آموزش کانال یابی تلویزیون سامسونگ

کانال یابی تلویزیون سامسونگ

تلویزیون سامسونگ کانال ها را تنظیم نمی کند| کانال یابی تلویزیون سامسونگ

سامسونگ یکی از پیشروترین تولید کنندگان تلویزیون و لوازم آشپزخانه است. اگرچه تلویزیون‌های سامسونگ به خاطر طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های خود مشهور هستند، اگر کانال‌ها را گم کرده باشید و در کانال یابی تلویزیون سامسونگ  مشکل داشته باشید یا کانال‌های به هم ریخته را در تلویزیون سامسونگ خود داشته باشید، چه؟

اگر تلویزیون سامسونگ شما کانال‌ها را تنظیم نمی‌کند، مشکل تنظیم دارد یا ایستگاه‌ها را نامرتب نشان می‌دهد، می‌توانید راه‌حل‌های مختلفی از جمله تنظیم خودکار، آزاد کردن فضای ذخیره‌سازی در تلویزیون، تنظیم مجدد دستی کانال‌ها و موارد دیگر را امتحان کنید. .

تلویزیون های سامسونگ به دلیل کالیبر بالای تصاویر، رنگ زنده ای که می توانند تولید کنند و فناوری پیشرفته ای که آنها را همراهی می کند، شناخته می شوند. با این حال، مواردی وجود دارد که همه چیز با آنها شروع به اشتباه می کند. تمام راه‌حل‌های ممکن را برای تلویزیون سامسونگ بیابید که کانال‌ها را پیدا نمی‌کند یا ایستگاه‌ها را تنظیم نمی‌کند و نشان نمی‌دهد.

چرا تلویزیون سامسونگ من نمی تواند کانال ها را پیدا کند؟

برخی از محبوب ترین کانال ها برای بسیاری از دارندگان تلویزیون سامسونگ، کانال های HD (با کیفیت بالا) هستند. این کانال ها کیفیت بصری بی نظیری را ارائه می دهند و به شما این امکان را می دهند تا از یک تجربه تقریبا سینمایی از آسایش خانه خود لذت ببرید. وقتی یک روز تلویزیون سامسونگ خود را روشن می کنید و متوجه می شوید که کانال های HD در حال ناپدید شدن هستند، ممکن است کاملاً گیج شوید و ندانید چه کاری انجام دهید.

اول از همه، باید دکمه منو روی کنترل از راه دور خود را فشار دهید و آن را پایین بکشید تا نماد آنتن را انتخاب کنید تا کانال های HD دوباره در تلویزیون سامسونگ شما ظاهر شوند. برای شروع روند تنظیم، “فروشگاه خودکار” را انتخاب کنید. پس از چند دقیقه، می‌توانید دکمه «خروج» را فشار دهید تا فرآیند به پایان برسد.

 

بیشتر مطالعه کنید : تلویزیون QLED یا OLED: کدام فناوری بهتر است؟

اگر تلویزیون سامسونگ کانال ها را شناسایی نکرد چه باید کرد؟

وقتی تلویزیون سامسونگ خود را روشن می کنید و متوجه می شوید که تمام کانال های HD از بین رفته اند، بسیار ناخوشایندتر است و قابل تحمل نیست. مراحل بازگردانی کانال‌هایی که در تلویزیون سامسونگ شما گم شده‌اند همان مراحلی است که در بالا توضیح داده شد در «تلویزیون سامسونگ کانال‌های HD را شناسایی نمی‌کند»، اما در زیر می‌توانید دلیل انتخاب این روش بازیابی را بیابید.

