تلویزیون های 80 اینچی :نکات و مدل های برتر

تلویزیون های 80 اینچی

بهترین تلویزیون های 80 اینچی: نکات و مدل های برتر

اگر دوست دارید کارهای بزرگ انجام دهید، اما مهمتر از همه اگر عاشق تماشای فیلم ها و سریال های تلویزیونی با وضوح بالا و روی صفحه های بزرگ هستید، تقریباً انگار در سینما هستید، یک تلویزیون 80 اینچی خرید مناسبی برای شماست.

با این حال، اگر درست است که داشتن یک تلویزیون بزرگ همیشه انتخاب خوبی است، همچنین مهم است که در نظر داشته باشید که آیا فضای مناسبی در دسترس دارید که این تلویزیون های بزرگ را در آن قرار دهید. در واقع، اگر محیط مناسبی وجود نداشته باشد و فاصله مناسب بین صفحه نمایش و صندلی وجود نداشته باشد، مشاهده می تواند ناخوشایند باشد.

با این حال، تلویزیون 80 اینچی امکانات سرگرمی بی پایانی را ارائه می دهد و همچنین برای اتصال به رایانه شخصی برای جلسات بازی طولانی و جذاب مناسب است.

در اینجا همه چیزهایی است که باید قبل از خرید تلویزیون 80 اینچی بدانید.

 

تلویزیون 80 اینچی: برای خرید این مدل ها چه چیزی را باید ارزیابی کرد

اگر قصد خرید یکی از این تلویزیون های بزرگ را دارید، قبل از دیدن بهترین مدل هایی که برای شما انتخاب کرده ایم، باید نکات ضروری را در نظر داشته باشید.

اندازه و مکان

بهترین تلویزیون های 80 اینچی

فاصله ایده آل برای مشاهده تلویزیون های 80 اینچی حدود 3 متر است
همانطور که در بالا ذکر شد، حتی اگر اندازه صفحه نمایش اهمیت دارد، بهتر است مطمئن شوید که می توانید تلویزیون 80 اینچی را به درستی قرار دهید. خوشبختانه، یک راه بسیار ساده وجود دارد: اندازه گیری فاصله مبل و تلویزیون را بر حسب اینچ و تقسیم بر 1.5، نتیجه اندازه تلویزیون ایده آل در اینچ خواهد بود.

پس به خاطر داشته باشید که اگر یک تلویزیون 120 هرتزی بخرید، می توانید تصاویر روان تری داشته باشید و بنابراین، می توانید تلویزیون بزرگتری نیز بخرید زیرا کیفیت تصویر بالا خواهد بود.

اگر مشکل فضایی دارید، شاید به این دلیل که یک اتاق نشیمن خیلی بزرگ یا چند تکه مبلمان که اتاق را اشغال می کند ندارید، دانستن ابعاد تلویزیون های 80 اینچی نیز مهم است: علاوه بر صفحه نمایش، شما باید قاب و پایه ها را در نظر گرفت و احتمالاً بر اساس مدل ها، ابعاد کلی تقریباً 2 متر عرض و 1 متر ارتفاع خواهد بود.

 

فن آوری های نمایش

همچنین دانستن تفاوت بین LED و OLED، دو فناوری اصلی نمایش تصویر که بر عملکرد تلویزیون 80 اینچی شما تأثیر می‌گذارند، بسیار مهم است.

انتخاب بین این نوع به محیطی که می‌خواهید تلویزیون خود را در آن قرار دهید نیز بستگی دارد: برای مثال، تلویزیون‌های OLED گران‌تر و با کارایی بالا حتی در محیط‌های روشن‌تر نیز عالی هستند.

یک نکته مفید، اگر می خواهید بهترین بهره را از تلویزیون 80 اینچی خود ببرید، این است که نوارهای LED را انتخاب کنید تا فضایی دلپذیر و آرامش بخش ایجاد کنید و جلوه های بصری دلپذیری را هنگام تماشای تلویزیون به دست آورید.

 

قابلیت اتصال

خرید یک تلویزیون بزرگ به این معنی است که بتوانید از سرگرمی های تقریباً شایسته سینما در خانه اطمینان حاصل کنید. نه تنها می توان فیلم ها و سریال های تلویزیونی را با وضوح بالا و روی صفحه نمایش بزرگ مشاهده کرد، بلکه یک تلویزیون 80 اینچی نیز راه حلی ایده آل برای پرشورترین گیمرها است.

تاکید بر این نکته که تلویزیون‌های 80 اینچی نشان‌دهنده یک محصول رده بالا هستند، بی‌باور به نظر می‌رسد، به طوری که قیمت‌های مهمی دارند و بنابراین به گزینه‌های ارتباطی زیادی مجهز هستند.

با این حال، اگر تلویزیون 80 اینچی 4K را انتخاب می کنید، خوب است به خاطر داشته باشید که برای پشتیبانی از این نوع فناوری، باید یک کابل HDMI 2.1 داشته باشید، که استاندارد جدید موجود است که کاملاً با کنسول های نسل جدید سازگار است.

