تبدیل تلویزیون LED به هوشمند

نحوه تبدیل تلویزیون LED به هوشمند

نحوه تبدیل تلویزیون LED به هوشمند

باید راهی برای تبدیل تلویزیون LED به هوشمند وجود داشته باشد. البته که نه تنها یک راه، چندین راه و روش برای هوشمندسازی تلویزیون معمولی شما وجود دارد. شاید اصلا نیازی نباشد که مبلغ زیادی را برای خرید تلویزیون هوشمند کنار بگذارید و مجبور به تعویض تلویزیون موجود خود شوید، بخصوص اگر از عملکرد و وضوح تصویر آن رضایت دارید. در این مقاله از پیکوالکترونیک با ما باشید…

فهرست مطالب

  • تبدیل تلویزیون معمولی به تلویزیون هوشمند
  • آیا تلویزیون LED می تواند یک تلویزیون هوشمند باشد؟
  • آیا هر تلویزیونی را می توان به تلویزیون هوشمند تبدیل کرد؟
  • کدام دستگاه تلویزیون معمولی را به تلویزیون هوشمند تبدیل می کند؟
  • Chromecast
  • نحوه اتصال تلویزیون با وای فای
  • تلویزیون هوشمند سامسونگ

تبدیل تلویزیون معمولی به تلویزیون هوشمند

اگر به این فکر می کنید که چگونه یک تلویزیون معمولی را به یک تلویزیون هوشمند تبدیل کنید، ما دستگاه مناسبی برای شما داریم! فقط DTH HD قدیمی خود را بردارید و تلویزیون هوشمند را وصل کنید. تلویزیون خود را روشن کنید و جادو را تماشا کنید.

یک تلویزیون معمولی برنامه های OTT داخل سیستم خود ندارد. Android Box، زمانی که به تلویزیون معمولی شما متصل می شود، آن را با این برنامه های OTT سازگار می کند. این جعبه همچنین می‌تواند به Wi-Fi یا اتصال اینترنت اترنت برای پخش محتوای آنلاین روی تلویزیون متصل شود.

بسیاری از کاربران همچنان ترجیح می دهند هر روز برنامه های آنلاین خود را با خانواده خود تماشا کنند. با این حال، نمی توان تنوع گسترده ای از محتوای منتشر شده در پلتفرم های OTT را نادیده گرفت. با Android Box می‌توانید تنها با چند کلیک روی کنترل از راه دور بین این دنیای سرگرمی جابه‌جا شوید.

اکثر اندروید باکس‌های خوب موجود در بازار با Chromecast داخلی عرضه می‌شوند. Chromecast به ارسال محتوا از تلفن شما به تلویزیون شما کمک می کند. با اتصال تلفن هوشمند خود به تلویزیون با استفاده از Android Box می توانید عکس ها یا ویدیوهای یک رویداد را با هم مشاهده کنید.

 

یشتر مطالعه کنید: تلویزیون QLED یا OLED: کدام فناوری بهتر است؟

آیا تلویزیون LED می تواند یک تلویزیون هوشمند باشد؟

تلویزیون هوشمند شما در اصل یک تلویزیون LED با اتصال به اینترنت و قابلیت اتصال یکپارچه به دستگاه های مختلف قابل حمل است.

آیا هر تلویزیونی را می توان به تلویزیون هوشمند تبدیل کرد؟

اگر یک مدل صفحه تخت جدیدتر در خانه دارید، باید بتوانید آن را با استفاده از استیک های پخش جریانی به یک تلویزیون هوشمند تبدیل کنید. اگر نمی دانید کدام دستگاه را انتخاب کنید، راهنمای ما می تواند به شما کمک کند. آیا به دنبال تلویزیونی هستید که بتواند همه این کارها را انجام دهد؟

 

یشتر مطالعه کنید: افزایش عمر صفحه نمایش تلویزیون |یک صفحه LED چقدر عمر می کند؟

کدام دستگاه تلویزیون معمولی را به تلویزیون هوشمند تبدیل می کند؟

Chromecast با Google TV

Google TV چیزی است که تلویزیون معمولی شما را با سازگاری با سرویس‌های پخش عمده مانند Netflix، Hulu، Disney+ و HBO Max، و فروشگاه Play پر از ویژگی‌ها با صدها برنامه دیگر که می‌توانید نصب کنید، به سطح هوشمندی می‌رساند.

 

Chromecast

تقریباً تمام تلویزیون‌هایی که امروزه فروخته می‌شوند هوشمند هستند، به این معنی که می‌توانند به اینترنت متصل شوند و موسیقی و ویدیوها را از سرویس‌هایی مانند Disney+ Hotstar، Netflix، Prime Video، Spotify و YouTube پخش کنند. اما اگر یک تلویزیون قدیمی دارید که به خوبی کار می کند و نمی خواهید آن را با یک تلویزیون جدید در حال حاضر تعویض کنید، چه؟

آیا باید با سیستم عامل “گنگ” تلویزیون خود زندگی کنید و بدون برنامه های شگفت انگیز پخش صدا و تصویر و سایر ویژگی های مدرن باقی بمانید؟

خب نه. روش های زیادی برای تبدیل تلویزیون غیرهوشمند به تلویزیون هوشمند بدون صرف هزینه زیاد وجود دارد. اما ابتدا بیایید بیاموزیم که چه چیزی یک تلویزیون را هوشمند می کند.

