مخفی کردن تلویزیون با چند راهکار خلاقانه و زیبا

مخفی کردن تلویزیون

شیوه های دکوراتیو مخفی کردن تلویزیون

اشکالی ندارد که تلویزیون‌ها به طور فزاینده‌ای زیبا می‌شوند، حتی برخی از برندها مدل‌های تلویزیون‌های یکپارچه‌سازی با سیستم‌عامل را عرضه می‌کنند که ما نمی‌خواهیم آن‌ها را برای هیچ چیز در دنیا پنهان کنیم، در حالی که اکثر برندها اصرار دارند تلویزیون هوشمند خود را در زیباتر و شکیل تر وارد بازار کنند، اما گاهی اوقات، به دلایلی مجبوریم تلویزیون را مخفی نگه داریم.

البته این کار آسانی نیست، به خصوص با در نظر گرفتن اندازه ای که صفحه نمایش ها در سال های اخیر به دست آورده اند، اما برای کمک به شما در این کار پیچیده، سه ایده برای مخفی کردن تلویزیون، چه در اتاق نشیمن یا حتی در اتاق خواب.

پشت درهای یک کمد

مخفی کردن تلویزیون1

این ساده ترین و متعارف ترین گزینه است که تلویزیون را در داخل کمد اتاق نشیمن پنهان می کند. در واقع، بسیاری از اولین تلویزیون‌ها در یک نوع مبلمان بوفه عرضه می‌شدند که می‌توانستیم آن‌ها را در زمانی که از آن‌ها استفاده نمی‌کردیم ببندیم، فقط امروزه یک مبلمان بزرگ‌تر برای قرار دادن آنها در داخل لازم است.

موضوع دیگری که باید به آن توجه کرد، درب کمد دیواری است، اگر از درهای تاشو استفاده کنیم این عیب را داریم که زاویه دید تلویزیون را کاهش می‌دهد و احساس می‌کنیم که جعبه‌دار است، بنابراین توصیه من این است که انتخاب کنیم. برای تاشوهایی که می توان آنها را در یک طرف جمع کرد یا اسلایدهایی را که به یک طرف می کشند، حتی اگر این به معنای غیرفعال کردن قفسه های واقع در دو طرف تلویزیون باشد.

بیشتر مطالعه کنید : تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد علت چیست؟

پشت یک اثر هنری

ایده هایی برای مخفی کردن تلویزیون

به طرز مبتکرانه ای می توان مخفی کردن تلویزیون را با یک اثر هنری که روی ریل نصب شده است پنهان کرد. این در واقع یک نسخه بهبود یافته از راه حل با درهای کشویی است که برای ما که نمی خواهیم هیچ جزئیاتی را نادیده بگیریم، نکته زیبایی شناختی بسیار جالبی را اضافه می کند.

نسخه ارزان آن این است که تلویزیون آویزان شده روی دیوار را با یک پرده پنهان کنیم، شاید با وینیل یا توسط خودمان تزئین شده باشد، تا زمانی که می‌خواهیم تلویزیون تماشا کنیم، آن را جمع کنیم و زمانی که نمی‌خواهیم دیده شود باز شود. آنقدر ظریف نیست، اما مطمئناً بسیار ارزان‌تر و ساده‌تر است.

 

بیشتر مطالعه کنید :تعمیر تلویزیون قدیمی در تهران

با یک سیستم مکانیکی که آن را پنهان کنید

مخفی کردن تلویزیون3

مخفی کردن تلویزیون با این روش نسخه مورد علاقه من است، زیرا من مبلمان اتاق ناهارخوری بلند را دوست ندارم. این یک سیستم مکانیکی است که وقتی از تلویزیون استفاده نمی کنیم، تلویزیون را در یک کابینت پایین پنهان می کند. بدیهی است که این عیب را دارد که فضای ذخیره سازی را از دست می دهیم، قیمت آن بالاتر خواهد بود و باید مراقب چیزهایی باشیم که روی مبلمان مورد نظر می گذاریم، اما بهبود زیبایی شناسی غیرقابل انکار است و به ما امکان می دهد از شر وسایل تزئینی خلاص شویم. مشکلات یک اتاق نشیمن تله مرکزی

مدل‌های مختلفی در بازار وجود دارد، برخی از آن‌ها به سادگی تلویزیون را پایین می‌آورند تا به صورت عمودی پنهان شود، بنابراین ما به یک مبلمان بلندتر نیاز داریم، در حالی که برخی دیگر آن را در حین پایین آوردن آن می‌چرخانند، آن را به صورت افقی ذخیره می‌کنند، که نیاز به مبلمان وسیع‌تری دارد اما نه. به اندازه قد در هر صورت، این ایده ای نیست که بتوان آن را با تلویزیون های بسیار بزرگ تطبیق داد.

مخفی کردن تلویزیون در پای تخت

مخفی کردن تلویزیون در پای تخت

به طور معمول تلویزیون های موجود در اتاق خواب اندازه بزرگی ندارند، اما حقیقت این است که با توجه به فاصله دید – حداقل دو متر از سر تا پای تخت – باید این اندازه باشد. مشکل مخفی کردن تلویزیون در اتاق خواب این است که جای زیادی برای قرار دادن آنها وجود ندارد، بنابراین مگر اینکه جرات کنیم آن را از سقف آویزان کنیم، گزینه ای که منطقی ترین به نظر می رسد این است که آن را در پای تخت پنهان کنیم.

حقیقت این است که به نظر یک اسراف است، اما واقعا بهترین مکان است. ما می‌توانیم کابل‌ها را از طریق ساختار تخت عبور دهیم، به سختی فضایی هدر می‌رود و فاصله تماشا برای یک تلویزیون با اندازه متوسط ​​(32 اینچ – 37 اینچ) ایده‌آل خواهد بود، حتی تخت‌هایی با این سیستم تعبیه شده است.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی پیکوالکترونیک

تعمیرات لوازم برقی و تعمیر تلویزیون در تهران، تعمیرات تلویزیون تمامی برندها از جمله( تعمیر تلویزیون سونی، تعمیر تلویزیون سامسونگ، تعمیرات تلویزیون ال جی تهران با استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت. جهت دریافت خدمات نصب و مشاوره تعمیرات لوازم خانگی می‌توانید با ما تماس بگیرید.