تعمیر وسایل برقی خراب شده و کمک به احیای مجدد آن‌ها

تعمیر لوازم برقی منزل

معضل خرابی وسایل منزل

آیا تا به حال با خرابی وسایل برقی و الکترونیکی منزل خود مواجه شده‌اید؟

بدون شک وابستگی ما به این وسایل و ابزارها، در حدی است که خرابی آن می‌تواند سبب اختلال در امور روزمره و زندگی ما بشود. به عنوان مثال، تصور کنید روزی بخواهید لباس‌هایتان را بشویید و ببینید ماشین لباسشویی‌ کار نمی‌کند. یا مثلاً بخواهید تلویزیون تماشا کنید و ببینید صدایی از آن شنیده نمی‌شود. حتی فکر کردن به نظافت کردن زمانی که جاروبرقی خراب شده است، می‌تواند خسته کننده و دشوار باشد. در این شرایط، بدون شک احساس کلافگی و سردرگمی خواهید کرد. به خصوص اگر کارتان لنگ آن وسیله باشد، شاید عصبانی و ناراحت شوید.

راه حل‌های در مواجه با خرابی وسایل و تعمیر وسایل برقی

در این گونه مواقع، چه خواهید کرد؟ آیا وسیله‌ی یدکی دارید که بتوانید کارتان را با آن انجام بدهید؟ آیا می‌توانید فوراً جایگزین آن را تهیه کنید؟ یا این‌که سری به دستگاه می‌زنید و ترجیح می‌دهید تا آن را عیب‌یابی کنید؟ متأسفانه هزینه‌های تهیه‌ی مجدد این وسایل، ارقام بالایی است و شاید برای خیلی از ما مقدور نباشد. معمولاً راه سوم انتخاب ماست. یعنی یک بازرسی کلی از دستگاه می‌تواند به ما راجع به سلامت یا خرابی وسیله، اطمینان دهد.

با پیشرفت تکنولوژی و سیستم‌های به کار رفته در تجهیزات خانه، شاید از آن سر در نیاوریم!  مانند خودروهای امروزی که یک مکانیک ماهر نیز نمی‌تواند چندان از سیستم آن سر دربیاورد. بنابراین، وقتی دستگاهمان خراب می‌شود، باید اینترنت یا یک متخصص را در کنار خود داشته باشیم تا به ما کمک کند. اینترنت هرچند در بسیاری از موارد، پاسخگو است اما گاهی دستکاری خود ما به راهنمایی اینترنت، چیزی جز خرابی بیش‌تر به بار نمی‌آورد. بنابراین پیش از آن‌که برای عیب‌یابی دستگاه خود به سراغ اینترنت بروید، این هشدار ما را به خاطر بیاورید.

سرویس لوازم خانگی
سرویس لوازم خانگی

درخواست کمک از نیروی متخصص

از آن‌جایی که هزینه‌ها بالا است و جبران یک وسیله به سختی ممکن می‌شود، بهتر است در صورت نیاز به سرویس یا تعمیر و مواجه شدن با خرابی وسایل، خودمان دست به آچار نشویم. مگر آن‌که آگاهی کافی از سیستم داشته باشیم. بارها و بارها پیش آمده که افراد بدون تجربه و مطالعه، اقدام به باز کردن و دستکاری وسایل منزل خود نموده‌اند. یک فشار اشتباه به بخشی از وسیله می‌تواند قطعه‌ای را خراب و عملکرد وسیله را از بین ببرد. این امر ممکن است هزینه‌های مضاعفی برای شخص به بار بیاورد. چرا از نیروی متخصص و کار بلد در این حوزه استفاده نکنیم؟

سرویس تعمیرات پیکوالکترونیک، برای تمام برندهای ایرانی و خارجی فعال است. تعمیر انواع لوازم خانگی در پیکوالکترونیک برای برندهای سامسونگ، ال جی, بوش , ایکس ویژن و... و انواع لوازم برقی انجام می‌پذیرد. در صورت خرابی نیاز به تعمیرات، شما می‌توانید از متخصصین ماهر پیکوالکترونیک کمک بگیرید. تمام متخصصین این مجموعه آموزش دیده و کاملاً حرفه‌ای هستند. سفارش تعمیرات  شما در پیکوالکترونیک در کم‌ترین زمان ممکن، با شفاف‌ترین هزینه‌ها و به بهترین کیفیت انجام می‌شود. خدمات تعمیر  پیکوالکترونیک در تمام مناطق تهران اعم از چهاردانگه، تهرانسر و یافت آباد، پرند, اسلامشهر, شهریار, اندیشه و ... در منزل شما و بدون نیاز به حمل صورت می‌گیرد. 

تماس برای تعمیر فرم درخواست تعمیرکار

هزینه‌های تعمیرات

متأسفانه باور اشتباهی در بین عامه‌ی مردم جریان پیدا کرده است. بر طبق این باور، افراد سعی دارند تا از مراجعه به متخصص هر کاری پرهیز کنند. آن‌ها عقیده دارند که با این کار می‌توانند در هزینه‌ها صرفه‌جویی به عمل آورند. این در حالی است که هزینه‌ها با مراجعه به متخصص کم‌تر می‌شود.

افرادی هستند که سال‌های سال در پی یادگیری و کسب علم مرتبط با این سیستم‌ها خواهند بود. این افراد در کارگاه‌ها، آموزش‌های لازم برای عیب یابی و سرویس کاری وسایل و درنتیجه رفع و تعمیر خرابی وسایل را به صورت عملی تجربه کرده‌اند. بدون شک، کمک گرفتن از این افراد، می‌تواند شانس سلامت دستگاه را افزایش دهد. هزینه‌ای که بابت عیب‌یابی و تعمیرات به یک متخصص پرداخت می‌کنید، به مراتب کم‌تر از هزینه‌هایی است که ناچاراً به صورت زنجیره‌وار از افراد غیرمتخصص بابت دریافت خدمات پرداخت خواهید کرد.

تعمیر جاروبرقی
تعمیر جاروبرقی

پیکوالکترونیک، تیم متخصص تعمیرات

تیم پیکو الکترونیک، با سابقه‌ی چندین ساله و تخصص نیروهای خود در زمینه‌ی سرویس، عیب یابی و تعمیرات برای رفع خرابی وسایل الکترونیکی و برقی منزل، اقدام به چنین خدمتی نموده است. شما می‌توانید برای سرویس کاری و هم‌چنین رفع عیوب وسایل خود، از کادر باتجربه‌ی پیکو الکترونیک استفاده کنید.

نکته‌ی جالب این‌که در پیکو الکترونیک، نیازی به مراجعه‌ی حضوری ندارید! به جهت رفاه و آسایش مشتری، شما تنها با یک تماس تلفنی یا اعلام درخواست از طریق وب سایت پیکو الکترونیک، می‌توانید تقاضای امداد کنید! پیکو الکترونیک، با توجه به نوع سرویس درخواستی و وسیله‌ی مورد نظر، تیم متخصصان را در محل شما اعزام خواهد کرد. بنابراین بدون این‌که وسیله را جابه‌جا کنید، وسیله‌ی شما تحت چکاپ و بازرسی قرار می‌گیرد.