وصل کردن گوشی به تلویزیون با چند راهکار ساده

وصل کردن گوشی به تلویزیون

نحوه اتصال گوشی به تلویزیون با چند راهکار ساده

اگر می خواهید محتوا را از طریق تلفن همراه خود به تلویزیون اندرویدی ارسال کنید و تلویزیون هوشمند نمی تواند دستگاه را تشخیص دهد، نگران نباشید، این یک خطای بسیار رایج است که خوشبختانه راه حلی دارد. برای وصل کردن گوشی به تلویزیون تنها چیزی که شما نیاز دارید تا بتوانید این مشکل را از موبایل و اندروید تی وی خود برطرف کنید این است که آموزشی را که در اینجا به شما نشان می دهیم دنبال کنید، آن را از دست ندهید!

 

آیا موبایل شما به Android TV وصل نمی شود؟ دریابید که چگونه این مشکل را حل کنید

قبل از اینکه راه حلی را که باید برای وصل کردن گوشی به تلویزیون پیدا کنید را به شما نشان دهیم، مهم است که به خاطر داشته باشید که هم تلفن همراه و هم تلویزیون اندروید شما باید به یک شبکه WiFi متصل باشند.

اگر هر دو دستگاه به یک شبکه WiFi متصل هستند و ترمینال شما به شما اجازه ارسال محتوا به Android TV خود را نمی دهد، باید تمام این مراحل را که در زیر به شما نشان می دهیم را دنبال کنید:

  1. در منوی اصلی تلویزیون اندرویدی خود، باید وارد بخش تنظیمات شوید، گزینه ای که در سمت راست بالای صفحه قرار دارد.
  2. یک منو با گزینه های مختلف در کنار ظاهر می شود، روی یکی که می گوید Device Preferences کلیک کنید.
  3. در دسته Device Preferences، باید روی About کلیک کنید.
  4. به گزینه ای که می گوید Device Name بروید و روی آن کلیک کنید.
  5. و در آخر روی گزینه ای که می گوید Do not change کلیک کنید.

با انجام این کار، تلویزیون اندرویدی شما سیگنالی را به تمام دستگاه هایی که به یک شبکه وای فای متصل هستند ارسال می کند. به طور خلاصه، کاری که انجام می دهد این است که نام تلویزیون هوشمند را با Android TV به روز می کند تا هر دستگاهی بتواند به طور خودکار آن را تشخیص دهد.

آیا تلویزیون اندروید شما هنوز موبایل شما را نمی شناسد؟

بدون اضافه کردن چیزهای بیشتری، اگر هنوز نمی توانید تلفن همراه خود را به Android TV متصل کنید، توصیه می کنیم پس از پایان آموزش، تلویزیون هوشمند خود را با Android TV راه اندازی مجدد کنید. اگر بعد از انجام این کار نمی توانید تلفن خود را هم وصل کنید، باید Android TV خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید (عملی که تمام اطلاعات و برنامه های دانلود شده شما را در تلویزیون هوشمند پاک می کند).

 

 نمایندگی تعمیر لوازم خانگی پیکو الکترونیک

پیکوالکترونیک خدمات تعمیر لوازم خانگی در تهران با بهره‌مندی از سال‌ها تجربه و استفاده از بروزترین تجهیزات، کلیه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری انواع لوازم خانگی را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. پارت‌های موجود در  نمایندگی تعمیر لوازم خانگی در منزل به دلیل ساختار مشتری‌مدار خود، اهتمام ویژه‌ای به ارائه کلیه خدمات تعمیر تلویزیون  و دیگر لوازم برقی با قیمت‌های شرکتی و براساس نرخنامه مصوب به هموطنان گرامی دارند.

خدمات و سرویس‌های ارائه شده توسط کارشناسان مرکز تعمیرات لوازم برقی محدود به محصولی خاص نیست و تمامی لوازم خانگی و الکترونیکی اعم از تعمیر تلویزیون، تعمیر لباسشویی ، تعمیر ماکروفر و مایکروویو ،تعمیر یخچال، تعمیر جاروبرقی و … را شامل می‌گردد. با ما در تماس باشید…