راهنمای خرید تلویزیون قابل حمل

راهنمای خرید تلویزیون قابل حمل

راهنمای خرید تلویزیون قابل حمل

تلویزیون های قابل حمل امروزی با اولین مدل های چند دهه پیش بسیار متفاوت است. تلویزیون‌های کوچک کنونی از صفحه‌نمایش‌های LCD و جدیدترین فناوری‌ها استفاده می‌کنند، درست مانند تلویزیون‌های سنتی، اما به صورت مینیاتوری.

علاوه بر مدل‌هایی که دارای آنتن خارجی هستند، مدل‌های تلویزیون با آنتن داخلی نیز وجود دارند که مطمئناً در حین حرکت بسیار کاربردی و راحت هستند، برای مثال زمانی که در یک کمپر یا خارج از منزل هستید.

دقیقاً به دلیل اینکه امروزه این تلویزیون های کوچک بسیار پیشرفته هستند، انتخاب مدل مناسب برای نیازهای شما همیشه به این سادگی نیست.

نحوه انتخاب یک تلویزیون قابل حمل

مطمئناً هنگام ارزیابی خرید یک تلویزیون کوچک توجه به برخی ویژگی‌ها ضروری است که اگر در مدل‌های سنتی کمتر تعیین‌کننده در نظر گرفته شوند، در مورد تلویزیون کوچک ارزش بیشتری پیدا می‌کنند.

 

اندازه صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش در مورد یک تلویزیون قابل حمل بسیار مهم است زیرا حتی یک اینچ اضافی واقعاً می تواند تفاوت ایجاد کند.

اگر روی قابل حمل بودن تمرکز می کنید، توصیه می شود تلویزیون های کوچکی را انتخاب کنید که دارای اندازه صفحه نمایش حداقل 9، 10 یا 11 اینچ هستند. به این ترتیب امکان تلفیق قابلیت حمل با راحتی و سرگرمی بدون مشکل وجود خواهد داشت.

اگر فضایی دارید، می توانید یک تلویزیون 40 اینچی را انتخاب کنید، اما اگر اغلب در خارج از منزل هستید یا در سفر هستید، یک تلویزیون کوچک قطعا ایده ای است که باید در نظر بگیرید.

آنتن، قدرت و نوع

تلویزیون برای دریافت سیگنال و پخش کانال های مورد علاقه شما به آنتن نیاز دارد و یک تلویزیون قابل حمل با آنتن یکپارچه مطمئنا راه حلی عالی برای کاربردی بودن آن است.

اکثر تلویزیون های کوچک می توانند روی هر فرکانس دیجیتال، آنالوگ و ATV تنظیم شوند و برخی از مدل ها حتی برای پخش کانال های رادیویی کار می کنند.

وضوح یک عامل ثانویه نیست و برای اطمینان از بازتولید کانال خوب، خوب است یک تلویزیون کوچک انتخاب کنید که از فرمت های مختلف با کیفیت HD یا 1080P پشتیبانی می کند.

همچنین توصیه می شود بررسی کنید که این تلویزیون به شما امکان پخش فایل های چند رسانه ای را در رایج ترین فرمت ها مانند MPEG2، MPEG4، WMV، JPEG، WMA یا MP3، MKV، MOV، AVI، MP4، FLV، MPEG1-4، RMVB.

 

اتصالات تلویزیون کوچک

حتی اگر بسیاری از تلویزیون های کوچک دارای آنتن یکپارچه باشند، این درست است که سیگنال همیشه آنقدر قوی نیست که پخش کانال بدون مشکل را تضمین کند.

بنابراین خوب است که اتصالات مختلف را نیز در نظر بگیرید، مانند USB، Micro SD و HDMI که به شما امکان می دهد دستگاه های مختلف را متصل کنید و فایل ها را از منابع مختلف پخش کنید. به این ترتیب شما می توانید همیشه از تلویزیون مینی به عنوان یک مرکز سرگرمی حتی در صورت عدم وجود سیگنال استفاده کنید.

وجود Wi-Fi به این تلویزیون ها اجازه می دهد تا با دستگاه های دیگر ادغام شوند و به ویژگی های بیشتری مانند تلویزیون های هوشمند مینیاتوری واقعی دسترسی داشته باشند.

 

منبع تغذیه: با آداپتور یا باتری قابل شارژ

منبع تغذیه تلویزیون مینی را نباید دست کم گرفت و در انتخاب بهترین تلویزیون قابل حمل متناسب با نیاز خود، بهتر است مدل هایی را ترجیح دهید که دارای حداقل 2 نوع منبع تغذیه از طریق AC/DC با ولتاژ 12 ولت باشند. آداپتور یا با باتری لیتیومی قابل شارژ.

