5 وسیله مدرن امروزی که باید در خانه خود داشته باشید

5 وسیله مدرن امروزی

اگر یک لیست از لوازم خانگی و تعدادی وسیله مدرن که بدون آنها نمی توانید زندگی کنید تهیه کنید متوجه می شوید چقدر طولانی خواهد شد؟ قبل از پاسخ دادن به هر سوال، یک روز معمولی در زندگی خود را در نظر بگیرید. امروز صبح بخاطر ساعت زنگ دار بیدار شدی؟ آیا دندان های خود را مسواک زده اید یا دوش گرفته اید؟ آیا از یخچال نوشیدنی خورده اید؟ آیا گرما یا تهویه مطبوع را روشن کرده اید تا شما را گرم یا خنک نگه دارد؟ آیا جوراب هایی که می پوشید کاملاً جدید از ماشین لباسشویی هستند؟

زندگی با لوازم خانگی بسیار آسان به نظر می رسد. این امر به ویژه در آشپزخانه صدق می کند، جایی که لوازم خانگی بزرگ و کوچک به صورت روزانه در زمان و تلاش افراد صرفه جویی می کنند. وسایل بزرگ مانند یخچال، مایکروویو و ماشین ظرفشویی برای یک آشپزخانه موفق ضروری هستند، اما وسایل کوچک دیگری نیز وجود دارند که مزایای مختلفی را ارائه می دهند.

وقتی صحبت از وسایلی می شود که به ما کمک می کنند خانه هایمان را اداره کنیم یا آنها را کاربردی تر می کنند، همه ما تفسیرهای خود را از چیزهایی داریم که «نمی توانیم بدون آنها زندگی کنیم». پس از تفکر و تامل زیاد، ما فهرست کاملی از لوازم خانگی ضروری را که برای همه کارهای روزمره و بدون مشکل نیاز دارید، تهیه کرده ایم.

یخچال
دفعه بعد که برای خوردن یک تکه پای یا تاکوی باقی مانده به یخچال می روید، زندگی بدون آن وسیله مدرن جعبه بزرگ سرد چگونه خواهد بود. اگر یخ در نوشیدنی خود نداشته باشید، نمی‌توانید غذا را تازه نگه دارید. بسیاری از غذاهای مورد علاقه شما مانند تخم مرغ، شیر، پنیر، گوشت و کره را باید در مقادیر کم خریداری کنید یا اصلاً خریداری نکنید.

اگر این را در مقیاس بزرگتر تعمیم دهید، بسیاری از تنوعی که در بازار محلی خود می بینید، ارسال، ذخیره و فروش قبل از خراب شدن دشوار خواهد بود. حتی ممکن است مجبور شوید برای اطمینان از اینکه یک منبع ثابت دارید، شروع به رشد غذای خود کنید.

به همین دلیل است که یخچال یک وسیله ضروری خانه است. یخچال های بسیار خوبی وجود دارد، برخی واقعا گران هستند و برخی مقرون به صرفه هستند. با این حال، برای داشتن یک تجربه عالی بدون افت کیفیت، می توانید به سادگی لوازم خانگی را برای اجاره بگیرید.

ماشین لباسشویی
مردم تا زمانی که لباس ها را پوشیده اند باید بفهمند که چگونه لباس ها را تمیز کنند. اگر چند هزار سال پیش زندگی می‌کردید، مانند رومی‌ها، لکه‌های لباستان را با سنگ پاک می‌کردید. آنها از چربی حیوانی به عنوان یک نوع صابون ابتدایی به ویژه در مخازن سنگی برای شستشو استفاده می کردند. چند صد سال پیش خراش دادن به جای فرورفتگی سنگ با استفاده از تخته های چوبی انجام می شد. با این حال، این روند همچنان کند و طاقت فرسا بود و نتایجی کمتر از ایده آل داشت.

به سرعت به اختراع ماشین لباسشویی که زندگی را آسان تر کرده است. اکنون می توانید با دوستان و خانواده خود تلفنی صحبت کنید که لازم نیست دو ساعت در روز را صرف شستن لباس های نجس، فشار دادن به کمر و خراب کردن مانیکور خود کنید.

تلویزیون هوشمند
تلویزیون وسیله ای وسیله مدرن برای ارتباطات جمعی و آموزش است و یکی از شگفت انگیزترین اختراعات علم است. یکی از پرکاربردترین وسایل تفریحی در جهان است. در سال های اخیر بسیار گسترده شده است و امروزه تقریباً هر خانواده حداقل یک دستگاه تلویزیون دارد. این یک گام بزرگ به جلو از رادیو است. رادیو فقط حس شنوایی ما را جذب می کند، در حالی که تلویزیون برای حواس بینایی و شنوایی ما جذابیت دارد.

