تلویزیون های 42 اینچی: اندازه ها و مدل های برتر

تلویزیون های 42 اینچی

سال‌ها پیش تلویزیون‌های 42 اینچی تقریبا بزرگ در نظر گرفته می‌شد، در حالی که امروزه تلویزیون‌هایی که این اندازه‌ها را دارند، مدل‌های متوسط ​​به حساب می‌آیند، در واقع معمولاً نسبت به تلویزیون‌های بزرگ، مانند تلویزیون‌های 50 اینچی یا تلویزیون‌های مجهز به یک صفحه نمایش 80 اینچی

با این حال، تلویزیون های 42 اینچی یک انتخاب عالی هستند زیرا می توانند یک راه حل همه کاره برای محیط های مختلف باشند یا اگر فضای زیادی در خانه ندارید که آنها را در آن قرار دهید. در این مقاله، در واقع، ما همچنین در مورد اندازه گیری تلویزیون های 42 اینچی به سانتی متر صحبت خواهیم کرد تا از اندازه آنها و فاصله بهینه برای تماشای برنامه ها مطلع شویم.

نحوه انتخاب تلویزیون 42 اینچی

قبل از حرکت به سمت دیدن بهترین تلویزیون های 42 اینچی، لازم است برخی ارزیابی ها انجام شود تا انتخاب تا حد امکان آگاهانه باشد.

تلویزیون‌های 42 اینچی اغلب به این دلیل انتخاب می‌شوند که می‌توان آن‌ها را به راحتی در اتاق‌های با اندازه متوسط ​​قرار داد. با این حال، آنها به شما امکان می دهند از طیف بصری گسترده ای لذت ببرید که تماشای برنامه ها در تلویزیون و همچنین تماشای فیلم و بازی های ویدیویی را لذت بخش می کند.

اگر تلویزیون 42 اینچی 4K را انتخاب کرده اید، همچنان می توانید از کیفیت و وضوح بالای تصاویر برای تماشای محتوای چند رسانه ای مختلف لذت ببرید. مدل‌های تلویزیون 42 اینچی 4K اغلب ویژگی‌های هوشمند بسیاری را با هم ترکیب می‌کنند که به لطف اجرای پلتفرم‌های پخش اصلی، استفاده از آن‌ها را کاربردی و غنی از محتوا می‌کند.

پشتیبانی از محتوای HDR اغلب در تلویزیون های 42 اینچی 4K حتی در نسخه HDR 10+ و Dolby Vision یکپارچه می شود. اما معمولاً باید مصالحه هایی مانند حداکثر روشنایی و عمق رنگ را انجام دهید که می تواند کمی مورد نظر باشد، اما اینها هنوز هم تلویزیون هایی هستند که ارزش پولی خوبی ارائه می دهند.

مطمئناً پیدا کردن تلویزیون‌های 42 اینچی با فناوری OLED دشوار خواهد بود، در حالی که شاید تلویزیون‌های LED وجود داشته باشد، اما تلویزیون‌هایی هم هستند که از آرایه کامل پشتیبانی می‌کنند.

اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد فناوری های OLED، LED و QLED هستید، این مقاله ما قطعا برای شما مفید خواهد بود.

علاوه بر مشخصات فنی، اما هنگام ارزیابی انتخاب تلویزیون های 42 اینچی، خوب است که طراحی را نیز در نظر داشته باشید. در حقیقت، در تلویزیون‌های سایز متوسط ​​این ویژگی است که نباید دست کم گرفت و می‌توان آن را با قرار گرفتن نوارهای LED در پشت صفحه که بینایی را نیز بهبود می‌بخشد، غنی‌تر کرد.

 

بیشتر مطالعه کنید : رتبه بندی بهترین تلویزیون های هوشمند در سال 2023

 

ابعاد تلویزیون 42 اینچ بر حسب سانتی متر

وقتی در مورد تلویزیون صحبت می کنیم، ابعاد صفحه نمایش را کاملاً واضح می دانیم، اما اغلب متوجه نمی شویم که اندازه تلویزیون های 42 اینچی بر حسب سانتی متر بیان می شود، به خصوص اگر تمام ابعاد آن، از جمله حاشیه را در نظر بگیریم. و پشتیبانی ها

برای شروع، خوب است بدانید که 1 اینچ دقیقاً 2.54 سانتی متر است.

در عمل، یک تلویزیون 42 اینچی دارای قطر 106.68 سانتی متر (42 x 2.54 = 106.68) است.

اغلب، زمانی که مجبور به انتخاب یک تلویزیون 42 اینچی هستید، باید آن را با تلویزیون های 40 اینچی و تلویزیون های 43 اینچی مقایسه کنید. بنابراین در اینجا تمام اندازه های تلویزیون های 42 اینچی و بیشتر آورده شده است.

تلویزیون 40 اینچ: 101.6 سانتی متر مورب. 88.6 (W) x 49.8 (H) cm (نسبت تصویر 16:9)
تلویزیون 42 اینچ: 106.7 سانتی متر مورب. 93.0 (W) x 52.3 (H) cm (نسبت تصویر 16:9)
تلویزیون 43 اینچ: 109.2 سانتی متر مورب. 95.2 (W) x 53.5 (H) cm (نسبت تصویر 16:9)
بدیهی است که برای محاسبه اندازه کل یک تلویزیون و در نتیجه ارزیابی صحیح ابعاد، باید طرح را نیز در نظر گرفت و در نتیجه بررسی کرد که آیا لبه‌ای کم و بیش بیرون زده وجود دارد و پایه و پایه چگونه ساخته شده‌اند. حمایت کردن.

فاصله تلویزیون 42 اینچ

تعمیر تلویزیون در تهران

فاصله دید ایده آل برای تلویزیون 42 اینچی تقریباً 1.6 متر است

دانستن ابعاد دقیق تلویزیون های 42 اینچی برای ارزیابی بهتر انتخاب و همچنین درک نحوه قرارگیری آن مهم است. اندازه تلویزیون در واقع باید با توجه به فاصله ای که از آن دیده می شود نیز انتخاب شود.

بنابراین، برای درک اینکه مبل باید چقدر از تلویزیون فاصله داشته باشد، خوب است در نظر بگیرید که زاویه دید توصیه شده 30 درجه برای استفاده ترکیبی و 40 درجه است تا در صورت تماشای فیلم از یک تجربه عالی لذت ببرید.

بنابراین، در مورد یک تلویزیون 42 اینچی، فاصله ایده آل خواهد بود:

2.3 – 4.4 متر برای وضوح 720p
1.6 – 2.3 متر برای 1080p
0.8 – 1.6 متر برای تلویزیون های 42 اینچی 4K

بنابراین، به طور کلی، یک تلویزیون 42 اینچی برای اتاق های نشیمن کوچک تا متوسط ​​و همچنین برای اتاق خواب ایده آل است.

بهترین تلویزیون های 42 اینچی: مدل هایی که باید خریداری کنید
ما تعدادی تلویزیون 42 اینچی را انتخاب کرده ایم که معتقدیم بهترین مدل برای خرید تلویزیون در این اندازه هستند.

 

بیشتر مطالعه کنید : مخفی کردن سیم های پشت تلویزیون با چند ایده جالب

 

تلویزیون سامسونگ UE43AU9079UXZT

تلویزیون 42 اینچ سامسونگ- تعمیر تلویزیون سامسونگ
تلویزیون 42 اینچ سامسونگ

یکی از نقاط قوت این تلویزیون پردازش تصویر است که از طریق Dynamic Crystal Color مدیریت می شود که به شما امکان می دهد از رنگ های درخشان و تصاویر کریستالی برای هر محتوای چند رسانه ای لذت ببرید.

اگر از علاقه مندان به بازی هستید، Motion Xcelerator Turbo تجربه بازی بی نظیری را برای ساعت ها سرگرمی ارائه می دهد. صدای پویا و همهجانبه مطمئناً یکی از جنبه های واقعاً قابل تقدیر این تلویزیون است.

