محصول که با ظرفیت 10 کیلوگرمی خود به شما امکان می دهد تمامی لباس های منزل خود را به یکباره بشویید دارای ویژگی هایی مانند قفل کودک، سیستم ایمنی سرریز آب، نشانگر الکترونیکی پیگیری برنامه، قابلیت برنامه ریزی زمان، هشدار قطع آب می باشد. و کنترل بار نامتعادل، بنابراین می توانید مطمئن باشید که دستگاهی طولانی مدت خواهد بود. Beko CM 10120 با وزن 71 کیلوگرم، صدای شستشوی 54 دسی بل و مصرف کم آب خود متمایز است.

6. Arçelik 10120 M

ظرفیت شستشو: 10 کیلوگرم
سرعت چرخش: 1200 سرعت
نوع استفاده: انفرادی
ویژگی خشک کردن: ندارد
قفل کودک: بله
وزن: 71 کیلوگرم
سطح صدا: 54 دسی بل
مدل Arçelik 10120 M که با 15 برنامه مختلف برای فروش عرضه می شود، قابلیت شستشوی حداکثر 10 کیلوگرم لباسشویی را دارد. این محصول که هنگام کار در سطح صدای 54 دسی بل هیچ ناراحتی ایجاد نمی کند، توانسته نمره کامل را از کاربران خود بگیرد. ماشین لباسشویی که در کلاس انرژی A کار می کند، با ویژگی شستشوی بخار خود، بهداشت واقعی را فراهم می کند.

تمامی ویژگی ها از طریق نمایشگر دیجیتال روی محصول قابل کنترل است و از یک درام مخصوص طراحی شده در محصول استفاده شده است. اگر به دنبال یک ماشین لباسشویی با دوام طولانی هستید، Arçelik 10120 M ماشینی است که باید انتخاب کنید و دارای ویژگی های نوآورانه زیادی است. این محصول که 69 کیلوگرم وزن دارد با طراحی شیک خود فضای اتاقی را که در آن قرار داده اید تغییر می دهد.

7. Vestel CMI 128222

ظرفیت شستشو: 12 کیلوگرم
سرعت چرخش: 1200 سرعت
نوع استفاده: انفرادی
ویژگی خشک کردن: ندارد
قفل کودک: بله
سطح صدا: 100 دسی بل
با فناوری Wifi، چه بیرون و چه در خانه، حواس‌تان به ماشین لباس‌شویی پرت نمی‌شود. به لطف اپلیکیشن موبایل، با Vestel CMI 128222، به راحتی می توانید با یک کلیک تمام کنترل ها و تنظیمات دستگاه خود را از راه دور انجام دهید.

بسیاری از گزینه ها، از تنظیم دما گرفته تا انتخاب برنامه، از حالت تاخیر تا سرعت چرخش را می توان از طریق برنامه تلفن همراه تنظیم کرد. ماشین لباسشویی که لباس های کثیف شما را با نتایج عالی در مدت زمان کوتاهی تمیز می کند، هم سریع و هم مقرون به صرفه است.

8. الکترولوکس EW6F421BT

ظرفیت شستشو: 10 کیلوگرم
سرعت چرخش: 1200 سرعت
نوع استفاده: انفرادی
ویژگی خشک کردن: ندارد
قفل کودک: بله
وزن: 75 کیلوگرم
سطح صدا: 60 دسی بل
با ماشین لباسشویی Electrolux EW6F421BT که می تواند به طور خودکار مدت زمان برنامه، مصرف آب و انرژی را با توجه به نوع و مقدار لباس خود تنظیم کند، می توانید حتی مقدار کمی از لباس ها را در مدت زمان کوتاهی بدون صرف زمان بشویید. این دستگاه همیشه لباس های شما را برای مدت زمان مناسب شستشو می دهد و رنگ آنها را تا دو برابر بیشتر حفظ می کند. با عملکرد نرم اضافی، نرم کننده در بافت لباس شما پخش می شود و بهترین لطافت حاصل می شود. ظرفیت شستشوی 10 کیلوگرمی این محصول به کاربر این امکان را می دهد که لباس ها را به صورت یکجا شستشو دهد. با 14 برنامه مختلف به شما این امکان را می دهد که بهترین نتیجه را در انواع لباس ها بگیرید.

