چرا باید تلویزیون‌ را سرویس کنیم؟

سرویس تلویزیون

آگهی‌های فراوانی را می‌بینیم که سخن از انجام خدمات سرویس و تعمیرات تلویزیون را به میان می‌آورند. امّا شاید کم‌تر کسی از ما بداند که دقیقاً چه نیازی به سرویس تلویزیون داریم.

در این مطلب تلاش کرده‌ایم تا به شما نشان دهیم که چرا باید تلویزیون‌ را سرویس کنیم؟ و به عبارت بهتر آن‌چه که با دریافت خدمات سرویس تلویزیون به دست می‌آورید را نشان می‌دهیم.

سرویس تعمیرات پیکوالکترونیک، برای تمام برندهای تلویزیونی فعال است. تعمیر تلویزیون در پیکوالکترونیک برای برندهای سامسونگ، ال جی، سونی و انواع تلویزیون‌های قدیمی انجام می‌پذیرد. در صورت خرابی تلویزیون شما و نیاز به تعمیرات، شما می‌توانید از متخصصین ماهر پیکوالکترونیک کمک بگیرید. تمام متخصصین این مجموعه آموزش دیده و کاملاً حرفه‌ای هستند. سفارش تعمیرات تلویزیون شما در پیکوالکترونیک در کم‌ترین زمان ممکن، با شفاف‌ترین هزینه‌ها و به بهترین کیفیت انجام می‌شود. خدمات تعمیر تلویزیون پیکوالکترونیک در در تمام مناطق تهران اعم از چهاردانگه، تهرانسر و یافت آباد، در منزل شما و بدون نیاز به حمل صورت می‌گیرد. شما می‌توانید سفارش تعمیر تلویزیون در محل را برای شهرهای البرز، رباط کریم، شهریار، بهارستان، پرند و اسلامشهر به متخصصین پیکوالکترونیک ارجاع دهید.

درخواست تعمیر تعمیر تلویزیون

تلویزیون و اهمیت سرویس تلویزیون

تقریباً هر فردی که به مستقل شدن فضای زندگی خود می‌اندیشد، یک تلویزیون را برای خود می‌خرد. به عقیده‌ی بسیاری از افراد، دکوراسیون نشیمن منزل، بدون تلویزیون، تکمیل نخواهد شد. جدا از منزل، در بسیاری از اماکن عمومی که افراد، مدت زمانی را در حالت انتظار سپری می‌کنند، نیز تلویزیون سرگرمی بسیار خوبی است. فرودگاه‌ها، سالن‌های انتظار مطب‌های پزشکی و کلینیک‌های تخصصی، آرایشگاه‌ها و … از جمله اماکنی هستند که برای مشتریان و مراجعه‌کنندگان خود، یک دستگاه تلویزیون تعبیه می‌کنند.

تلویزیون، وسیله‌ی بسیار خوبی برای سرگرمی است. این‌که بنشینید و در جمع دوستانه یا خانوادگی خود، برنامه‌های جذاب را تماشا کنید، یکی از لذت‌هایی است که می‌توانید برای اوقات فراغت خود برنامه‌ریزی نمایید. این است که همه‌ی ما تلویزیون را می‌خریم و از آن استفاده می‌کنیم.

فرسودگی تلویزیون با استفاده‌ی زیاد 

این جمله را به خاطر بسپارید که «هر وسیله و چیزی، عمری دارد!». قرار نیست چیزی تا ابد کار کند. حداقل انتظار نمی‌رود که عملکرد وسیله‌های مختلف در تمام طول عمر آن، یکسان و یکنواخت باشد. حتی بدن انسان نیز در سلامت‌ترین وضعیت ممکن، در سنین جوانی عملکردی متفاوت با سنین پیری خواهد داشت. حال به این جمله فکر کنید که «کار کشیدن بیش از حد و زیاد از یک وسیله، آن را در معرض فرسودگی بیش‌تری قرار می‌دهد.». به نظر می‌رسد که این جمله نیز در بیش‌تر موارد صدق کند. به عنوان نمونه، افرادی که از فیزیک بدن خود به طور حرفه‌ای استفاده می‌کنند، اغلب سریع‌تر با مشکلات فیزیکی مواجه خواهند شد.

