5 ترفند اصلی شستن لباس در ماشین لباسشویی

شستن لباس در ماشین لباسشویی

5 ترفند اصلی شستن لباس در ماشین لباسشویی برای اینکه لباس های شما جدید به نظر برسد

در پیکوالکترونیک ما همیشه به دنبال راه‌هایی برای انجام سریع‌تر و بهتر کارها هستیم، و به همین دلیل است که ما بسیار هیجان‌زده شدیم تا در مورد این 5 روش شستشوی لباس‌شویی که می‌توانند به نو بودن لباس‌های شما کمک کنند، مطلع شویم. این ترفندها فقط چند دقیقه طول می کشد و هزینه اضافی ندارند، اما در دراز مدت باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شوند!

1. سعی کنید در مصرف مواد شوینده زیاده روی نکنید
استفاده بیش از حد از مواد شوینده می تواند بقایایی باقی بگذارد که باعث می شود پارچه ها کدر و کدر به نظر برسند. از مقدار مناسب با اندازه ماشین لباسشویی خود استفاده کنید و حتماً دستورالعمل های روی بسته بندی محصول لباسشویی را رعایت کنید. هنگام افزودن نرم کننده پارچه نیز همین روش خواهد بود. نرم کننده پارچه به مرور زمان در پارچه ها جمع می شود و احساس چسبندگی و خشک شدن آهسته در پارچه ها ایجاد می کند – برای تمیز کردن بهاره ایده آل نیست! کمتر از آنچه فکر می کنید باید استفاده کنید؛ اکثر مردم فقط به نصف مقداری که فکر می کنند برای نتایج مطلوب نیاز دارند.
هنگام اضافه کردن سفید کننده یا پاک کننده لکه، از مقادیر پیشنهادی سازنده استفاده کنید تا به لباس های خود آسیب نرسانید. سفید کننده الیاف طبیعی مانند پنبه را تجزیه می کند، به این معنی که اگر لباس های شما در طول زمان بیش از حد در معرض آن قرار گیرند، روشن به نظر نمی رسند یا ماندگاری زیادی ندارند. اگر متوجه شدید که لکه‌ای سرسخت دارید که به هر حال از بین نمی‌رود، قبل از استفاده از مواد شیمیایی خشن مانند سفیدکننده، از روش دیگری استفاده کنید (و مطمئن شوید که این دو را با هم مخلوط نکنید!).

2. اضافه کردن سرکه به لباس های شسته شده خود را در نظر بگیرید
سرکه یک نرم کننده طبیعی پارچه است، بنابراین به کاهش استاتیک کمک می کند و لباس های شما را خوشبو می کند. حتی می توانید از سرکه برای پاک کردن لکه های لباس های خود استفاده کنید. برای اضافه کردن سرکه به لباس های شسته شده:

اقلام را در آب گرم با 1 فنجان سرکه بشویید یا ماده لکه دار را یک شب در 1 فنجان سرکه سفید و 3 فنجان آب خیس کنید.

محصولات سفید کننده کلر را با پاک کننده های آمونیاکی مانند پاک کننده های پنجره یا کاسه توالت مخلوط نکنید زیرا می توانند

بخارات سمی ایجاد کنید که ممکن است چشم و ریه شما را تحریک کند.

3. قبل از شستشو لکه ها را از قبل درمان کنید
بهترین راه برای جلوگیری از لکه، درمان آن در اسرع وقت پس از ریختن لکه است. مایعات را با یک پارچه تمیز و جاذب یا حوله کاغذی خیس کنید، سپس با یک لکه‌بر پیش شستشو آغشته کنید و بگذارید 10 دقیقه قبل از شستشو بماند. اگر وقت دارید، آیتم لکه دار را یک شب در آب سرد خیس کنید و هنگام شستن آن به آرامی محل را بمالید. این کار به از بین بردن لکه های خشک شده باقی مانده کمک می کند.

لکه های سخت مانند خون یا چربی را با مالیدن آنها با اسپری پیش شستشو یا مواد شوینده قبل از شستن در آب گرم و مواد شوینده معمولی تمیز کنید. سپس در صورت لزوم اجازه دهید هوا قبل از اتو خشک شود. برای لکه های چربی یا روغن روی لباس های سفید، از 1/2 فنجان جوش شیرین مخلوط شده با 2 فنجان آب گرم استفاده کنید. این خمیر را با استفاده از یک مسواک قدیمی یا برس اسفنجی روی لباس های خود بمالید. خوب بشویید تا از کف پاک شود. سپس طبق معمول بشویید. اقلام بافتنی را در حالی که بعد از شستشو خشک می‌شوند، بکشید تا پرزها (گلوله‌های ریز الیافی که روی پارچه تشکیل می‌شوند) کاهش یابد.