تلویزیون یک شکل محبوب سرگرمی، آموزشی، اخبار، سیاست، شایعات افراد مشهور و تبلیغات است. یکی از مهم ترین اختراعات قرن بیستم تلویزیون است. چشمان ما را به اندازه گوش ما مجذوب می کند. همچنین منبع اطلاعاتی است. مزایای زیادی برای ما به ارمغان آورده است. شما می توانید تلویزیون هوشمند مورد نظر خود را با قیمت مناسب اجاره کنید.

تهویه کننده هوا
داشتن تهویه مطبوع در وسط موج گرمای تابستان فوق العاده است. راحت ماندن در هوای گرم دشوار بود تا اینکه ویلیس کریر روش خود را برای خنک کردن هوای داخلی ایجاد کرد. یک نوشیدنی خوب و گوارا مفید بود، و خانه‌های خاصی مانند خانه‌های معمولی با تفنگ ساچمه‌ای، برای بهره‌گیری از نسیم معتدل در نظر گرفته شده بود.

حتی اگر یک درخت بزرگ و شگفت‌انگیز وجود داشته باشد که سایه می‌دهد، ایده خانه‌ای تحت کنترل آب و هوا همچنان بسیار فریبنده بود. اولین تهویه مطبوع کریر که در سال 1902 ساخته شد، برای خنک کردن یک کارخانه چاپ و حذف بخشی از رطوبت تولید شده توسط فرآیند چاپ طراحی شد.

به لطف آن، اکنون دیگر نیازی به مقابله با این همه رطوبت نداریم و می توانیم تابستان های گرم را به راحتی با AC ها پشت سر بگذاریم. برای صرفه جویی در جیب ها باید یک AC با کیفیت خوب را اجاره کنید.

مایکروفر
مایکروویو خانگی در سال 1967 معرفی شد و مفهوم غذا در چند دقیقه به واقعیت تبدیل شد. گوشت در مایکروویو شش برابر سریعتر از فر سنتی پخته می شود. در نتیجه زمان کمتری را در آشپزخانه می گذرانید. در حالی که مایکروویو به هیچ وجه یک وسیله ضروری برای خانه نیست، اما زندگی را بسیار آسان تر می کند، درست است؟ البته که هست. ما تنها کسانی نیستیم که این را باور داریم.

مایکروویو روش ترجیحی اکثر مردم برای گرم کردن غذای باقی مانده است. با این حال، اگر فقط از مایکروویو خود برای گرم کردن غذای باقی مانده استفاده کنید، بیشترین بهره را از آن نخواهید برد. اگر اجاق مایکروویو ندارید، یک ابزار خانگی بسیار مفید را نیز از دست خواهید داد. مایکروفر یک تجهیزات آشپزخانه چند منظوره است که ممکن است برای کارهای مختلف مورد استفاده قرار گیرد. اجاق‌های مایکروویو برای گرم کردن و پختن غذا، ضدعفونی کردن وسایل آشپزخانه، آب‌گیری مرکبات، گرم کردن محصولات زیبایی، برشته کردن سیر و کریستال زدایی عسل و موارد دیگر مفید هستند.

نتیجه
اینها برخی از لوازم خانگی و وسیله مدرن امروزی بودند که زندگی شما را در خانه بسیار آسان کرده و خانه را کاربردی می کنند. اگر در مورد آن فکر کنید، بدون هر کدام از آنها چه کار می کنید؟ چگونه لباس ها را بدون ماشین لباسشویی بشویید؟ آیا تمام روز طول نمی کشد – زمان، خون و عرق شما؟ و بدون یخچال، چگونه می توانید مواد غذایی خود را سالم، تازه و خوراکی نگه دارید؟ چگونه در تابستان های گرم و رطوبت بدون AC دوام می آورید؟ بعد تلویزیون هست؟ کجا مسابقات یا فیلم ها یا سریال های مهم را تماشا می کنید و چگونه میهمانی های بدون واحد سرگرمی را برگزار می کنید؟

به همین ترتیب، هر یک از لوازم خانگی که وسیله مدرن محسوب می شوند برای خانه شما بسیار مهم است. بله، قابل درک است که لوازم خانگی بسیار گران هستند، اما چه کسی می گوید که شما باید لوازم مدرن امروزی خود را فقط به دلیل بودجه به خطر بیاندازید؟پیکوالکترونیک به شما کمک می کند تا لوازم خانگی خود را در صورت خرابی تعمیر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *