دانلود مرورگر در تلویزیون هوشمند سامسونگ

دانلود مرورگر در تلویزیون هوشمند

چگونه می توانم یک مرورگر را در تلویزیون هوشمند سامسونگ دانلود کنم؟

برای دانلود مرورگر در تلویزیون هوشمند سامسونگ اولین کاری که باید انجام دهید رفتن به اپ استور و دانلود یک مرورگر وب سازگار است. یک مرورگر سازگار در فروشگاه پیدا کنید هنگامی که آن را دانلود کردید، زمان شروع سرچ است. مرورگر موجود در تلویزیون هوشمند شما همچنین می تواندجهت دسترسی به اینترنت استفاده شود. بعد از اینکه مرورگر را دانلود و نصب کردید، مرحله بعدی نصب مرورگر دوم است.

آیا تلویزیون هوشمند سامسونگ من می تواند اینترنت را ساپورت کند؟

تلویزیون هوشمند سامسونگ یک دستگاه فوق العاده است که نوآوری های تکنولوژیکی زیادی را ارائه می دهد. می تواند مانند تلفن یا لپ تاپ شما در اینترنت بگردد. ممکن است مرورگر وب شما به درستی کار نکند. اگر در استفاده از مرورگر وب مشکل دارید به خواندن ادامه دهید. این مقاله به برخی از مشکلات رایجی که ممکن است در دانلود مرورگر در تلویزیون هوشمند سامسونگ با آن مواجه شوید اشاره می کند. ابتدا شبکه بی سیم تلویزیون خود را غیرفعال کنید.

برای اینکه بتوانید با تلویزیون هوشمند سامسونگ خود در اینترنت جستجو کنید، باید اتصال اینترنت داشته باشید. برای انجام این کار مطمئن شوید که اتصال اینترنت دارید. از ابزار تست سرعت موجود در اپ استور برای بررسی سرعت اینترنت خود استفاده کنید. لطفاً اگر مشکل ادامه داشت دوباره امتحان کنید. مرورگر را دوباره نصب کنید و سپس می توانید دوباره مرور کنید. می‌توانید تلویزیون هوشمند را مجددا راه‌اندازی کنید یا آن را به شبکه وای فای دیگری متصل کنید.

اگرچه مرورگر وب تلویزیون هوشمند سامسونگ به شما امکان می دهد در اینترنت بگردید، اما محدودیت هایی وجود دارد. شما نمی توانید فایل ها را از مرورگر دانلود کنید، این مرورگر فقط می تواند وب سایت هایی را با محتوای فلش مرور کند و پخش کننده های مبتنی بر HTML5 ندارد. اگرچه برای وبگردی معمولی کافی است، اما قبل از ادامه باید سرعت را بررسی کنید. علاوه بر این، می‌توانید تلویزیون را برای راه‌اندازی مجدد رایانه جدا کنید. همچنین می‌توانید تلویزیون را از برق بکشید تا مشکل برطرف شود و سپس مرورگر را دوباره نصب کنید.

 

بیشتر بخوانید : علت راه اندازی خود به خود تلویزیون سامسونگ چیست؟

 

چگونه می توانم مرورگر تلویزیون هوشمند سامسونگ خود را تغییر دهم؟

تنظیمات مرورگر را در تلویزیون هوشمند سامسونگ خود تغییر دهید تا مشکلات را برطرف کنید. اغلب نماد کره زمین را در مرورگر تلویزیون هوشمند سامسونگ خود می بینید. معمولاً با عنوان “وب” شناخته می شود. برای دسترسی به مرورگر می توانید از دکمه های Smart Hub یا Home استفاده کنید. این به شما امکان می دهد مرورگر وب استاندارد را باز کنید. می توانید از صفحه کلید و ماوس بی سیم برای مرور اینترنت از طریق تلویزیون خود استفاده کنید.

اغلب اوقات، تعویض مرورگر در تلویزیون شما آسان است. منوی تنظیمات را باز کنید و سپس روی General ضربه بزنید. روی Web Browser کلیک کنید تا قسمت General باز شود. بعد، Clear data را انتخاب کنید. به این ترتیب می توانید تمام تاریخچه را حذف کنید. اکنون می توانید مرورگر دیگری را انتخاب کنید. اگر مرورگر وب دیگری را ترجیح می دهید، می توانید انتخاب کنید. فقط به تنظیمات خود بروید و روی ” تنظیمات اینترنت” کلیک کنید.

شما باید سیم برق را از تلویزیون خود جدا کنید. اگر با این کار مشکل حل نشد، ممکن است لازم باشد آن را بازنشانی کنید. روی General کلیک کنید. سپس به تنظیمات رفته و گزینه Clear history را انتخاب کنید. هنگامی که در بخش عمومی هستید، روی Restart کلیک کنید. با کلیک روی Reset و سپس Restart می توانید مرورگر را تغییر دهید. پس از تنظیم مجدد، کل تاریخچه مرور خود را خواهید دید.