9. Regal CMI 121202 Y

ظرفیت شستشو: 12 کیلوگرم
سرعت چرخش: 1200 سرعت
نوع استفاده: انفرادی
ویژگی خشک کردن: ندارد
قفل کودک: بله
سطح صدا: 63 دسی بل
ماشین لباسشویی Regal CMI 121202 Y که تمامی ویژگی های مورد نظر شما در یک ماشین را دارا می باشد، با تکنولوژی موتور اینورتر خود می تواند دستگاه شما را در بی صدا و با انرژی کم نسبت به موتورهای معمولی کار کند. این محصول که می تواند لباس های شسته شده شما مانند پتو و لحاف را به طور یکجا تمیز کند، با طراحی دیوار جانبی خاص خود می تواند بدون حرکت و بدون حرکت با سرعت بالا کار کند. پس از پر کردن و برنامه ریزی دستگاه خود، در صورت تمایل می توانید زمان شستشو را به زمان دیگری تنظیم کنید که این کار را برای فرد نیز آسان می کند. این محصول لباس‌های ظریف شما را طوری تمیز می‌کند که گویی با دست شسته شده‌اند، بدون اینکه آسیبی به آن‌ها وارد شود.

10. Altus AL 10123 D

ظرفیت شستشو: 10 کیلوگرم
سرعت چرخش: 1200 سرعت
نوع استفاده: انفرادی
ویژگی خشک کردن: ندارد
قفل کودک: بله
وزن: 70 کیلوگرم
سطح صدا: 72 دسی بل
ماشین لباسشویی Altus Al 10123 D که دارای طراحی خاص و مدرن و شیک است، مقرون به صرفه است. باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و آب می شود. یکی دیگر از ویژگی هایی که کاربران از آن استقبال می کنند این است که ظرفیت شستشوی آن تا 10 کیلوگرم است. مدت زمان باقی مانده برای اتمام لباسشویی را می توان روی صفحه نمایش LED نظارت کرد. این دستگاه که می تواند بی صدا کار کند، عملکرد بالایی دارد و لباس های شما را تمیز می کند. این محصول با قابلیت تنظیم خودکار آب و تعداد برنامه های بالا، یک محصول کامل قیمت و عملکرد است.

هنگام خرید ماشین لباسشویی چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

بهترین برندهای ماشین لباسشویی دارای موارد زیر هستند : 

ظرفیت شستشو: اندازه گیری که نشان می دهد ماشین چقدر لباس می تواند در یک زمان شستشو دهد. معمولاً بر حسب کیلوگرم (کیلوگرم) بیان می شود. شما باید با توجه به تعداد اعضای خانواده و تعداد دفعات شستشو، ظرفیت را انتخاب کنید.

سرعت چرخش: مقداری که نشان می دهد ماشین لباسشویی با چه سرعتی در حین چرخش می چرخد. در دور بر دقیقه (rpm) اندازه گیری می شود. سرعت چرخش بالا باعث می‌شود که لباس‌ها خشک‌تر شوند.

نوع استفاده: نشان می دهد که از قبل بارگذاری شده است یا از بالا. ماشین‌های درب از جلو معمولاً کارآمدتر انرژی هستند و می‌توانند ظرفیت شستشوی بیشتری داشته باشند.

ویژگی خشک کردن: نشان می دهد که آیا ماشین لباسشویی شما عملکرد خشک کردن نیز دارد یا خیر. در صورت وجود این ویژگی، ظرفیت خشک کردن نیز باید مشخص شود.

قفل کودک: قابلیتی است که می تواند درب یا کنترل های دستگاه را قفل کند، به خصوص اگر بچه های کوچک در خانه باشند. این کار از کارکرد تصادفی کودکان با دستگاه یا تغییر تنظیمات آن جلوگیری می کند.

وزن: ممکن است بر قابلیت حمل و نصب دستگاه تأثیر بگذارد. در صورت جابجایی نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

سطح صدا: مهم است که دستگاه در حین کار چقدر سر و صدا ایجاد می کند. به خصوص اگر در نزدیکی منطقه ای که دستگاه ها در آن قرار دارند، مکان هایی برای استراحت یا خواب دارید، می توانید به مدل های ساکت تر مراجعه کنید.

مصرف انرژی و آب: مدل های با مصرف کم انرژی و آب باعث صرفه جویی در دراز مدت می شوند و سازگار با محیط زیست هستند.

تعداد برنامه ها: داشتن برنامه های شستشوی متنوع برای انواع پارچه و سطوح مختلف کثیفی ایده آل است.

شروع تاخیری: به دستگاه اجازه می دهد پس از تنظیم زمان مشخص شروع به کار کند.

 

تعمیر لباسشویی در تهران با پیکو الکترونیک

تعمیرات لباسشویی در منزل را با ما تجربه کنید جهت دریافت خدمات تعمیر انواع لباسشویی ایرانی و خارجی، کافیست تماس بگیرید تا در سریع‌ترین زمان ممکن، تکنسین متخصص جهت ارائه خدمات تعمیر لباسشویی در محل شما اعزام شود. ارائه دهنده خدمات و تعمیرات حرفه ای همه مدل لباسشویی ( تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ ، تعمیر لباسشویی بوش در تهران ، تعمیر ماشین لباسشویی قدیمی ) در تهران و کرج بدون تعطیلی.