رتبه بندی بهترین تلویزیون های هوشمند در سال 2023

بهترین تلویزیون های هوشمند در سال 2023

نسل جدید بهترین تلویزیون های هوشمند

تلویزیون های مدرن علاوه بر وظیفه استاندارد پخش برنامه های تلویزیونی، عملکردهای مختلفی را نیز انجام می دهند. به عنوان مثال، دستگاه‌هایی که با استفاده از فناوری تلویزیون هوشمند ساخته شده‌اند ممکن است ویژگی‌های یک رایانه واقعی را داشته باشند. چنین لوازم خانگی در بین مصرف کنندگان بسیار محبوب و مورد تقاضا هستند. پیشنهاد می کنیم با رتبه بندی بهترین تلویزیون های هوشمند آشنا شوید.

بهترین برندهای محبوب تلویزیون

تلویزیون های مدرن با عملکرد تلویزیون هوشمند توسط تولید کنندگان داخلی و خارجی تولید می شوند. در میان آنها می توان به محبوب ترین مارک ها اشاره کرد:

سونی –  سونی هوشمند ترین تلویزیون جهان، این شرکت ژاپنی چندین دهه است که در بازار لوازم خانگی حضور دارد و موقعیت پیشرو را به خود اختصاص داده است تلویزیون هوشمند سونی شاید پرفروش ترین برند تلویزیون در ایران باشد.

Lg – تولید کننده ای از کره جنوبی با استفاده از آخرین فناوری ها و پیشرفت های علمی در تولید محصولات خود متمایز است.

سامسونگ – در محدوده تعداد زیادی مدل تلویزیون هوشمند یکی از پرفروش ترین برند تلویزیون در جهان است

پاناسونیک – بهترین مارک تلویزیون خارجی پاناسونیک طیف محصولات این شرکت شامل تلویزیون های دسته های قیمتی مختلف است.

فیلیپس – جز 10 برند برتر تلویزیون  دنیا می باشد این دستگاه ها با وجود Ambilight مشخصه متمایز می شوند.

این 5 برند پرفروش ترین برند تلویزیون در جهان و پیشرو بازار محسوب می شوند. آنها توسط اکثر مصرف کنندگان ترجیح داده می شوند

رتبه بندی بهترین تلویزیون های هوشمند| راهنمای خرید تلویزیون بر اساس قیمت

شما می توانید تعداد زیادی مدل تلویزیون هوشمند را در بازار پیدا کنید. دستگاه های خانگی می توانند در ویژگی های مختلفی متفاوت باشند: محتوای کاربردی، طراحی خارجی، اندازه صفحه نمایش (به عنوان مثال، می توانید مدل هایی با قطر 32 یا 43 اینچ پیدا کنید)، هزینه و بسیاری از پارامترهای دیگر.

بیایید مدل های تلویزیون های هوشمند را از گروه های قیمت پیشرو در نظر بگیریم.

 برخی از محبوب ترین و در عین حال مقرون به صرفه ترین مدل های دستگاه های خانگی با فناوری پیشرفته را فهرست کنیم و با ویژگی های کلیدی آنها آشنا شویم.

 مقرون به صرفه ترین و ارزان ترین تلویزیون هوشمند دنیا

تلویزیون هوشمند آکای ​​LES-32D83M
این مدل بر اساس پلتفرم اندروید کار می کند، کاملا جدید است، در پایان سال 2018 توسعه یافته است، بنابراین تمام نیازهای مدرن را برآورده می کند. این مدل مجهز به وای فای 802.11n است و حجم حافظه داخلی آن 4 گیگابایت است. دارندگان Akai LES-32D83M می توانند تلویزیون زمینی و کابلی را تماشا کنند. آکای تلویزیون هوشمند ارزان خارجی محسوب می شود که در بازار ایران شناخته شده نیست.

سازنده وضوح صفحه نمایش نسبتاً چشمگیر 720p HD را ارائه می دهد. در حضور عملکرد ضبط محتوا به رسانه فلش. همچنین می توانید داده های ضبط شده را روی هارد دیسک مشاهده کنید. از نظر ابعاد، تلویزیون بسیار سبک و جمع و جور است و به همین دلیل تقریباً در هر اتاقی قابل نصب است. دارای ویژگی های کاربردی مانند نور پس زمینه LED، TimeShift، تایمر خواب، قفل کودک و غیره است.

رزولوشن صفحه نمایش دستگاه مدل 1920×1080 می باشد علاوه بر این تلویزیون دارای قابلیت وای فای می باشد. طراحی برای حضور یک تیونر فراهم می کند. علیرغم این واقعیت که مدل به دسته بودجه تعلق دارد، محتوای عملکردی گسترده است. سیستم عامل اصلی این تلویزیون اندروید است.

