تعمیرکار مجرب و چند دلیل برای سپردن تعمیرات به او!

تعمیرکار مجرب

شناخت تعمیرکار مجرب بسیار اهمیت دارد. چرا که در دوره‌ی کنونی، خرید و تهیه‌ی وسایل منزل، چندان آسان نیست. گاهی ماه‌ها تلاش و پس‌انداز برای خرید یکی از اقلام ضروری، لازم است. این امر تأکید می‌کند که نباید با وسایل برقی با بی‌احتیاطی رفتار کرد. در این زمینه، شما می‌توانید مقالات و نوشته‌های متعددی را بیابید. نوشته‌هایی که به شما نشان می‌دهند چطور به طرز صحیح از وسایل برقی خود استفاده نمایید و یا اگر وسیله‌ای خراب شد، برای تعمیرات لوازم برقی منزل خود چکار کنید. برخی از بهترین تیترها و موضوعات این‌چنینی را در همین وب سایت پیکوالکترونیک برایتان جمع آوری کرده‌ایم.  یکی از مهم‌ترین هشدارهایی که در زمینه‌ی تعمیرات و رفع عیب این وسایل، ارائه‌می‌شود، استفاده از تعمیرکار باتجربه و آگاه در این زمینه است. در این مطلب قصد داریم دلایل استفاده از تعمیرکار مجرب برای تعمیرات لوازم برقی منزل را به شما نشان دهیم.

تعمیرات تخصصی لوازم برقی منزل
تعمیرات تخصصی لوازم برقی منزل

عیب یابی لوازم برقی خانگی، تخصصی است.

وقتی شما به دکتر می‌روید، در بیش‌تر مواقع بابت تشخیص مشکل خود به پزشک مراجعه کرده‌اید. تشخیص کار آسانی نیست. بلکه به سال‌ها تجربه و علم نیاز دارد. حتماً آن داستان معروف را شنیده‌اید که شخصی برای تعمیر یک کشتی سوراخ شده می‌رود. او مشکل را تنها را کوبیدن یک میخ برطرف می‌سازد. طلب دستمزد بالایی که این شخص بابت تعمیرات دارد، ناخدا را عصبانی می‌کند. وقتی ناخدا از او بابت دلیل این دستمزد سؤال می‌کند، شخص می‌گوید من تنها برای کوبیدن میخ یک واحد پول در نظر گرفته‌ام، مابقی بابت تشخیص آن است که میخ را دقیقاً به کجا بکوبم! این حکایت که البته شاید متفاوت‌تر برایتان تعریف کردم، نشان می‌دهد که تشخیص دشوار و البته بسیار اهمیت دارد.

تشخیص این‌که بروز یک مشکل در لوازم برقی شما از کجا نشئت گرفته نیز کار آسانی نیست. هر رفتار غیرعادی وسایل شما یک هشدار است که می‌تواند به دلایل زیادی به وجود آمده باشد. تشخیص دقیق دلیل بروز این مشکل، تنها از پس یک تعمیرکار مجرب و کارآزموده برمی‌آید.

گاهی برای عیب یابی و رفع مشکل، ابزارهای خاص مورد نیاز است.

ابزار تخصصی برای عیب‌یابی و تعمیر لوازم برقی
ابزار تخصصی برای عیب‌یابی و تعمیر لوازم برقی

لوازم برقی و الکترونیکی، ترکیبی از بردها و مدارها هستند. خرابی لوازم، ممکن است به خراب شدن قطعات این بردها و مدارها بازگردد. اما سنجیدن این امر، تنها با آزمایش و استفاده از وسایل خاص ممکن است. به عنوان مثال، اهم سنج و … ابزارهایی هستند که برای تست و بررسی این قطعات ساخته شده‌اند.

تجربه‌ی یک تعمیرکار مجرب بسیار اهمیت دارد.

یکی از مهم‌ترین نکات در تعمیرات لوازم برقی خانگی، شیوه‌ی مهارتی بودن آن است. مهارت چیزی است که با تمرین و تکرار کسب می‌شود. شما هرچقدر هم کتاب بخوانید و در جلسات آموزشی شرکت کنید، تا تجربه‌ی عملی نداشته باشید، هرگز مهارت را یاد نگرفته‌اید.

زمانی که شما به کلاس رانندگی می‌روید، در جلسات اول با قوانین و شیوه‌ی رانندگی به صورت تئوری آشنا می‌شوید. اما در جلسات عملی که پشت فرمان می‌نشینید، عملاً چیزی بلد نیستید! یعنی باز هم حضور یک مربی در کنارتان برای آموزش تک تک موارد،‌ الزامی است. این‌گونه می‌توانید مهارت رانندگی را بیاموزید.

تعمیرکار مجرب نیز به غیر از حضور در دوره‌های مختلف و به‌روزرسانی‌های علمی، از نظر عملی سابقه دارد. این یعنی تجربه‌ی لازم برای باز و بسته کردن و تشخیص عیب و رفع آن را به صورت عملی دارد. بنابراین چنین شخصی بهتر از پس تعمیرات لوازم شما برمی‌آید.

گارانتی و خدمات بعدی ارائه شده توسط تعمیرکار مجرب

تعمیرکار مجرب
تعمیرکار مجرب

یک تعمیرکار مجاز، بابت عمل انجام شده، به شماخدمات گارانتی ارائه می‌دهد. یعنی اگر بعد از یک مدت مشخص، مجدد مشکل بروز کرد و یا تعمیر انجام شده، جواب نداد، فرد موظف به ارائه‌ی خدمات تعمیرات خواهد بود.

این امر به خصوص در تعویض قطعه در وسیله‌ی برقی خانگی شما بسیار مهم است. گاه قطعه، مورد دار است. بنابراین در صورتی که خدمات تعمیرات را از یک تعمیرکار مجرب و مجاز دریافت کرده باشید، قابل پیگیری است.

برای دسترسی به تعمیرکار مجاز و مجرب، کافی است تا با تیم پیکوالکترونیک تماس برقرار نمایید. تیم پیکوالکترونیک از برترین ارائه دهندگان خدمات تعمیرات لوازم برقی و الکترونیکی منزل در محل است. برای دریافت خدمات این تیم، کافی است تا از طریق راه‌های درج شده در وب سایت، تماس برقرار نمایید. تکمیل فرم سفارش، ارتباط تلفنی و ارتباط در شبکه‌های مجازی برای راهنمایی و اخذ مشاوره در این زمینه توصیه می‌شود.

سرویس تعمیرات پیکوالکترونیک، برای تمام برندهای ایرانی و خارجی فعال است. تعمیر انواع لوازم خانگی در پیکوالکترونیک برای برندهای سامسونگ، ال جی, بوش , ایکس ویژن و... و انواع لوازم برقی انجام می‌پذیرد. در صورت خرابی نیاز به تعمیرات، شما می‌توانید از متخصصین ماهر پیکوالکترونیک کمک بگیرید. تمام متخصصین این مجموعه آموزش دیده و کاملاً حرفه‌ای هستند. سفارش تعمیرات  شما در پیکوالکترونیک در کم‌ترین زمان ممکن، با شفاف‌ترین هزینه‌ها و به بهترین کیفیت انجام می‌شود. خدمات تعمیر  پیکوالکترونیک در تمام مناطق تهران اعم از چهاردانگه، تهرانسر و یافت آباد، پرند, اسلامشهر, شهریار, اندیشه و ... در منزل شما و بدون نیاز به حمل صورت می‌گیرد. 

تماس برای تعمیر فرم درخواست تعمیرکار