حال می‌توان گفت که «استفاده‌ی زیاد از حد از تلویزیون، دستگاه شما را فرسوده خواهد کرد.». روشن است که هر اندازه بیش‌تر از تلویزیون خود استفاده کنید، احتمالاً سریع‌تر دچار خرابی شده و طول عمر آن، کوتاه‌تر خواهد بود.

سرویس تلویزیون

سرویس تلویزیون درست مانند چکاپ دوره‌ای بدن است. یعنی در فواصل معین، تکنیسین و متخصص این وسیله، تلویزیون را معاینه کرده و از عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل شود. این امر را با چکاپ بدن و انجام آزمایش خون و معاینات دهان و دندان به صورت شش ماهه یا یک ساله مقایسه کنید. افرادی که معاینات پزشکی را به طور منظم انجام می‌دهند، مشکلات بدن خود را سریع‌تر شناسایی می‌کنند. در نتیجه در اسرع زمان ممکن می‌توانند برای درمان و رفع مشکل شناسایی شده، اقدام کنند.

سرپیس منظم تلویزیون، به شما نسبت به عملکرد صحیح این دستگاه، اطمینان می‌دهد. هم‌چنین در صورت شناسایی مشکل و احتمال به وجود آمدن مشکلات بعدی، در زمان سریع‌تر و کوتاه‌تری می‌توانید برای رفع آن اقدام نمایید. بدین ترتیب هزینه‌ی تعمیر و نگهداری تلویزیون شما کاهش پیدا می‌کند.

مزایای سرویس تلویزیون

  • اطمینان از عملکرد صحیح تلویزیون
  • شناسایی قطعه یا قطعات فرسوده شده پیش از وقوع مشکل
  • کاهش هزینه‌ی تعمیرات
  • افزایش طول عمر دستگاه

خطرات سرویس تلویزیون!

شاید برایتان جالب باشد که بدانید عواملی هستند که افراد را از دریافت خدمات سرویس تلویزیون منع خواهند کرد! هرچند این امر کمی عجیب به نظر می‌رسد، امّا غیرمنطقی نیست و کاملاً واقعیت دارد. در این بخش به معرفی برخی از عوامل بازدارنده از دریافت خدمات سرویس تلویزیون پرداخته‌ایم.

  • سرویس‌کار و تکنیسین نابلد 

شخص ناوارد به سیستم تلویزیون، می‌تواند سبب آسیب رساندن به دستگاه شود. به علاوه این‌که چنین فردی قادر به شناسایی مشکل و رفع آن نیز نخواهد بود. بنابراین تنها هزینه تراشیده شده و در مقابل هیچ منفعتی عاید نخواهد شد.

  • حمل و نقل دردسرساز

تلویزیون دستگاه حساسی است. بنابراین وارد شدن ضربه به آن می‌تواند آن را دچار آسیب و خرابی سازد. بنابراین حمل و نقل آن باید کاملاً با احتیاط و در بسته‌بندی استاندارد صورت پذیرد. حمل و جابه‌جایی تلویزیون تا محل تعمیرکار برای انجام خدمات سرویس، یکی از نگرانی‌های مهم خواهد بود. خوشبختانه بسیاری از سرویس‌کاران، اقدام به ارائه‌ی خدمات خود در محل مشتری نموده‌اند و بدین ترتیب، هزینه‌ها و خطرات ناشی از حمل و نقل تلویزیون به حداقل میزان خود رسیده است.

جمع‌بندی

سرویس تلویزیون، از مهم‌ترین اقداماتی است که برای تلویزیون خود می‌توانید انجام دهید. این کار سبب خواهد شد تا سال‌های بیش‌تری تلویزیون خود را داشته باشید! علی‌رغم برخی از مشکلات که در خصوص دریافت خدمات سرویس تلویزیون وجود دارد، توصیه می‌شود تا این کار را انجام دهید. به منظور دریافت خدمات بهتر، شما می‌توانید از تکنیسین‌ها و تعمیرکاران مجاز تلویزیون که سابقه‌ی خوبی دارند، استفاده کنید. هم‌چنین بهتر است به سراغ تعمیرکارانی بروید که اقدام به ارائه‌ی خدمات در محل مشتری می‌کنند. بدین ترتیب، بدون خطر،‌ اقدامات لازم برای سرویس تلویزیون شما در محل خودتان انجام خواهد شد.