تعمیر وسایل در محل بدون نیاز به جابه‌جایی

تعمیر وسایل برقی در منزل

اگر شما نیز به دنبال تعمیرات لوازم خانگی خود بوده‌اید، تعمیر وسایل در محل یکی از مهم‌ترین و بولدترین انتخاب‌های شماست. چرا که جابه‌جایی وسایل برقی، به خصوص اگر بزرگ و سنگین باشند، بسیار دشوار است. حتی این جابه‌جایی، می‌تواند آسیب وسیله را بیش‌تر کند. به عنوان مثال، اگر شما بخواهید یک تلویزیون بزرگ و سنگین را تا محل تعمیر، حمل کنید، احتمال زیادی برای آسیب رسیدن به صفحه نمایش تلویزیون (خط و خش، شکستگی و ضربه به آن) وجود خواهد داشت.

در این مطلب، می‌خواهیم در خصوص سرویس تعمیر وسایل در محل بدون نیاز به جابه‌جایی صحبت کنیم. سرویسی که از سوی تعمیرکاران پیکوالکترونیک برای مناطق شهرهای بهارستان, اسلامشهر, شهریار, رباط کریم, پرند, چهاردانگه و محله های تهرانسر و یافت آباد فراهم شده است.

چرا تعمیر وسایل در محل مطمئن‌تر است؟

جابه‌جایی وسایل برقی (یخچال) بزرگ و سنگین
جابه‌جایی وسایل برقی (یخچال) بزرگ و سنگین

وسایل برقی خانه، اغلب گران قیمت و سنگین وزن هستند. تلویزیون‌ها، یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی و … در این گروه از وسایل قرار می‌گیرند. در زمان خرابی، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها، این است که چطور وسیله را تا محل تعمیرکار، حمل کنیم؟ نبود کارتن و بسته‌بندی اولیه‌ی این وسایل، دشواری حمل و نقل آن‌ها را دوچندان خواهد کرد. از طرف دیگر، حمل و نقل چنین وسایلی، هزینه‌های بالایی را در بر خواهد داشت. این هزینه شامل نیروهای انسانی، ماشین و بسته بندی مطمئن می‌باشد.

تعمیر وسایل در محل، با اعزام تعمیرکار به محل شما انجام خواهد شد. یعنی به جای آن‌که وسیله را به محل تعمیرکار ببرید، تعمیرکار در محل وسیله‌ی شما حاضر خواهد شد. این‌که برای تعمیر وسایل برقی خود نیازی به حمل آن تا کارگاه تعمیرکار نباشد، یک مزیت است. با این گزینه، هرگز نگرانی بابت هزینه‌های اضافی حمل و نقل و هم‌چنین احتمال آسیب‌رسانی به آن وجود نخواهد داشت. سرویس تعمیر در محل، دیگر شما را از نگرانی بسته بندی و حمل ایمن تا مقصد آسوده خواهد ساخت.

از چه تعمیرکاری برای سرویس بدون نیاز به حمل استفاده کنیم؟

برای بهره‌مند شدن از خدمات تعمیر و سرویس‌دهی بدون نیاز به حمل وسیله برقی خود، باید تعمیرکار قابل اعتماد، مجرب و مطمئن را انتخاب کنید. علاوه بر آن، معمولاً پوشش دهی خدمات سرویس در محل توسط تعمیرکاران همان منطقه اعمال می‌شود. اگر در مناطق شهرهای بهارستان, اسلامشهر, شهریار, رباط کریم, پرند, چهاردانگه و محله های تهرانسر و یافت آباد سکونت دارید، ما به شما تیم حرفه‌ای پیکوالکترونیک را پیشنهاد می‌کنیم.

پیکوالکترونیک با سال‌های سال سابقه‌ی درخشان در زمینه‌ی خدمات تعمیر وسایل برقی منزل در محل مشتری، می‌تواند اعتماد شما را برای دریافت خدمات جلب نماید. برای سفارش تعمیرکار پیکوالکترونیک، کافی است تا با مشاورین این تیم ارتباط برقرار نمایید. شما می‌توانید از طریق شماره تماس و یا تکمیل فرم سفارش در وب سایت پیکوالکترونیک، مشکل به وجود آمده برای وسایل خود را گزارش نمایید. جهت سایر هماهنگی‌ها و نهایتاً اعزام تعمیرکار حرفه‌ای در محل شما، پیکوالکترونیک با شما تماس خواهد گرفت.

آیا خدمات تعمیر وسایل در محل همیشه امکان پذیر است؟

در پاسخ به این سؤال، متأسفانه باید «خیر» را ذکر کنیم. در برخی موارد، دستگاه نیاز به جایگزینی قطعه و انجام تست‌های طولانی بر روی آن خواهد داشت. این تست‌های زمان‌بر، حضور تعمیرکار را در محل شما،‌ غیر ممکن می‌سازد. بنابراین بسته به عیب موجود در وسیله‌ی شما، امکان دارد که تعمیرکار، حمل و جابه‌جایی وسیله را تجویز نماید. اما بالاخره، در مرحله‌ی عیب‌یابی، تعمیرکار است که به محل شما اعزام خواهد شد.

چطور تعمیر لوازم برقی در محل مشتری باعث کاهش هزینه‌ها خواهد شد؟

همان‌طور که اشاره کردیم، خدمات تعمیر وسایل در محل، سبب می‌شود تا هزینه‌های پرداختی بابت حمل و نقل و جابه‌جایی وسیله، کم شود. از آن‌جایی که بسته‌بندی مطمئن و خوب برای آن وسیله و نیز تأمین نیروی انسانی مورد نیاز، هزینه‌ی زیادی را به خود اختصاص می‌دهد؛ حضور تعمیرکار در محل، سبب حذف این هزینه‌ها خواهد شد. و در نتیجه هزینه‌ی تعمیر و عیب یابی وسیله تا حد قابل توجهی افت پیدا می‌کند.

دلیل دیگری که می‌توان برای کاهش هزینه‌ها در صورت مراجعه‌ی تعمیرکار به منزل، ارائه کرد، عدم نیاز به نصب مجدد است. برخی از وسایل برقی، نصب تخصصی دارند و جداسازی آن‌ها برای حمل و ارائه به تعمیرگاه، الزامی است. لذا این وسایل، نیازمند هزینه‌ برای نصب پس از تعمیر خواهند بود که در صورت مراجعه‌ی تعمیرکار متخصص به منزل، شما از صرف چنین هزینه‌هایی بی نیاز خواهید بود.

سرویس وسایل برقی در منزل
سرویس وسایل برقی در منزل

آیا ارائه‌ی سرویس تعمیرات در محل، برای تمام وسیله‌ها الزامی است؟

در کل، سرویس‌دهی در محل مشتری، به منظور امنیت بیش‌تر و کاهش هزینه‌ها طراحی می‌شود. بنابراین چنان‌چه برای یک وسیله‌ی خاص، این شکل سرویس‌دهی سودی نداشته باشد، نیازی به استفاده از آن نخواهد بود. به عنوان مثال تعمیر هیتر کتری برقی خراب شده، به علت وزن کم و شکل کوچک آن، با مراجعه مشتری به محل تعمیرکار، مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.