چرا تلویزیون های TCL اینقدر ارزان هستند و آیا ارزش خرید دارند؟

تلویزیون های TCL

چرا تلویزیون های TCL اینقدر ارزان هستند؟ آیا آنها مارک خوبی هستند؟

معرفی تلویزیون های LED بازار تلویزیون را برای همیشه تغییر داد. فناوری LED این امکان را برای شرکت‌ها فراهم می‌کند که واحدهای بزرگ‌تر، سبک‌تر و ارزان‌تر با کیفیت تصویر عالی و ویژگی‌های داخلی فراوان تولید کنند. TCL یکی از ارزان ترین مارک های موجود است و مصرف کنندگان می خواهند بدانند چرا و آیا مارک خوبی است یا خیر؟

TCL دومین تلویزیون هوشمند پرفروش در بازار آمریکای شمالی است زیرا قابلیت اطمینان و گزینه های زیادی را با قیمت کمتری نسبت به برندهای دیگر مانند سامسونگ و سونی ارائه می دهد. تلویزیون های این شرکت به طور مداوم رتبه های 4 ستاره یا بالاتر را از مشتریان دریافت می کنند.

اکنون که می دانید TCL یک نام تجاری خوب است، در ادامه مطلب بخوانید تا بدانید این شرکت نوآور چه چیز دیگری برای ارائه دارد.

چه چیزی تلویزیون های TCL را انتخاب خوبی می کند؟

TCL یک شرکت چینی است که در استفاده از فناوری Roku در تلویزیون های خود بسیار جلوتر از منحنی بود. از آن زمان، پخش‌کننده‌های استریم Roku محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند و می‌توان آن‌ها را به عنوان تجهیزات استاندارد در چندین مارک تلویزیون پیدا کرد.

TCL همچنین توانسته است قیمت پایین‌تری نسبت به سامسونگ، سونی و سایر تولیدکنندگان داشته باشد و در عین حال ویژگی‌هایی فراتر از آنچه که در یک مدل پایه انتظار دارید ارائه می‌دهد.

برخی از این ویژگی ها عبارتند از پخش کننده داخلی Roku، یک کنترل از راه دور Roku کاملاً یکپارچه و دسترسی به برنامه تلفن همراه TCL برای راه اندازی آسان.

 

بیشتر مطالعه کنید : علت داغ شدن تلویزیون چیست؟

 

TCL چیزی بیش از مجموعه ای از تلویزیون های ارزان قیمت است

شکی نیست که TCL در مورد تلویزیون های مقرون به صرفه بازی قدرتمندی دارد. دریافت نظرات 4 ستاره مشتریان در مورد چیزی که تقریباً همه می توانند بپردازند یک شاهکار شگفت انگیز است. اما TCL چه چیز دیگری ارائه می دهد؟ آیا آنها فقط تلویزیون های ارزان قیمت هستند یا یک بازیگر اصلی هستند؟

پاسخ به این سوال ساده است: TCL قطعا یک بازیگر اصلی است که به این زودی ها به جایی نمی رسد. خط کامل تلویزیون های آنها رقیب تلویزیون های دیگر است و می تواند در هر رده ای جایگاه خود را حفظ کند.

کیفیت تلویزیون های TCL

از نظر مشتریان TCL وقتی صحبت از دستگاه های کوچکتر و ارزان قیمت آنها می شود، خودشان صحبت می کنند. TCL طیف گسترده ای از گزینه های کیفیت تصویر را ارائه می دهد، از جمله:

  • مینی ال ای دی
  • وضوح بالا (720p)
  • وضوح کامل (1080p)
  • 4K UHD (2160p)
  • دالبی ویژن
  • 8K UHD (4320p)
  • QLED

QLED یک فناوری جدیدتر به نام “کوانتوم دات ال ای دی” است که رنگ های زنده تر و خطوط واضح تری نسبت به LED استاندارد تولید می کند.

اندازه تلویزیون های TCL

TCL فقط تلویزیون های 32 اینچی کلاس استاندارد را برای توزیع انبوه در جمعه سیاه نمی سازد. آنها عملا برای هر مشتری یک تلویزیون می سازند. چه به آن تلویزیون کوچک برای یک اتاق یدکی نیاز داشته باشید یا به دنبال یک QLED 98 اینچی برای سینمای خانگی خود باشید، آنها شما را تحت پوشش قرار می دهند.