طراحی AirSlim این تلویزیون را به دلیل کاهش ضخامت آن زیبا و آسان کرده است. ویژگی‌های هوشمند عالی و ادغام کامل با سایر دستگاه‌های خانگی و با دستیارهای صوتی (Google Home و Alexa).

 

 

تلویزیون LED هوشمند 4K Ultra HD با پردازنده چهار هسته ای 4K

تعمیر تلویزیون ال جی در منزل - شماره تلفن تعمیرات تلویزیون ال جی
42 اینچ 4K

این مدل  تلویزیون 42 اینچ ال جی که قطعا یکی از بهترین تلویزیون‌های 42 اینچی است، وضوح 4K را ارائه می‌کند تا همیشه فیلم، ورزش و بازی‌های ویدیویی را در بهترین حالت تماشا کنید.
علاوه بر این، به لطف سنسور نوری که نور محیط را اندازه گیری می کند، این تلویزیون به طور خودکار روشنایی صفحه را تنظیم می کند.

سیستم FILMMAKER MODE به شما این امکان را می دهد که هموارسازی حرکت را خاموش کنید و در عین حال نسبت تصویر، رنگ ها و نرخ فریم اصلی را همانطور که کارگردان در نظر داشت حفظ کنید. به طور خلاصه، یک چیز ضروری برای همه طرفداران سینما.

دوستداران ورزش مطمئناً یک راه حل عالی در سیستم نانوسل پیدا خواهند کرد که همراه با صدای فراگیر بلوتوث، تجربه حضور در استادیوم در خانه را به شما بازگرداند.

این تلویزیون همچنین زیبا است و به لطف طراحی مینیمال خود تقریباً با دیوار یکی می شود و خود را به یک نقاشی واقعی تبدیل می کند.

 

بیشتر مطالعه کنید : تلویزیون هوشمند کار نمی کند: شایع ترین علل

 

تلویزیون ال ای دی هایسنس 40AE5000F فول اچ دی

مشاوره تعمیر تلویزیون

هایسنس 40AE5000F

این تلویزیون راه حل ایده آلی برای کسانی است که با فضاهای نه چندان بزرگ دست و پنجه نرم می کنند، اما نمی خواهند از صفحه نمایش با کارایی بالا و باکیفیت چشم پوشی کنند. از جمله ویژگی هایی که مطمئناً این تلویزیون را در سبد خرید قرار می دهد، امکان دیدن این تلویزیون در بهترین حالت حتی از فاصله دید کمتر از دو متر است، بنابراین برای قرار دادن در اتاق غذاخوری یا اتاق خواب ایده آل است.

مشاهده عالی به لطف Full HD و ادغام فناوری تقویت کننده رنگ طبیعی که تجربه مشاهده شما را با هر محتوایی بهبود می بخشد. همچنین به لطف کاهش نویز، تصاویر همیشه واضح و دقیق خواهند بود.

همچنین باید از طراحی این تلویزیون هایسنس قدردانی کرد، که با یک قاب فلزی نازک و قیمت کاملاً مقرون به صرفه، واقعاً مینیمالیستی طراحی شده است.

مانند همه تلویزیون‌های هوشمند، این تلویزیون از پلتفرم‌های پخش اصلی برای لذت بردن بهتر از فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی استفاده می‌کند.

 

تلویزیون 42 اینچی: نتیجه گیری
در این مقاله ابعاد تلویزیون های 42 اینچی، فاصله ایده آل برای دید بهینه و بهترین مدل ها را مشاهده کرده ایم.

 

نصب و تعمیر تلویزیون سامسونگ ،سونی و الجی توسط متخصصان حرفه ای در تهران

پیکو الکترونیک نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در تهران، رباط کریم و شهریار می باشد که آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است

مهم نیست که تلویزیون شما چه برندی و در چه زمانی خریداری شده است، متخصصان حرفه ای پیکوالکترونیک کار تعمیر تلویزیون سونی و الجی ، تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل و همچنین نصب تلویزیون شما را در محلی که هستید، انجام می دهند. کارشناسان ما مدل های مختلف تلویزیون را در سریعترین زمان ممکن و با هزینه مناسب نصب می کنند.