4. کمی نرم کننده پارچه اضافه کنید
نرم کننده پارچه ابزاری عالی برای تازه و نرم نگه داشتن لباس های شماست، اما اگر شما هم مانند بسیاری از ما هستید، ممکن است نخواهید از نرم کننده مایع استفاده کنید. ما پیشنهاد می کنیم به جای آن از یک ورق خشک کن استفاده کنید زیرا نگهداری آن در اتاق لباسشویی راحت تر است و می توان آن را چندین بار قبل از انداختن در سطل زباله استفاده کرد. برای موثرتر کردن این هک، کمی سرکه به چرخه آبکشی خود اضافه کنید – این به از بین بردن بوی ماندگار مواد شوینده یا نرم کننده پارچه کمک می کند.

5. خشک کن را بیش از حد شلوغ نکنید
شما لباس‌هایتان را دوست دارید و می‌خواهید که برای مدت طولانی‌تری به خوبی ظاهر شوند. یکی از راه های انجام این کار این است که خشک کن را بیش از حد بار نکنید. اضافه بار خشک کن باعث ایجاد چین و چروک و فشار روی الیاف لباس شما می شود. هر چه فشار روی لباس شما بیشتر باشد، احتمال چروک شدن آن در هنگام پوشیدن یا شستن مجدد بیشتر می شود.

اگر می‌خواهید از چروک شدن ناشی از بار اضافی جلوگیری کنید و فضای کافی برای خشک‌کن دوم در خانه ندارید (یا اگر وسیله دیگری نمی‌خواهید)، به جای لباس‌های خیس که هنوز خشک نشده‌اند آویزان کنید. فوراً آنها را در حفره بازگردانید. اگر آنها را در مکان‌های بدون رطوبت مانند حمام یا کمد رها کنید، مانند لباس‌های خیس که روی وسایل دیگر در یک مانع بنشینند، دچار کپک نمی‌شوند.

هک های زیادی برای لباسشویی وجود دارد که به شما کمک می کند لباس های خود را عالی نگه دارید، و زمان و تلاش زیادی را نمی گیرند. حفظ ظاهر خوب لباس ها مهم است. وقتی برای یک پیراهن جدید، یک شلوار جین یا حتی یک جفت جوراب پول خرج می کنید، می خواهید تا زمانی که ممکن است زیبا به نظر برسند. اما راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید لباس‌هایتان را شبیه نو نگه دارید که نیازی به زمان و تلاش زیادی ندارد.

بهترین بخش در مورد هک های لباسشویی که به اشتراک گذاشتیم این است که انجام آنها آسان است و می تواند تفاوت زیادی در ظاهر و احساس لباس شما ایجاد کند. بنابراین، ادامه دهید، آنها را امتحان کنید!

پیکو الکترونیک نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در تهران

با پیکو الکترونیک تعمیرات ماشین لباسشویی شما در منزل انجام می شود، در نتیجه نیازی به جابجایی ماشین لباسشویی نمی باشد که این امر موجب صرفه جویی در هزینه ها و مشکلات مربوط به حمل و نقل خواهد شد.

مرکز تعمیرات لوازم خانگی پیکو الکترونیک برای درک شرایط هموطنان عزیزمان، تمام سعی خود را می کند تا هزینه های تعمیرات لباسشویی شما را تا جای ممکن به حداقل برساند.

تکنسین های پیکو الکترونیک سعی می کنند تا جای امکان قطعات خراب ماشین لباسشویی را به جای تعویض، تعمیر کنند تا هزینه های پرداختی به حداقل ممکن برسد.

در صورتی که امکان تعمیر ماشین لباسشویی و تعمیر قطعات وجود نداشته باشد، از قطعات اصل و اورجینال ماشین لباسشویی استفاده می شود و قطعات دارای گارانتی 6 ماهه می باشند.

خدمات تعمیرات انجام شده توسط این نمایندگی دارای گارانتی 6 ماهه تا 1 ساله می باشد. یعنی اگر قسمت تعمیر شده توسط شرکت، خراب شود، شرکت بدون دریافت هزینه لباسشویی شما را مجدد تعمیر خواهد کرد.

پیکو الکترونیک دارای تعداد زیادی متخصص در حوزه تعمیرات لباسشویی می باشد، بنابراین تکنسین های ما در کوتاهترین زمان ممکن می توانند به محل مراجعه کنند و دستگاه شما را بررسی کنند و در صورت نیاز، تعمیرات لازم را انجام دهند.