نحوه در آوردن جاپودری ماشین لباسشویی

نحوه در آوردن جاپودری ماشین لباسشویی

در آوردن جاپودری ماشین لباسشویی و تمیز نگه داشتن آن برای جلوگیری از ایجاد کپک و باکتری بسیار مهم است. توصیه می کنیم برای تمیز نگه داشتن آن، ماهی یک بار جاپودری ماشین لباسشویی خود را در آب گرم و صابون بشویید. به راحتی می توان کشو را از ماشین لباسشویی هات پوینت جدا کرد. مراحل برداشتن کشوی دیسپنسر در ماشین لباسشویی به شرح زیر است، اما ممکن است بسته به مدل شما متفاوت باشد:

1. اگر می توانید دستگاه را از برق بکشید یا مطمئن شوید که از دوشاخه خاموش است.

2. جاپودری ماشین لباسشویی معمولا در جلوی دستگاه قرار دارد،  در قسمت بالا سمت چپ .

3. مکانیسم آزادسازی را که معمولا یک دکمه یا اهرم است، پیدا کنید. در برخی از مدل‌ها، مکانیسم رها کردن ممکن است در سمت پایین، پایین یا بالای کشو قرار گیرد.

4. مکانیزم رهاسازی را فشار دهید یا بکشید تا کشو آزاد شود.

5. جاپودری ماشین لباسشویی را به آرامی از دستگاه بیرون بکشید.

مهم است که دفترچه راهنمای کاربر مدل خاص ماشین لباسشویی خود را برای دستورالعمل های دقیق در مورد نحوه برداشتن جاپودری ماشین لباسشویی بررسی کنید، زیرا ممکن است مراحل بسته به برند، مدل و سال تولید متفاوت باشد. علاوه بر این، اگر کشو سفت است، بهتر است بررسی کنید که آیا هر یک از قسمت‌های داخل جاپودری ماشین لباسشویی با مواد شوینده یا نرم‌کننده مسدود شده است یا خیر، این امر می‌تواند به بیرون کشیدن جاپودری ماشین لباسشویی کمک کند.

بیشتر مطالعه کنید : هزینه تعویض تسمه ماشین لباسشویی چقدر است؟

 

نکاتی در مورد خارج کردن قالب از مخزن مواد شوینده ماشین لباسشویی

در صورتی که به طور مرتب تمیز نشود، یا اگر دستگاه اغلب استفاده نشود، کپک می‌تواند در دستگاه پخش‌کننده مواد شوینده ماشین لباسشویی رشد کند. برای حذف کپک از مخزن مواد شوینده ماشین لباسشویی، می توانید مراحل زیر را امتحان کنید:

1. پس از گام اولیه در مورد نحوه جدا کردن دستگاه پخش صابون ماشین لباسشویی، مطمئن شوید که خاموش است و/یا سیم برق از پریز برق جدا شده است.

2. دیسپنسر را با برس و آب گرم صابون کاملاً تمیز کنید. یک مسواک یا یک برس کوچک که به طور خاص برای تمیز کردن دیسپنسرها طراحی شده است، به خوبی کار می کند. تمام گوشه ها و گوشه ها را تمیز کنید و مطمئن شوید که از شر هرگونه کپک یا کپک قابل مشاهده خلاص شوید.

3. دیسپنسر را با آب تمیز کاملاً بشویید و با حوله خشک کنید.

4. 1 فنجان سرکه سفید را با 1 فنجان آب در یک بطری اسپری مخلوط کنید و محلول را روی دستگاه اسپری کنید.

5. اجازه دهید محلول برای چند دقیقه روی دستگاه پخش شود تا به حل شدن هر گونه کپک یا کپک باقی مانده کمک کند.

6. دیسپنسر را دوباره با یک برس یا مسواک تمیز کنید، سپس آن را کاملا با آب تمیز بشویید و با حوله خشک کنید.

7. کشو یا درب مخزن مواد شوینده را دوباره داخل دستگاه نصب کنید و مطمئن شوید که به درستی قفل شده است.

توصیه می‌شود جاپودری ماشین لباسشویی را تمیز و خشک نگه دارید و از محلول‌های قالب‌گیر مخصوص ماشین‌های لباسشویی استفاده کنید که در اکثر فروشگاه‌های لوازم خانگی یا لوازم نظافتی یافت می‌شود.

تمیز کردن منظم جاپودری ماشین لباسشویی و اجرای چرخه گرم با درام خالی یک بار در ماه به کارکرد نرم دستگاه شما کمک می کند.

تعمیر لباسشویی در تهران

اگر ساکن شهرهای تهران ( بهارستان, اسلامشهر, شهریار, رباط کریم, پرند, چهاردانگه و محله های تهرانسر و یافت آباد ) هستید برای ثبت سفارش در زمینه تعمیرات لباسشویی در منزل ، نصب یا سرویس آن کافیست به نمایندگی تعمیرات لباسشویی در تهران پیکوالکترونیک تماس بگیرید تعمیرکار لباسشویی متخصص برند شما در سریعترین زمان ممکن، برای خدمات‌رسانی اعزام خواهد شد.