باید اتصال آنتن را قطع کنید و تلویزیون سامسونگ خود را به طور خودکار تنظیم کنید تا کانال های HD دوباره ظاهر شوند. به جای جستجوی کانال‌های جدید، این به شما کمک می‌کند کانال‌های HD اصلی را که قبلاً در بسته شما قرار داده شده بودند، با تنظیم مجدد تیونر تلویزیون داخلی بازیابی کنید. دوباره وصل شوید

کانال های سامسونگ بارگیری نمی شوند یا در دسترس نیستند

هنگامی که سعی می کنید کانال یابی تلویزیون سامسونگ را انجام دهید یا می گوید “در دسترس نیست”، احتمالاً از خود می پرسید که چه مشکلی رخ داده است. و مهمتر از همه، شما باید مشکل را برطرف کنید تا بتوانید همه برنامه ها و فیلم های مورد علاقه خود را دوباره تماشا کنید. اگر تلویزیون شما نیاز به بازنشانی مختصری داشته باشد، ممکن است این اتفاق بیفتد، که می‌توانید آن را از دیوار جدا کنید، چند دقیقه صبر کنید و دوباره آن را به برق وصل کنید.

این رویکرد دوم برای کسانی است که سعی کرده اند اتصال را قطع کنند اما کار نکرده اند. راه حل اول بسیار ساده است. به تنظیمات تلویزیون خود بروید و روی “Samsung Channels” کلیک کنید تا کانال های تلویزیون سامسونگ در دسترس و بارگذاری شوند.

 

بیشتر مطالعه کنید : چگونه بفهمم صفحه نمایش من LED یا LCD است؟

تلویزیون سامسونگ من می گوید سیگنالی وجود ندارد

تنظیم مجدد تلویزیون سامسونگ می تواند طیف گسترده ای از ایرادات موجود در محصولات مختلف سامسونگ را برطرف کند. با توجه به تطبیق پذیری تنظیم مجدد، ما قصد داریم یک آموزش گام به گام را دنبال کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که روند تنظیم مجدد در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود و نیازی به تکرار به دلیل خطا نیست. فرآیندها ممکن است بین مدل‌های تلویزیون سامسونگ متفاوت باشد، با این حال اینها مراحل کلی برای تنظیم مجدد هستند.

برای تنظیم مجدد تلویزیون سامسونگ، دکمه «منو» را روی کنترل از راه دور فشار دهید. پس از اتمام جستجو، Primary Region > Secondary Region > Additional Region > را انتخاب کنید و در نهایت با انتخاب Broadcasting > Auto Tuning > Antenna > Channel Type (Digital) > Search پنجره را ببندید. این باید تلویزیون سامسونگ شما را تنظیم کند، اما اگر مشکل دارید، مدل دقیق آن را یادداشت کنید.

چگونه کانال های تلویزیون هوشمند سامسونگ را تنظیم کنیم؟

با دانستن مزایای تنظیم تلویزیون سامسونگ و برگرداندن آن به تنظیمات کارخانه، ممکن است متوجه شوید که این تنها پاسخ شما به اکثر مشکلاتی است که در طول زمان با آن مواجه می شوید. در هر صورت، وقتی تلویزیون خود را برای تنظیم مجدد آن روشن می‌کنید اما متوجه می‌شوید که تنظیمات حتی اجازه چنین کاری را نمی‌دهند، چه اتفاقی می‌افتد؟ ممکن است فکر کنید کاری برای انجام دادن وجود ندارد، اما راه حلی وجود دارد.

اگر تلویزیون به شما اجازه تنظیم مجدد کانال ها را نمی دهد، جدا کردن تلویزیون سامسونگ از منبع تغذیه آن یکی از ساده ترین راه حل ها است. شما باید بلافاصله تلویزیون را در حالی که روشن است جدا کنید.

 

بیشتر مطالعه کنید :کنتراست در پنل های LCD و LED: آنچه باید بدانید

چگونه ترتیب کانال را در تلویزیون سامسونگ تغییر دهیم؟

وقتی تلویزیون جدیدی دریافت می‌کنید، برخی از کانال‌ها بدون توجه به اینکه ارائه‌دهنده کابل یا ماهواره‌تان ثابت باقی می‌ماند، از سرویس خارج می‌شوند. این می تواند زمان را هدر دهد و برای یافتن کانال هایی که به آنها عادت کرده اید دردسر ایجاد کند. در حالی که راهی برای تنظیم مجدد کانال‌هایتان در الگوی قابل تشخیص‌تر وجود دارد، این همیشه نباید برای شما یک واقعیت ثابت باشد.

