مقایسه بین کلاس های انرژی قدیمی و جدید لوازم خانگی

کلاس های انرژی قدیمی و جدید

مقایسه بین کلاس های انرژی قدیمی و جدید لوازم خانگی

مقایسه بین کلاس های انرژی جدید و قدیمی لوازم خانگی و درک تفاوت ها به شما امکان می دهد محصولات مناسب را خریداری کنید و در مصرف انرژی در خانه صرفه جویی کنید.

  1. کلاس های انرژی جدید لوازم خانگی: جزئیات
  2. برچسب انرژی جدید: به نظر می رسد
  3. کلاس های انرژی قدیمی لوازم خانگی: چه چیزی تغییر کرده است

امروزه مصرف انرژی و گاهی اتلاف، موضوعی است که همه را درگیر خود کرده است. نه تنها از نقطه نظر هزینه ها، که به طور فزاینده ای مبرم شده اند، بلکه از نقطه نظر پایداری نیز. مصرف کمتر و شاید حتی انرژی پاک، که از منابع تجدیدپذیر می آید، ابزار اضافی است که می توانید برای حمایت و حفظ سلامت کره زمین انتخاب کنید و هزینه کمتری برای قبض برق خود صرف کنید.

همچنین به همین دلیل است که کلاس های انرژی نشان داده شده در لوازم خانگی تجدید و استاندارد شده است، اما شما باید بدانید که چگونه آنها را بخوانید. مدتی است که به‌روزرسانی شده‌اند، اما اگر هرگز به این موضوع عمیقاً نگاه نکرده‌اید و می‌خواهید یک دستگاه جدید بخرید یا باید دستگاهی را که قبلاً دارید تغییر دهید، باید بیشتر بدانید. به همین دلیل است که راهنمای کوتاه و کاربردی را به شما پیشنهاد می کنیم که شامل مقایسه بین کلاس های انرژی قدیمی و جدید لوازم خانگی نیز می شود. دانستن تفاوت ها به شما این امکان را می دهد که خریدهای هدفمند و آگاهانه تری داشته باشید و در خانه در مصرف انرژی صرفه جویی کنید.

کلاس های انرژی جدید لوازم خانگی: جزئیات

کلاس انرژی جدید لوازم خانگی در سال 2021 به اجرا گذاشته شد. هدف آن کمک به همه شهروندان در زندگی روزمره با ارائه وضوح بیشتر از نقطه نظر صرفه جویی از طریق واضح تر و دقیق تر و همچنین خواندن آسان تر اطلاعات در مورد مصرف خانگی است. لوازمی که قصد خرید یا تعویض دارند.

نقطه عطفی که اتحادیه اروپا در پی مشکلات فراوانی که مردم در درک برچسب‌گذاری قدیمی نشان دادند، تصمیم گرفت که در طول سال‌ها، از سال 1992 به بعد، با چشم‌اندازی به نقطه عطف سبز به‌روز شده بود، اما بیش از حد گیج‌کننده شده بود.

با این حال، موردی که در حال حاضر در حال اجرا است، کلاس‌های انرژی از A (حداقل مصرف) تا G (حداکثر مصرف) را با رنگ‌های متفاوتی که از سبز شدید تا قرمز متفاوت است و فلش‌هایی با طول‌های مختلف نشان می‌دهد، از بالا، بیشترین را نشان می‌دهد. کلاس کارآمد، که مصرف کمتری دارد و بنابراین به شما امکان می دهد پس انداز کنید. راهی برای اینکه مصرف کننده به راحتی و بلافاصله بفهمد کدام وسیله سبزتر است، با مصرف کمتر و در نتیجه تاثیر کمتری بر محیط زیست. در واقع، در سال های اخیر، دستگاه ها روز به روز کارآمدتر می شوند: از ماشین لباسشویی گرفته تا یخچال و فر.

علاوه بر این، یک به روز رسانی جدید از سال آینده به اجرا در خواهد آمد. لوازم رده انرژی G و F به دلیل مصرف بیش از حد آنها از بازار خارج خواهند شد و به ما اجازه نمی دهند روند انتقال انرژی را که چند سال پیش آغاز شده است ادامه دهیم.