آیا می توان کروم را روی تلویزیون هوشمند سامسونگ نصب کنم؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که آیا می توانید Chrome را روی تلویزیون هوشمند خود نصب کنید. کروم یک جایگزین فوق العاده برای Microsoft Internet Explorer است. اما آیا می توان آن را روی تلویزیون هوشمند سامسونگ نیز نصب کرد؟

اطمینان حاصل کنید که تلویزیون هوشمند سامسونگ شما با آخرین نسخه Google Chrome سازگار است. باید روی همه تلویزیون های هوشمند کار کند. برخی از مارک ها نسخه بروز شده دارند، برخی دیگر نسخه متفاوتی دارند. اگر تلفن اندرویدی ندارید، می توان از تلویزیون هوشمند مبتنی بر اندروید استفاده کرد. می توانید از آن در تلویزیون هوشمند سامسونگ خود استفاده کنید.

همچنین می‌توانید Chrome را روی تلویزیون هوشمند سامسونگ خود با اتصال آن به جعبه تلویزیون Android نصب کنید. اطمینان حاصل کنید که تلویزیون شما به دستگاه متصل است. در مرحله بعد، مطمئن شوید که گزینه “منابع ناشناخته” را روشن کنید. می توانید برنامه های File Manager، PuffinTV و Sideload launcher را دانلود کنید. همچنین باید لانچر Sideload و فروشگاه Aptoide TV را نصب کنید.

 

بیشتر بخوانید : تنظیمات صدای تلویزیون سامسونگ

چه مرورگرهایی با تلویزیون های هوشمند سامسونگ کار می کنند؟

تلویزیون های سامسونگ دارای یک مرورگر وب داخلی هستند که به شما امکان می دهد با استفاده از کنترل از راه دور تلویزیون در اینترنت مرور کنید. می توانید وب سایت هایی را که بازدید کرده اید در کنترل از راه دور تلویزیون سامسونگ خود مشاهده کنید. برای مشاهده مرورگر وب در تلویزیون خود باید مطمئن شوید که به اینترنت دسترسی دارید. کنترل از راه دور می تواند برای مرور اینترنت استفاده شود. اگر تلویزیون شما به اینترنت دسترسی ندارد، دوباره به شبکه WiFi متصل شوید. همچنین اگر همه چیز خراب شد، می توانید روتر را مجددا راه اندازی کنید.

سرعت مرورگر وب چیزی است که باید در نظر داشته باشید. ممکن است با مشکل شارژ مواجه شوید، حتی اگر سریع و پایدار باشد. مرورگر نصب شده در تلویزیون هوشمند سامسونگ شما ممکن است با نسخه پشتیبانی نشده Adobe Flash Player به روز شده باشد. توصیه می شود در صورت بروز این مشکلات، مرورگرها را تغییر دهید. اگر این کار انجام نشد، مرورگر همراه تلویزیون خود را امتحان کنید.

Opera، Firefox و Safari با تلویزیون های هوشمند سامسونگ کار می کنند. Google Chrome در تلویزیون‌های هوشمند غیرسامسونگ پشتیبانی نمی‌شود. فقط در حالت بارگذاری جانبی موجود است. سایر برنامه های افزودنی را می توان از فروشگاه گلکسی دانلود کرد. بهتر است مرورگر دیگری را انتخاب کنید، زیرا رابط کاربری گوگل کروم در تلویزیون های هوشمند کمی گیج کننده است.

 

بیشتر بخوانید : آموزش کانال یابی تلویزیون سامسونگ

چگونه می توانم از تلویزیون هوشمند خود به مرورگر وب دسترسی پیدا کنم؟

می توانید لپ تاپ خود را مستقیماً به تلویزیون هوشمند خود متصل کرده و یک مرورگر وب نصب کنید. با این کار مرور اینترنت آسانتر و سریعتر می شود. همچنین می‌توانید از صفحه‌کلید برای پیمایش در مرورگر وب استفاده کنید. برای انجام هر کاری که می خواهید در اینترنت می توانید چندین پنجره باز کنید. این به شما امکان می دهد راحت تر حرکت کنید. با این حال، برای جلوگیری از ردیابی، بهتر است آن را روی رایانه نصب کنید.

برای دانلود مرورگر در تلویزیون هوشمند خود باید به فروشگاه برنامه مراجعه کنید. تلویزیون های هوشمند مدرن یک نسخه داخلی دارند. مرورگر وب رایگان را از اپ استور دانلود و نصب کنید. پس از نصب آن، می توانید برنامه را باز کنید. سپس به صفحه اصلی بروید و مرورگر را جستجو کنید.

بسیاری از تلویزیون های سامسونگ دارای یک مرورگر وب هستند. اما اگر مدلی غیر از مدل سامسونگ دارید، می‌توانید از یک جایگزین متناسب با نیازتان نیز استفاده کنید. مرورگر پیش فرض شما به طور خودکار در صفحه برنامه ها نصب می شود. هرگز استفاده نخواهد شد. پس از نصب، همه برنامه ها را می توان به طور همزمان در تلویزیون هوشمند سامسونگ به روز کرد. تنظیمات برنامه را بررسی کنید تا ببینید آیا نسخه جدیدتری از مرورگر مورد علاقه شما وجود دارد یا خیر.