نکاتی که قبل از خریدماشین لباسشویی باید بدانید

خرید ماشین لباسشویی

از آنجایی که خریدماشین لباسشویی یک خرید سخت به حساب می آید، بسیاری از مشتریان ما وقتی ماشین لباسشویی آنها خراب می شود از ما می پرسند که آیا ارزش تعمیر را دارد؟ چگونه یک ماشین لباسشویی خوب انتخاب کنیم؟ اصلا چه کاری باید انجام دهند؟

در این مقاله به نکاتی توجه می کنیم که باید هنگام انتخاب و خریدماشین لباسشویی مناسب برای نیازهای خود در نظر بگیرید. .

به خاطر داشته باشید که ماشین لباسشویی چیزی نیست که هر روز بخرید. و فناوری آنقدر سریع پیشرفت می‌کند که برای درک همه ویژگی‌های جدید، برخی ازآنها ضرورتی ندارند.

اندازه گیری ماشین لباسشویی

 از آنجایی که بسیاری از ویژگی هایی که بعداً خواهیم دید بر اندازه دستگاه تأثیر می گذارد، تصمیم بگیرید که ماشین لباسشویی را در کجا قرار دهید (زیر میز آشپزخانه، بالای خشک کن، توکار و غیره) و اندازه گیری کنید. فضای موجود را با دقت انازه گیری کنید.

ظرفیت ماشین لباسشویی

در بازار می توان ماشین های لباسشویی با ظرفیت های 5، 6، 7، 9، 10 و حتی 13 کیلوگرم را پیدا کرد و برای خانه ای 2 یا 3 نفره 6 کیلوگرم کافی است. اگر خانواده بزرگ‌تری هستید یا ترجیح می‌دهید فقط 1 یا 2 بار در هفته از ماشین لباسشویی استفاده کنید، ماشین لباسشویی بین 7 تا 9 کیلوگرم ایده‌آل است.

 

سرعت چرخش ماشین لباسشویی

سرعت چرخش ماشین لباسشویی بر حسب دور در دقیقه (rpm) اندازه گیری می شود، یعنی ماشین لباسشویی با سرعت 1200 دور در دقیقه، درام را 1200 بار در دقیقه می چرخاند. هرچه سرعت چرخش بیشتر باشد، پس از اتمام چرخه، آب کمتری در لباس‌ها وجود دارد. اما نوع لباس‌هایی را که معمولاً می‌شویید نیز در نظر بگیرید، زیرا هرچه سرعت کمتر باشد، محافظت از لباس‌ها بیشتر می‌شود.

انواع برنامه های ماشین لباسشویی

در ادامه هنگام خرید ماشین لباسشویی، باید برندی را انتخاب کنید که برنامه های مناسبی برای مورد شما داشته باشد. یعنی اگر ترجیح می دهید ماشین لباسشویی شما برنامه های خاصی را برای پنبه، مصنوعی، پشم، لباس های ظریف و غیره ارائه دهد. یک برنامه مناسب برای هر نوع پارچه اتو کردن بعدی را تسهیل می کند و به مراقبت از لباس شما کمک می کند.

رتبه انرژی ماشین لباسشویی

طبقه بندی انرژی لوازم خانگی نشان دهنده مصرف انرژی است. بالاترین کلاس انرژی (A+++) در ماشین لباسشویی به شما این امکان را می دهد که در قبض آب و برق خود صرفه جویی کنید (30٪ انرژی کمتری نسبت به ماشین لباسشویی A) و به مراقبت از محیط زیست کمک خواهید کرد.

 

میزان صدای ماشین لباسشویی

توجه به قدرت صدای ماشین لباسشویی در هنگام کار بسیار مهم است. یک ماشین لباسشویی که دارای موتور بی صدا باشد، برای مثال اگر آشپزخانه اپن دارید یا می خواهید در شب از آن استفاده کنید، ایده آل خواهد بود.

 

ماشین لباسشویی با کنترل آب (AquaControl)

ماشین‌های لباسشویی با کنترل آب، علاوه بر داشتن مکانیسم‌هایی برای جلوگیری از خروج یا نشت آب در صورت خرابی ماشین لباس‌شویی، مقدار آب ورودی به درام را بسته به بار تنظیم می‌کنند که به معنای ایمنی و صرفه‌جویی در مصرف انرژی است.

شستشوی برنامه ریزی شده

یک ویژگی بسیار جالب اگر، برای مثال، نرخ روشنایی در شب را کاهش داده باشید. این به شما امکان می دهد ماشین لباسشویی را طوری برنامه ریزی کنید که چرخه خود را در زمانی که شما انتخاب می کنید شروع کند.

ویژگی های دیگر
همانطور که قبلاً اشاره کردیم، فناوری به طور مداوم عملکردهای جدیدی را در ماشین لباسشویی وارد می کند: اتوکشی آسان، اتصال WIFI، سنسورهای توزیع لباس و غیره…

اگر ماشین لباسشویی شما خراب شود، در پیکوالکترونیک همیشه به شما اطلاع می دهیم که آیا دستگاه شما ارزش تعمیر را دارد یا خیر.

و علاوه بر این، ما می توانیم به شما در مورد نحوه انتخاب و خریدماشین لباسشویی برای نیازهای خود راهنمایی کنیم. شک نکنید و با ما تماس بگیرید.

یادآوری می کنیم که علاوه بر این، با خدمات تعمیر لوازم خانگی پیکوالکترونیک:

  • ما در منزل شما تعمیرات را انجام می دهیم.
  • ما نمایندگی هایی برای تمام مناطق تهران داریم.
  • ما در تمامی تعمیرات خود از قطعات نو و اورجینال با ضمانت کتبی 2 ساله استفاده می کنیم.

از شما دعوت می کنیم ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، جایی که به صورت دوره ای، پست هایی با نکات و پیشنهادات برای نگهداری لوازم خانگی و تعمیرات برق آپلود می کنیم.

اگر ماشین لباسشویی شما خراب شده در هر نقطه از تهران که هستید جهت تعمیر لباسشویی در محل با پیکوالکترونیک مرکز تعمیر لوازم خانگی در تهران و مرکز تعمیر لباسشویی در تهران تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان تعمیرکار به محل اعزام کنیم. برای ارتباط مستقیم جهت مشاوره تعمیرات لوازم خانگی با ما تماس بگیرید .