شاید برای شما جالب باشد: چگونه کلاس انرژی خانه خود را محاسبه کنیم و چرا مفید است

برچسب انرژی جدید: به نظر می رسد

برچسب انرژی جدید به بخش هایی تقسیم می شود: علاوه بر نشان دادن حرف و رنگ، بر اساس کارایی، اطلاعات دیگری را نیز برای مصرف کننده نشان می دهد. منطقه بالا شامل پرچم اتحادیه اروپا و عبارت انرژی است. کد QR دستگاه در کنار آن ظاهر می شود که به شما امکان می دهد دستگاه را شناسایی کنید و اطلاعاتی در مورد مارک و مدل ارائه دهید.

این نام شامل فضایی برای مقیاس کلاس انرژی و همچنین نماد “هوشمند” است که به کاربران اطلاع می دهد که دستگاه هوشمند است. یکی دیگر از مشخصات بسیار مهم، که توسط دستورالعمل های جدید دیکته شده است، این است که برچسب به وضوح قابل مشاهده است تا به همه خریداران اجازه دهد تا فوراً کارایی انرژی آن دستگاه را شناسایی کرده و آگاهانه انتخاب کنند.

کلاس های انرژی قدیمی لوازم خانگی: چه چیزی تغییر کرده است
اما کلاس های انرژی قدیمی لوازم خانگی چگونه بوده و در مقایسه با الان چه تغییرات اساسی کرده است؟ مواردی که تا سال 2021 به قوت خود باقی ماندند به باندهایی از A تا D تقسیم شدند. با این حال، در طول سال ها، مشخصات معرفی شده بود و چندین دستگاه عبارات جدیدی مانند A+، A++، A+++ داشتند. دومی سطح بیشتری از صرفه جویی را در مقایسه با کلاس A اصلی نشان می دهد، با 3 پلاس مترادف با حداکثر کارایی و در نتیجه صرفه جویی بیشتر.

بنابراین کمی سردرگمی در میان مصرف کنندگان به دلیل همه این نمادها ایجاد شده بود و بنابراین جامعه اروپایی با توجه به پیشرفت روزافزون فناوری و تمایل به ایجاد دستگاه های کارآمدتر تصمیم به ساده سازی برچسب های انرژی گرفت. بنابراین نمادها به طور کامل ناپدید شدند و طبقات انرژی بر تعداد آنها افزوده شد.

در بسیاری از موارد، تعمیر وسیله‌ای که صرفه‌جویی در مصرف انرژی را تضمین می‌کند و نخریدن یک دستگاه جدید می‌تواند مفید باشد: بسیاری از محصولات را می‌توان تعمیر کرد و به همان خوبی که جدید است بازگرداند. اما برای درک آن و حرکت همیشه باید به یک متخصص خوب تکیه کنید.

با پیکوالکترونیک می توانید بهترین تکنسین ها و کارشناسان را در تعمیر تلویزیون در منطقه خود بیابید: حداکثر 5 تخمین رایگان را بخواهید و پیشنهادات را به راحتی آنلاین دریافت کنید و آنها را بدون هیچ تعهدی ارزیابی کنید.

سوالات متداول:
کلاس انرژی جدید A مربوط به چه چیزی است؟
مقیاس جدید کلاس‌های انرژی از A به G می‌رود: کلاس A نشان‌دهنده حداکثر کارایی یک دستگاه، بهترین، است و با یک فلش سبز روشن کوچک نشان داده می‌شود.

کلاس انرژی قدیمی A++ با چه چیزی مطابقت دارد؟
برچسب انرژی جدید دیگر نمادها را شامل نمی شود، بلکه فقط حروفی از A، بهترین، تا G، بدترین را شامل می شود. یک A++ قدیمی می تواند با کلاس E فعلی مطابقت داشته باشد.

تعمیرات لوازم خانگی پیکوالکترونیک

در پایان، انتخاب بهترین خدمات برای تعمیر لوازم خانگی در منزل می تواند به آرامش شما کمک کند. تحقیق کنید، مقایسه کنید و از پرسیدن سوال دریغ نکنید. با ما تماس بگیرید، در پیکوالکترونیک ما اینجا هستیم تا بهترین خدمات را در به شما ارائه دهیم.

انتخاب شما مستقیماً بر دوام و کارایی لوازم مورد علاقه شما تأثیر می گذارد. در تماس با ما دریغ نکنید!

از شما دعوت می کنیم که ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، جایی که به صورت دوره ای، پست های مربوط به تعمیر و نگهداری لوازم خانگی را آپلود می کنیم. نگهداری صحیح از دستگاه های شما می تواند از بسیاری از خرابی ها جلوگیری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *