تعمیر تلویزیون ال ای دی: چه زمانی امکان پذیر است و هزینه آن چقدر است

تعمیر تلویزیون ال ای دی

تعمیر تلویزیون ال ای دی: چه زمانی امکان پذیر است و هزینه آن چقدر است
آیا تلویزیون ال ای دی شما دیگر کار نمی کند یا کیفیت تصویر مانند روزهای اول نیست؟ آیا سعی کرده‌اید خودتان در این مشکل مداخله کنید، اما نتوانستید این کار را انجام دهید و آیا می‌خواهید با یک تکنسین تخصصی تماس بگیرید که بتواند به شما کمک کند؟

با بهترین متخصصین در منطقه خود، کارشناسان خبره در تعمیر تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی تماس بگیرید. به احتمال زیاد نیازی به خرید یک دستگاه جدید نخواهید داشت، اما می توانید با تعمیر تلویزیون خود با هزینه کم در هزینه خود صرفه جویی کنید.

کجا می توان حرفه ای مناسب را پیدا کرد؟ با پیکوالکترونیک تماس بگیرید! با وارد کردن کدپستی شهر خود، تنها با چند کلیک، اسامی بهترین متخصصانی را که – در منطقه شما – به تعمیر تلویزیون ال ای دی می پردازند، دریافت خواهید کرد. علاوه بر این، شما این فرصت را خواهید داشت که تخمین‌های رایگان را برای تعمیر عیب یا نقص پیدا شده دریافت کنید: با مقایسه پیشنهادات مختلف، می‌توانید به طور کاملا مستقل تصمیم بگیرید که به چه کسی مراجعه کنید، بدون هیچ گونه محدودیت یا هزینه اضافی.

خرابی تلویزیون LED و نحوه مداخله
تلویزیون LED یک تلویزیون صفحه تخت با صفحه نمایش جلوی نوع LCD و نور پس زمینه مبتنی بر LED (دیودهای ساطع کننده نور) است. این ترکیب باعث می شود دستگاه عمر طولانی تری داشته باشد و انرژی کمتری مصرف کند.

تلویزیون‌های ال‌ای‌دی کوچک‌تر، کارآمدتر انرژی و با برد نوری بیشتر نسبت به تلویزیون‌های LCD، سیاه‌های عمیق‌تر و رنگ‌های اشباع‌شده‌تری تولید می‌کنند.

نقاط قوت آنها؟

  • مصرف انرژی کمتر؛
  • پایداری، به دلیل عدم وجود جیوه؛
  • کنتراست بالا؛
  • سیاه ترین سیاه;
  • طیف بسیار گسترده ای از رنگ ها؛
  • طراحی باریک و ظریف.

اما اگر تلویزیون LED از کار بیفتد یا رنگ ها روشنایی خود را از دست بدهند چه اتفاقی می افتد؟ اگر وقتی آن را روشن می‌کنید بتوانید صدا را بشنوید، اما هیچ تصویری ظاهر نشود، چه؟ تلاش برای تعمیر آن کاری دشوار و تقریبا غیرممکن است. به همین دلیل است که PG Casa یک متحد ارزشمند است. به لطف پایگاه داده غنی خود، می تواند شما را با بهترین متخصصان در منطقه خود، تکنسین های مجرب با سال ها تجربه در تعمیر تلویزیون از هر نوع و فناوری در تماس قرار دهد.

هزینه تعمیر تلویزیون ال ای دی چقدر است؟
هزینه تعمیر تلویزیون ال ای دی بستگی به عیب پیدا شده، قدمت تلویزیون و برند آن دارد.

گران ترین تعمیر صفحه تلویزیون است. در حقیقت، تعمیر تلویزیون با صفحه نمایش شکسته یا خراب به ندرت ارزش دارد، زیرا هزینه آن می تواند نزدیک به هزینه خرید یک دستگاه جدید باشد. با این حال، می‌توان صفحه‌نمایش‌های دست دومی را پیدا کرد که هنوز از تلویزیون‌های یکسانی کار می‌کنند، که مالک تصمیم به تعویض آن‌ها گرفته یا دارای انواع دیگری از نقص‌ها هستند.

تعمیرات معمولی در عوض به موارد زیر مربوط می شود:

اینورتر، یعنی بردی که نور پس‌زمینه صفحه را تامین می‌کند: وقتی یکی از اجزای آن آسیب می‌بیند، کل اینورتر به طور کلی تعویض می‌شود (اما می‌توان فقط خازن‌ها را جایگزین کرد).
لامپ تلویزیون: اگر تلویزیون LED روشن می شود و صدا را می شنوید، اما نمی توانید تصویر را ببینید، به احتمال زیاد مشکل مربوط به لامپ است.
نور پس زمینه (به طور متوسط ​​هزینه 3 یورو برای LED ها و 20 تا 30 یورو برای نوار CCFL) است.
برد منبع تغذیه: تکنسین همیشه تمایل دارد تا کل برد را تعویض کند، نه اینکه به دنبال آسیب به خازن ها باشد.

با تکیه بر متخصص می توان ارزیابی کرد که آیا تعمیر ارزش دارد یا بهتر است تلویزیون را تعویض کرد.

نکاتی برای تمیز کردن صحیح تلویزیون LED
تلویزیون LED محصولی گران قیمت است که به شما امکان می دهد از تماشای سریال یا فیلم مورد علاقه خود لذت کامل ببرید: برای جلوگیری از آسیب احتمالی صفحه نمایش، توصیه می شود از آن مراقبت کنید، به خصوص از نظر تمیز کردن.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که تلویزیون را خاموش کنید و سپس سیم برق را از برق بکشید. این کار باید هم به دلایل ایمنی انجام شود و هم به این دلیل که با خاموش بودن صفحه نمایش به طور کلی راحت تر متوجه باقی مانده گرد و غبار و کثیفی می شوید. همچنین سایر لوازم جانبی متصل و/یا متصل به تلویزیون را بردارید. در این مرحله، با استفاده از یک پارچه میکروفیبر ساده و سواب های نخی برای بلندگوها، می توانید با اجتناب از استفاده از حلال ها یا اسپری های شیمیایی، گرد و غبار را حذف کنید.

اگر بعد از یک عملیات تمیز کردن اولیه گرد و غبار باقی بماند، می توان یک لوسیون تمیز کننده مخصوص را خریداری کرد، که به طور خاص برای صفحه نمایش تلویزیون LED طراحی شده است، که می تواند به صورت آنلاین یا در فروشگاه های متخصص در محصولات الکترونیکی خریداری شود.

سوالات متداول:

تلویزیون های LED چقدر عمر می کنند؟
عمر متوسط ​​نمایشگر LED بین 60000 تا 100000 ساعت است. با فرض استفاده از صفحه نمایش LED هر روز شش ساعت، آنها می توانند تا 45 سال دوام بیاورند.

LED چگونه روشن می شود؟
یکی از دلایل اصلی این واقعیت است که تکنولوژی LED نیاز به ولتاژ ثابت دارد. اگر افزایش ولتاژ رخ دهد، دمای دیودهای لامپ افزایش می یابد و – در نتیجه – LED ها می سوزند.

چرا LED ها “سوسو می زنند”؟
هنگامی که کلید، دیورتر یا اینورتر جریان خروجی از نول را متوقف می کند، به جای توقف جریان فاز، پراکندگی انرژی رخ می دهد که منجر به سوسو زدن می شود.

آیا تلویزیون هوشمند شما کار نمی کند و دیگر گارانتی ندارد؟

نگران نباشید، می توانید به مشاوره تعمیر تلویزیون پیکوالکترونیک زنگ بزنید.

پیکو الکترونیک نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران دارای کادری آموزش دیده و مجرب می باشند که می توانند مشکل را با دقت تشخیص داده و تلویزیون شما را سریع و کارآمد تعمیر کنند.

علاوه بر این، این مرکز مشاوره تعمیرات لوازم خانگی اغلب گارانتی خدمات تعمیر انجام شده را ارائه می دهند، بنابراین اگر باز هم مشکلی وجود داشت، امکان بازگشت و تعمیر رایگان وجود دارد.