اتصال Wi-Fi در مدل های مختلف تلویزیون 80 اینچی وجود دارد و به شما امکان می دهد برنامه های مختلفی مانند Netflix، RaiPlay و Amazon Prime را دانلود کنید تا سریال های تلویزیونی، فیلم ها، موسیقی و موارد دیگر را تماشا کنید. به لطف گزینه های هوشمند، امکان اتصال تلویزیون با دستیارهای صوتی مانند الکسا و گوگل برای دسترسی به بسیاری از ویژگی های اضافی راحت نیز وجود خواهد داشت.

 

بهترین تلویزیون های 80 اینچی: 4 مدلی که برای شما انتخاب کرده ایم

 

Sony BRAVIA KD-85X85JP – تلویزیون هوشمند 85 اینچی

بهترین تلویزیون های 80 اینچی

Sony BRAVIA KD-85X85JP
این تلویزیون 80 اینچی سونی مطمئناً در بین مدل های برتر در رده خود قرار دارد.
طراحی عالی را با عملکرد عالی ترکیب می کند. این تلویزیون 80 اینچی 4K HDR نیز تفاوت های ظریف رنگی را به خوبی ارائه می دهد، در حالی که فناوری Motionflow XR 800Hz (100 هرتز اصلی) واقع گرایی تصویر بالایی را برای تماشای واقعا همه جانبه ارائه می دهد.

علاوه بر این، ادغام کامل با فرمان‌های صوتی، استفاده از این تلویزیون 80 اینچی را آسان و دلپذیر می‌کند: فقط از Google بخواهید فیلم‌ها، برنامه‌ها و آهنگ‌های موسیقی مورد علاقه‌تان را پیدا کند یا پیشنهادهای شخصی‌شده را دریافت کند.

حتی اگر یکی از تلویزیون‌های حجیم‌تر باشد، وجود یک تکیه‌گاه قابل تنظیم آن را برای استفاده بر روی سطوح پشتیبانی چندگانه، حتی آنهایی که ابعاد کمتری دارند، ایده‌آل می‌کند.

 

تلویزیون هوشمند ال جی 82 اینچ 4K Ultra HD

بهترین تلویزیون های 80 اینچی

LG 82UN85006LA
این تلویزیون کمی عریض‌تر از 80 این تلویزیون کلاسیک است، قطعاً خریدی عالی برای کسانی است که می‌خواهند کمی هزینه کنند تا سرگرمی‌های باکیفیت و بدون محدودیت داشته باشند. این مدل طراحی فشرده ای را ارائه می دهد، مناسب برای کسانی که فضای زیادی در دسترس ندارند، فناوری 4K و اتصال خوب با بلوتوث، Wi-Fi، USB، اترنت و HDMI 2.1.

از نقطه نظر هوشمند بسیار عالی، به لطف سیستم WebOS 5 که به خوبی کار می کند و به سرعت پاسخ می دهد، همچنین به لطف کنترل از راه دور بسیار کاربردی. این یک تلویزیون OLED نیست، اما پنل LED با توجه به نرخ فریم و کنتراست عملکرد بسیار خوبی دارد.

 

 

ال جی OLED 83 اینچی

بهترین تلویزیون های 80 اینچی

ال جی OLED83C14LA
تلویزیون 83 اینچی با کیفیت فیلمبرداری بسیار بالا دقیقاً این مدل تولید شده توسط ال جی است که در میان بسیاری از امکانات، دارای پنل OLED بسیار باکیفیت نیز می باشد.

پردازنده نسل چهارم a9 با قابلیت به حداکثر رساندن کیفیت صدا و تصویر.

حالت بازی با عملکرد بالا به لطف صفحه نمایش 120 هرتزی و پاسخگویی 1 میلی ثانیه.

 

تلویزیون هوشمند سامسونگ 85 اینچی AU8070

بهترین تلویزیون های 80 اینچی

تلویزیون سامسونگ UE85AU8070UXZT
قطعا یکی از بهترین تلویزیون های 85 اینچی، این مدل سامسونگ 85 اینچی ارائه می دهد و برای کسانی که حداکثر سرگرمی را می خواهند بسیار مناسب است. به لطف پردازنده کریستالی 4k، وضوح تصویر همیشه عالی است، در حالی که صدای تطبیقی ​​صدای عالی را در هر صحنه با بهره گیری از تنظیمات خودکار تضمین می کند.

رنگ ها بسیار زیبا هستند و با تکنولوژی رنگ کریستال دینامیک روشن و واقعی هستند.

اتصال عالی و سازگاری کامل با دستیارهای صوتی گوگل و الکسا.

این تلویزیون 80 اینچی سامسونگ برای کسانی که به دنبال محصولی با نسبت کیفیت به قیمت بالا هستند نیز مناسب است.