دلایل قطع برق ماشین لباسشویی

دلایل قطع برق ماشین لباسشویی

علت خاموشی ناگهانی برق لباسشویی چیست؟

ما به طور فزاینده‌ای به دنبال امکانات بیشتری هستیم که به ما امکان می‌دهد انرژی و زمان خود را بر روی چیزهای مهم‌تری متمرکز کنیم تا اینکه به طور مداوم نگران ماشین لباسشویی باشیم. ما به دنبال کارآمدترین و آسان‌ترین وسایلی هستیم که مصرف کمتری داشته باشند و در صورت امکان مقدار لباس و مقدار مواد شوینده را برایمان اندازه‌گیری کنند. و برندها اهمیت اتلاف نکردن زمان را می دانند و به طور فزاینده ای ماشین های هوشمندتری برای از بین بردن سردرگمی ما می سازند.

با این حال، وقتی دستگاه شما به طور معمول کار نمی کند چه اتفاقی می افتد؟ از لحظه ای که ماشین لباسشویی شروع به مشکل می کند، استرس ناشی از ندانستن چه کاری شروع می شود.

اینقدر مسائل را پیچیده نکنید، در بسیاری از موارد حتی بهتر است ماشین لباسشویی را عوض کنید تا اینکه برای تعمیر آن سرمایه گذاری کنید. اما اگر سوال شما به دلیل قطع برق ماشین لباسشویی مربوط می شود، سرنخ هایی را در اختیار شما قرار می دهیم که می تواند شک ما را برطرف کند.

در چرخه شستشو قدرت خود را از دست می دهد
تصور کنید که قرار است از ماشین لباسشویی استفاده کنید، لباس های لازم را در آن قرار دهید، برنامه مناسب را انتخاب کنید و بدون اغراق زیاد، صابون و نرم کننده را داخل محفظه های آن بریزید. همه کامل. ماشین لباسشویی را روشن می‌کنید و چرخه را شروع می‌کنید، اما در یک لحظه متوجه می‌شوید که قدرتش را از دست می‌دهد، که با لباس‌های خیس، درام تلاش می‌کند بچرخد، اما کاملاً کار نمی‌کند و نمی‌دانید چرا یا چیکار کنم . .

قطع برق ماشین لباسشویی می تواند مشکلی باشد که قطعا به یک متخصص نیاز دارد. دلایل ممکن است به دلیل خرابی موتور یا تسمه تایم ماشین لباسشویی باشد. از مشاوره با خدمات فنی دریغ نکنید.

بیشتر مطالعه کنید : نحوه نگهداری و تعویض لاستیک ماشین لباسشویی

 

قدرت را در چرخه چرخش از دست می دهد

اگر ماشین لباسشویی شما هنگام چرخش برق خود را از دست داده است، مشکل ممکن است راه حلی داشته باشد. علت ممکن است مشکل خازن یا کندانسور واشر باشد.

برای حل این مشکل، ممکن است لازم باشد آن را با درام جدید تغییر دهید، زیرا این چیزی است که چرخش درام را در زمانی که باید آسان‌تر می‌کند. و اگرچه موتور می تواند بدون کمک کندانسور به کار خود ادامه دهد، اما هنگام چرخش، روند کند می شود یا ممکن است اصلا کار نکند زیرا ماشین لباسشویی نیروی لازم برای چرخش را ندارد.

اگر لازم است آن را با یک ماشین جدید تغییر دهید، به خاطر داشته باشید که هر کدام معتبر نیست، شما به یکی از مدل های مشابه ماشین لباسشویی خود و همان قدرت نیاز دارید. اگر قدرت بالاتر از حد توصیه شده باشد، حتی اگر همه چیز برای شما عادی به نظر برسد، می تواند بر عملکرد موتور تأثیر بگذارد و خرابی موتور بسیار پیچیده تر و هزینه بر است.

بیشتر مطالعه کنید : مشکلات ماشین لباسشویی سامسونگ

 

گیربکس
می توانید بررسی کنید که جعبه انتقال ماشین لباسشویی از کار افتاده است یا خیر، اگر هنگام چرخش متوجه صداهای غیرعادی ناشی از عملکرد ماشین لباسشویی شدید.

یا شرایط، ممکن است به تعمیر و نگهداری ساده یا جایگزینی با یکی دیگر با ویژگی های مشابه نیاز داشته باشد. ممکن است آن را زنگ زده بیابید، یعنی نشتی آب داشته که باعث خوردگی قطعه شده است.

برس ها
در ماشین های لباسشویی فعلی می توانیم سایش برس را پیدا کنیم. این قطعات معمولاً به سرعت یک مداد فرسوده می شوند. اندازه های جدید معمولاً بین 2 تا 3 سانتی متر است. هنگامی که برس ها بسیار فرسوده می شوند، بر روند چرخش تأثیر می گذارد.

به طور خلاصه، اکثر مشکلات ماشین لباسشویی منشاء مکانیکی دارند و در بسیاری از موارد فقط کافی است قسمت آسیب دیده را تغییر دهید. اگر تمایل دارید و دانش کافی دارید، می توانید تصمیم بگیرید که این قطعات را خودتان تغییر دهید، زیرا بازار قطعات یدکی بسیاری را برای انواع لوازم خانگی ارائه می دهد. اگر فکر می کنید پیچیده است، توصیه شده ترین و پرکاربردترین گزینه این است که قبل از تعویض قطعات، به سرویس فنی اطلاع دهید که عیوب را تجزیه و تحلیل می کند.

پیکوالکترونیک تعمیر لوازم خانگی در تهران

پیکوالکترونیک به عنوان یکی از  باتجربه‌ترین تیم‌های تعمیر لباسشویی در تهران در دسترس شما خواهد بود. پس اگر ناگهان برای لباسشویی تان مشکلی پیش آمد و یا با مشکل قطع برق ماشین لباسشویی مواجه شدید که قابل حل نبود می‌توانید به تیم تعمیرات لوازم برقی پیکوالکترونیک اعتماد کنید و برای مراجعه تکنسین متخصص و کاردان درخواست تعمیر لوازم خانگی در منزل خود را ثبت کنید و یا با ما تماس بگیرید.