این دستگاه قابلیت پخش تلویزیون دیجیتال و آنالوگ را دارد. قطر صفحه نمایش 40 اینچ (یا 102 سانتی متر) است. علاوه بر این، قابلیت ضبط ویدئو در درایوهای USB، پشتیبانی از بیش از 1000 کانال وجود دارد.

تلویزیون هوشمند تامسون T43FSL5131

این دستگاه مجهز به پردازنده 4 هسته ای قدرتمند ARM A7 با کیفیت بالا و کارت گرافیک Mali 450 می باشد.از نظر کارایی این مدل مشابه لوازم خانگی است که در بالا توضیح داده شد.

سیستم تنظیم و کنترل تلویزیون با سطح بالایی از راحتی متمایز می شود. بنابراین، هر کاربر (حتی کسی که مقدار زیادی دانش فنی خاص ندارد) می تواند به راحتی پارامترهایی مانند کنتراست تصویر، تعادل سیاه و سفید، رنگ پوست انسان در کادر و همچنین حالت های مربوطه را تنظیم کند. وضوح صفحه نمایش با وضوح 1080p Full HD مشخص می شود. زاویه دید این مدل تلویزیون 178 درجه و توان مصرفی آن 75 وات می باشد.

بنابراین، حتی اگر بودجه زیادی ندارید، می توانید یک تلویزیون مقرون به صرفه با فناوری تلویزیون هوشمند پیدا کنید که شما و خانواده تان را به وجد بیاورد.

 

 بهترین تلویزیون های هوشمند با قیمت متوسط جهانی

بهترین مدل های مجهز به تلویزیون هوشمند را در رده قیمت متوسط ​​با نسبت تقریبا قیمت و کیفیت ایده آل جهانی مشخص می شوند. 

 تلویزیون هوشمند Erisson 50ULEA99T2 Smart

این مدل ارزانترین تلویزیون 50 اینچ توسط شرکتی تولید شده است که در سرتاسر جهان شناخته شده و مورد استقبال و احترام مصرف کنندگان قرار گرفته است. تصویر در فرمت 4K UHD منتقل می شود، به همین دلیل با کنتراست و تن های طبیعی مشخص می شود.

این دستگاه مدرن به صاحب خود فرصت تماشای فیلم در حالت True Cinema 24p را می دهد. این طراحی شامل بلندگوهای قدرتمندی است که عملکرد آنها بر اساس اصل NICAM و AVL انجام می شود. اندازه صفحه نمایش بسیار بزرگ و 50 اینچ است. ورودی های موجود VGA، HDMI x3، USB x3، اترنت (RJ-45).

 تلویزیون هوشمند سوپرا STV-LC60GT5000U

توسعه دهندگان به ترتیب به وجود بیش از 1 میلیارد رنگ اشاره می کنند ، تصویر منتقل شده با سطح بالایی از طبیعی بودن متمایز می شود. این مدل متعلق به دسته LED است، وضوح آن 4K UHD است. طراحی سوپرا STV-LC60GT5000U شامل 2 تیونر است: T2 که زمینی است و S2 که ماهواره ای است. وجود یک مجموعه کامل از رابط ها ذکر شده است.

در مورد مشخصات فنی لوازم خانگی، توجه به قدرت صدا با نشانگر 20 وات (2 × 10 وات) مهم است و پارامتر روشنایی ZЗ0 cd / m2 است.

 تلویزیون هوشمند Xiaomi Mi TV 4S 55

این مدل یکی از مدرن ترین ها در رتبه بندی امروز ما می باشد که در سال 2019 منتشر شد. این تلویزیون دارای طراحی بیرونی شیک است، بنابراین افزودنی عالی برای هر راه حل داخلی و طراحی خواهد بود. این دستگاه دارای یک پنل IPS (سوئیچینگ درون هواپیما) TFT است. وضوح تصویر با نشانگر Z840 × 2160 پیکسل مشخص می شود.

ضمنا با وجود نورپردازی اختصاصی برای راحتی کاربران … پردازنده این مدل از نوع آملوژیک 4 هسته ای با Cortex-A53x4 بوده و همچنین دارای پردازنده گرافیکی Mali-450 می باشد. مقدار رم 2 گیگابایت است.

بنابراین، اگر می خواهید بهترین انتخاب را داشته باشید، یکی از 3 مدلی که در بالا توضیح داده شد را برگزینید.

 

گرانترین و لوکس ترین برندهای تلوزیون هوشمند (Classe premium)

اگر توانایی های مادی را دارید باید به وسایل لوکس توجه زیادی داشته باشید.

 تلویزیون هوشمند Sony KD-49XF7005

این مدل تلویزیون هوشمند به لطف پلتفرم لینوکس کار می کند که یک تازگی از سازنده است. وضوح HD (4K UHD) و فناوری HDR-10 از جدیدترین های موجود در بازار هستند.

شاخص صحنه پویا 200 فریم در ثانیه/Motionflow است. Sony KD-49XF7005 دارای عملکرد Wi-Fi است. حافظه داخلی 4 گیگابایت است که به شما امکان می دهد تا ویژگی های عملکردی دستگاه را به میزان قابل توجهی گسترش دهید. این تلویزیون مجهز به فناوری XSMART است که به لطف آن می توانید از پیش نمایش فیلم و کانال های تلویزیون IP رایگان لذت ببرید.

 تلویزیون هوشمند  Panasonic TX-55FXR600

پاناسونیک مدلی با تصاویر با وضوح 4K UHD به مشتریان خود ارائه می دهد، فناوری HDR 10 نیز در اینجا وجود دارد. 2 خروجی HDMI 2.0 در طراحی وجود دارد. فناوری هایی مانند Wi-Fi، 24p True Cinema، DLNA پشتیبانی می شوند

ویژگی های کاربردی اضافی که راحتی استفاده از تلویزیون را افزایش می دهد شامل کنترل صدا، سنسور نور ویژه، امکان ضبط اطلاعات در رسانه های خارجی، تایمر خواب و بسیاری موارد دیگر است. شاخص نرخ تازه سازی صفحه 50 هرتز و روشنایی در سطح Z50 cd / m2 است. همچنین، نمی توان به قطر بزرگ صفحه نمایش، که تقریباً 55 اینچ است، توجه نکرد. در نتیجه، تلویزیون تبدیل به یک وسیله خانگی برجسته در اتاق نشیمن شما خواهد شد.

 تلویزیون هوشمند سامسونگ UE58NU7100U

تلویزیون نسل جدید مجهز به عملکرد Local Dimming است که به لطف آن هر پیکسل حداکثر جزئیات را نشان می دهد که صحنه های پویا با کیفیت بالا را تضمین می کند. سامسونگ UE58NU7100U از پلتفرم عامل تایزن پشتیبانی می کند، همچنین یک مرورگر اختصاصی ویژه نیز وجود دارد.

این طراحی شامل 2 بلندگو است که به لطف آنها صاحبان دستگاه می توانند در حین تماشای فیلم از صدای فراگیر لذت ببرند. از ویژگی های اضافی می توان به پشتیبانی از فرمت هایی مانند MP3، WMA، MPEG4، HEVC (H. 265)، DivX، MKV، JPEG، وجود 2 تیونر و گزینه های دیگر اشاره کرد.

بنابراین، لوازم خانگی درجه یک قیمت بالای خود را با محتویات کاربردی گسترده توجیه می کنند.

 

در خرید تلویزیون هوشمند به چه مواردی دقت کنیم؟

هنگام انتخاب تلویزیون هوشمند، باید مراقب و مسئولیت پذیر باشید. شما باید روی چند عامل کلیدی تمرکز کنید:

  • تولید کننده – به شرکت های مشهور جهانی که مورد احترام و دوست داشتن مصرف کنندگان هستند اولویت دهید.
  • اندازه تلویزیون – باید بسته به اتاقی که دستگاه را در آن نصب می کنید تلویزیون انتخاب شود.
  • طراحی بیرونی – تلویزیون باید به خوبی در فضای داخلی شما قرار گیرد.
  • ویژگی های عملکردی: جدیدترین و مدرن ترین مدل ها را انتخاب کنید.
  • هزینه – بر توانایی های مادی خود تمرکز کنید.
  • فروشنده – فقط با مغازه ها و فروشندگان رسمی تماس بگیرید.
  • خدمات پس از فروش- شامل گارانتی و تعمیرات تلویزیون

با در نظر گرفتن تمام عوامل توصیف شده، می توانید دستگاهی با کیفیت و کاربردی خریداری کنید که نیازهای شما را برآورده کند و خانواده شما را خوشحال کند.

نصب و تعمیرات تلویزیون توسط متخصصان حرفه ای پیکو الکترونیک

مهم نیست که تلویزیون شما جز بهترین تلویزیون های هوشمند و یا برند خاصی باشد، متخصصان حرفه ای پیکو (نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ) کار نصب و تعمیر تلویزیون شما را در محلی که هستید، انجام می دهند. کارشناسان پیکو الکترونیک  تعمیر تلویزیون در تهران  را در سریعترین زمان ممکن و با هزینه مناسب انجام می دهند. با ما در تماس باشید.