راه های مختلفی برای تبدیل تلویزیون غیرهوشمند به هوشمند وجود دارد و بهترین راه این است که یک پخش کننده رسانه هوشمند (که به عنوان دستگاه استریم نیز شناخته می شود) بخرید و آن را به ورودی HDMI تلویزیون وصل کنید. پخش کننده های رسانه ای هوشمند در هر شکل و اندازه (و سیستم عامل های هوشمند) وجود دارد. بنابراین، مهم است که یک پخش کننده رسانه انتخاب کنید که با سایر دستگاه های خانه شما مانند تلفن هوشمند، اسپیکر هوشمند، تبلت، رایانه و محصولات خانه هوشمند شما به خوبی کار کند. زیرا همه چیز به این بستگی دارد که دستگاه ها و تلویزیون هوشمند شما چقدر می توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند.

 

یشتر مطالعه کنید: آموزش کانال یابی تلویزیون سامسونگ

نحوه اتصال تلویزیون با وای فای

شاید یک تلویزیون هوشمند گران قیمت در حال حاضر در بودجه شما نباشد. خوشبختانه، ما پشت شما هستیم. با چند مرحله سریع و لوازم جانبی مناسب، می توانید یاد بگیرید که چگونه تلویزیون خود را در کمترین زمان به یک تلویزیون هوشمند تبدیل کنید.

اگر از بودجه خود آگاه هستید، پخش کننده رسانه استریم مانند Amazon Fire TV Cube یک گزینه عالی برای لذت بردن از ویدیوها و موسیقی آنلاین در تلویزیون شما است. الکسا را ​​با سیستم بلندگوی هوشمند خود جفت کنید تا هزاران فیلم و برنامه تلویزیونی از Netflix، Amazon Prime، YouTube و غیره را مرور کنید. اگر بلندگوی هوشمند را نمی‌خواهید، Amazon Fire TV Stick 4K مستقیماً به تلویزیون شما متصل می‌شود و دارای یک کنترل از راه دور فعال با صدای راحت برای ناوبری آسان است.

تلویزیون هوشمند سامسونگ

حتی اگر تلویزیون شما “هوشمند” نباشد، می توانید به راحتی آن را بدون پرداخت دست و پا به یک تلویزیون هوشمند تبدیل کنید. با اتصال یک دستگاه پخش جریانی یا کنسول بازی به پورت HDMI تلویزیون معمولی خود، می توانید آن را به اینترنت متصل کنید، برنامه های پخش جریانی مورد علاقه خود مانند Netflix و Hulu را راه اندازی کنید و هر زمان که بخواهید هر آنچه را که می خواهید تماشا کنید. ما بهترین گزینه ها را برای تبدیل هر تلویزیون معمولی به تلویزیون هوشمند به شما نشان می دهیم.

خلاصه مقاله برای تبدیل تلویزیون خود به تلویزیون هوشمند، Apple TV Box را با استفاده از کابل HDMI به تلویزیون خود وصل کنید. همچنین می توانید یک چوب آمازون فایر را به پورت HDMI تلویزیون وصل کرده و آن را به منبع برق وصل کنید. همچنین می‌توانید Chromecast را به پورت HDMI و کابل برق را به درگاه USB متصل کنید.

 

پیکو الکترونیک: نمایندگی تعمیر لوازم خانگی و برقی در تهران

پیکو الکترونیک به عنوان معتبرترین نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران است که سابقه طولانی مدت در زمینه نصب، سرویس و تعمیر تخصصی انواع لوازم برقی و همچنین تعمیر تلویزیون در تهران را دارد و توانسته تاکنون رضایت مشتریان زیادی را جلب کند. تعمیرکاران ما دارای مهارت و دانش بالا هستند و دستگاه شما را از هر برند و مدلی که باشد به صورت حرفه ای و یکبار برای همیشه تعمیر می کنند. علاوه بر این، ما از قطعات اورجینال و اصل استفاده می کنیم و کارت گارانتی 6 الی 12 ماه به ازای خدمات خود ارائه می دهیم.

در صورتی که نیاز به نصب، سرویس و تعمیر لوازم خانگی در تهران از جمله ( تعمیر تلویزیون در منزل ، تعمیر ماشین لباسشویی ، تعمیر یخچال در منزل و تعمیر جاروبرقی )دارید، همین حالا با شماره های مندرج در سایت تعمیرات لوازم خانگی پیکوالکترونیک تماس بگیرید یا  به صورت آنلاین فرم درخواست تعمیرکار را پر کنید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند. ما در هر زمانی که بخواهید تعمیرکار لوازم خانگی را خیلی سریع به منزل شما اعزام می کنیم چرا که شعب متعدد در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران داریم. همچنین، نیازی به جا به جایی دستگاه خود ندارید چرا که ما خدمات تعمیرات لوازم خانگی در منزل را برای مشتریان فراهم کرده ایم.