گزینه های قیمت

برای دریافت ویژگی‌های مورد نیاز با TCL نیازی به هزینه گزافی ندارید، اما آنها برای هر نیازی مدل‌های سطح بالایی دارند. اگر فقط به اندازه و پخش کننده Roku نیاز دارید، می توانید تا 75 اینچ 4K Ultra HD را با کمتر از 1 هزار دلار دریافت کنید.

همچنین می توانید تا 98 اینچ QLED با تمام زنگ ها و سوت ها با ده برابر بیشتر دریافت کنید. ناگفته نماند که اگر به یک تلویزیون جدید نیاز دارید، TCL گزینه های زیادی برای مطابقت با سلیقه، نیازها و بودجه شما خواهد داشت.

 

بیشتر مطالعه کنید : وصل کردن گوشی به تلویزیون با چند راهکار ساده

 

تلویزیون Roku کامل

TCL با رتبه‌بندی‌های خیره‌کننده مشتریان و طیف گسترده‌ای از اندازه‌های صفحه نمایش موجود، برندی است که می‌توانید با اطمینان خرید کنید. این تلویزیون به عنوان یکی از بهترین تلویزیون ها به عنوان تلویزیون Roku شناخته می شود.

بیشتر از تلویزیون

مطمئناً TCL بیشتر به خاطر خط تلویزیون هایش شناخته شده است. با این حال، TCL مانند اکثر شرکت های الکترونیکی دارای آتش سوزی های بسیار کمی است.

هدفون و بی‌سیم

TCL تشخیص داده است که خدمت به همه مشتریان مهم است، نه فقط به کسانی که بیشترین هزینه را می کنند. چه به یک مجموعه هدفون مقرون‌به‌صرفه برای سفر نیاز داشته باشید یا یک مجموعه بی‌سیم باکیفیت که بتوانید در درازمدت به آن اعتماد کنید، گزینه‌ای را پیدا خواهید کرد که برای شما مناسب است.

دستگاه های تهویه مطبوع

TCL هم سیستم های تهویه مطبوع پنجره ای و هم مدل های کف قابل حمل را ارائه می دهد. اندازه آنها بین 5000 تا 15000 BTU است، به این معنی که می تواند اتاق ها را تا 700 فوت مربع خنک کند.

جاروبرقی های رباتیک

TCL نسخه مخصوص به خود را از iRobot Roomba دارد که به Sweeva معروف است. Sweevas در اندازه هایی برای تمیز کردن خانه های کوچک، متوسط ​​و بزرگ وجود دارد که بستگی به نوع کف شما دارد.

 

بیشتر مطالعه کنید : علت روشن نشدن تلویزیون بعد از قطع برق

 

آیا TCL ارزش خرید را دارد؟

در ساده ترین عبارت، بله. TCL قطعا ارزش یک فرصت را در تجارت خود دارد. آنها خود را به عنوان یک برند ارزان قیمت محبوب با گزینه های سطح بالا تثبیت کرده اند. این نام قابل تشخیص است و محصولات به طور مداوم در بررسی ها رتبه های بالایی دریافت می کنند.

همانطور که در بسیاری از شرکت های خارجی معمول است، تنها نقطه ضعف TCL بخش خدمات مشتریان آن است. آنها فقط یک راه برای تماس با آنها ارائه می دهند و ممکن است تماس با آنها دشوار باشد.

اما خوشبختانه، خدمات با چنین طبیعتی عملاً مربوط به گذشته است شما می توانید با تماس به تعمیرات لوازم خانگی پیکو الکترونیک دستگاه مورد نظر خود را عیب یابی کنید

مجموعه پیکوالکترونیک با ارائه خدمات تعمیر تلویزیون در تهران و تعمیر لوازم خانگی در منزل بدون احتیاج به جابجایی دستگاه، افتخار داشتن سال‌ها سابقه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی  جهت رفاه حال مشتریان عزیز با اقدام به تجهیز تیم تکنسین خود و با انجام تعمیرات مورد نیاز و سرویس‌های درخواستی تعمیرات لوازم برقی شما بتواند رضایت مشتریان خود را جلب نماید. با ما در تماس باشید…