وجود آداپتور باعث می شود تلویزیون مینی به راحتی حتی در ماشین یا کمپر متصل شود، در حالی که باتری در غیاب برق، استقلال بیشتری را به شما می دهد و به شما امکان می دهد برنامه های مورد علاقه خود را عملاً در هر کجا تماشا کنید.

 

تلویزیون قابل حمل: قیمت ها چقدر است

قیمت تلویزیون‌های مینی حدود 100 یورو است، اما بدیهی است که می‌توان مدل‌های گران‌تر را هم از نظر برند و هم از نظر ویژگی‌ها و مدل‌های ارزان‌تری را برای کسانی که ممکن است تمایلی به خرج کردن ندارند، پیدا کرد.

 

بیشتر مطالعه کنید: کنتراست در پنل های LCD و LED: آنچه باید بدانید

 

بهترین تلویزیون قابل حمل: در اینجا مدل های انتخاب شده توسط ما آمده است:

 

Trevi lTV 10 اینچ، کاملترین

راهنمای خرید تلویزیون قابل حمل 1

تلویزیون قابل حمل Trevi LTV

این تلویزیون 10.1 اینچی قابل حمل مطمئناً یک مدل کامل و راحت برای همراه داشتن است. علاوه بر این، به لطف نمایشگر LED 16:9 که درخشندگی و روشنایی را تضمین می کند، می تواند کیفیت تصویر عالی را ارائه دهد. از دیجیتال زمینی پشتیبانی می کند و دارای ورودی هدفون است که برای تماشای برنامه ها بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران مفید است. مجهز به ریموت کنترل است.

ابعاد جمع و جور تلویزیون قابل حمل Trevi (24.5 در 15.8 سانتی متر و ضخامت 2.4 سانتی متر) به این معنی است که این مدل را می توان در هر قفسه ای ذخیره کرد.

وزن آن کمی بیش از 500 گرم است که به لطف سوکت 12 ولت و باتری لیتیومی قابل شارژ، حمل آن را به خصوص در سفر آسان می کند.

 

بیشتر مطالعه کنید: آموزش کانال یابی تلویزیون سامسونگ

آگوست DA900D، تلویزیون کوچک با باتری قابل شارژ

راهنمای خرید تلویزیون قابل حمل 2

آگوست DA900D
تلویزیون قابل حمل جدید آگوست DA900 مجهز به رسیور یکپارچه HD DVB-T2 برای تماشای برنامه های دیجیتال زمینی مورد علاقه شماست و به لطف باتری قابل شارژ 1800 میلی آمپر ساعتی امکان تماشای تلویزیون در هر مکانی حتی در صورت عدم وجود برق وجود دارد.

این یک تلویزیون قابل حمل مناسب برای کسانی است که زیاد سفر می کنند، در واقع می توان آن را به عنوان بهترین تلویزیون مسافرتی تعریف کرد، همچنین برای استفاده در کمپر یا ماشین مناسب است.

این یک مدل کامل است که شامل پخش کننده رسانه و ورودی USB و همچنین یک پورت 3.5 میلی متری برای اتصال هدفون می باشد. به لطف پورت mini-HDMI می توانید کلیدهایی مانند Google Chromecast یا Firestick را به هم متصل کنید.

 

بیشتر مطالعه کنید: عدم نمایش تصویر تلویزیون LG

تلویزیون قابل حمل 14 اینچی Xoro PTL 1400

راهنمای خرید تلویزیون قابل حمل 3

تلویزیون مینی Xoro
این تلویزیون مینی با صفحه نمایش 14 اینچی خود برای کسانی که می خواهند از کیفیت تصویر عالی لذت ببرند و همچنان می خواهند دستگاهی کامل و با کارایی بالا در اختیار داشته باشند بسیار مناسب است. همچنین مجهز به پورت USB و ورودی HDMI است.

همچنین به لطف USB امکان ضبط برنامه ها و بررسی آنها در آینده وجود دارد. این تلویزیون کوچک دارای یک باتری داخلی است، بنابراین نمی توان آن را تعویض کرد و به راحتی می توان آن را در سفر راحت کرد. علاوه بر کنترل از راه دور، دارای یک منبع تغذیه کلاسیک و یک منبع تغذیه 12 ولتی برای خودروها و کمپینگ ها است.