اگر ترتیب درستی ندارند، می‌توانید به صورت دستی  کانال یابی تلویزیون سامسونگ را انجام دهید. با کلیک بر روی دکمه Home، انتخاب Live TV، Channel List، All، انتخاب Edit Channels و سپس تغییر شماره، می توانید به راحتی ترتیب کانال های اختصاص داده شده را تغییر دهید. می توان به این امر دست یافت.

اگر تلویزیون سامسونگ من روی کانال ها تنظیم نشود چه باید کرد؟

به دلیل مشکل آنتن، تلویزیون سامسونگ شما کانال های محلی را دریافت نمی کند.

این ممکن است به دلایل مختلفی از جمله:

  • آسیب به آنتن یا کابل.
  • محل آنتن دهی بد است.
  • سیگنال ضعیف تلویزیون نتیجه ناتوانی آنتن شما در دریافت سیگنال های قوی است.
  • سعی کنید آنتن را در مکان های دیگر اطراف خانه قرار دهید. ترجیحا در طبقه دوم یا کنار پنجره شما.

 

بیشتر مطالعه کنید :علت پیدا شدن خطوط افقی روی صفحه تلویزیون

چگونه کانال های کابلی را در سامسونگ تنظیم کنیم؟

ممکن است به دلیل تنظیم روی تلویزیون سامسونگ نتوانید کانال های خود را تماشا کنید.

یکی از گزینه ها یافتن پیکربندی اشتباه از طریق آزمون و خطا است که ممکن است ساعت ها طول بکشد. یا می توانید بازنشانی کارخانه ای انجام دهید.

این مرحله داده‌ها را پاک می‌کند و تنظیمات پیش‌فرض تلویزیون شما را بازیابی می‌کند، اما بسیاری از نقص‌ها، خرابی‌ها یا مشکلات تلویزیون سامسونگ شما را نیز حل می‌کند.

بله، تمام برنامه های دانلود شده شما حذف خواهند شد. اما دانلود برنامه های متعدد زمان می برد. روش آزمون و خطا ساعت ها طول می کشد و شانس کمتری برای حل مشکل شما دارد.

پیکو الکترونیک: نمایندگی تعمیر لوازم خانگی و برقی در تهران

پیکو الکترونیک به عنوان معتبرترین نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران است که سابقه طولانی مدت در زمینه نصب، سرویس و تعمیر تخصصی انواع لوازم برقی و همچنین تعمیر تلویزیون در تهران را دارد و توانسته تاکنون رضایت مشتریان زیادی را جلب کند. تعمیرکاران ما دارای مهارت و دانش بالا هستند و دستگاه شما را از هر برند و مدلی که باشد به صورت حرفه ای و یکبار برای همیشه تعمیر می کنند. علاوه بر این، ما از قطعات اورجینال و اصل استفاده می کنیم و کارت گارانتی 6 الی 12 ماه به ازای خدمات خود ارائه می دهیم.

در صورتی که نیاز به نصب، سرویس و تعمیر لوازم خانگی در تهران از جمله ( تعمیر تلویزیون در منزل ، تعمیر ماشین لباسشویی ، تعمیر یخچال در منزل و تعمیر جاروبرقی )دارید، همین حالا با شماره های مندرج در سایت تعمیرات لوازم خانگی پیکوالکترونیک تماس بگیرید یا  به صورت آنلاین فرم درخواست تعمیرکار را پر کنید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند. ما در هر زمانی که بخواهید تعمیرکار لوازم خانگی را خیلی سریع به منزل شما اعزام می کنیم چرا که شعب متعدد در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران داریم. همچنین، نیازی به جا به جایی دستگاه خود ندارید چرا که ما خدمات تعمیرات لوازم خانگی در منزل را برای مشتریان فراهم کرده ایم.