آموزش گام به گام رنگ کردن یخچال

رنگ کردن یخچال

امروزه داشتن آشپزخانه های مدرن که در آن برخی از وسایل به رنگی هستند، بسیار مد شده است. این مورد در مورد یخچال‌ها نیز صدق می کند، اما می‌توانیم خودمان آنها را رنگ کنیم تا ظاهری جدید و فعلی پیدا کنند. بیایید در زیر هر کاری را که برای رنگ کردن یخچال باید انجام دهیم را ببینیم.

مراحل رنگ آمیزی یخچال:

برای رنگ کردن یخچال مهمتر از همه چیز این است که نوع رنگ را به خوبی انتخاب کنید تا به خوبی به سطح وسایل بچسبد.

1- انتخاب رنگ. در میان رنگ‌هایی که برای رنگ‌آمیزی وسایلی مانند یخچال استفاده می‌شود، علاوه بر لعاب‌های خاص، می‌توان از محصولات دو جزئی یا رنگ‌های دو فازی استفاده کرد که چسبندگی و درخشندگی خوبی را تضمین می‌کنند: استفاده از آن‌ها دشوارتر است، زیرا مخلوط باید مخلوط شود. آماده شده است که ترکیبی از رنگ و فعال کننده است اما می تواند نتیجه نهایی باکیفیت را تضمین کند.از طرف دیگر نوع دیگری از رنگی که می توانیم برای رنگ آمیزی یخچال (و هر وسیله ای) استفاده کنیم اسپری رنگ است. در واقع اسپری های رنگی در بازار وجود دارند که مخصوص رنگ آمیزی لوازم خانگی هستند. استفاده از آنها آسان است و پایان عالی ارائه می دهند، بنابراین بسیاری از افراد در نهایت آنها را برای رنگ آمیزی یخچال انتخاب می کنند، اگرچه قبلاً گفتیم که ممکن است به بیش از یک قوطی نیاز داشته باشید.

2- در مرحله بعد کاری که باید انجام دهید این است که یخچال را به خوبی تمیز کنید. آهنرباهایی که ممکن است داشته باشد را بردارید و با کمی آب و صابون و یک پارچه تمیز و خشک به خوبی تمیز کنید. همچنین از کمی ماده چربی گیر استفاده کنید تا یخچال برای دریافت رنگ آماده شود. همچنین هر چیزی که داخل یخچال است را خالی کرده و از پریز جدا کنید. به این ترتیب می توانید آن را به فضایی منتقل کنید که بتوانید بدون مشکل نقاشی کنید (ترجیحا در فضای باز).

3- اگر یخچال دارای رد یا دسته های برجسته است، آنها را با مقداری نوار چسب بپوشانید.

4- اگر تصمیم دارید یخچال را با اسپری رنگ آمیزی کنید (که راحت تر است) باید همانطور که گفتیم در فضای باز و دارای تهویه مناسب، اما نه با باد زیاد عمل کنید: اسپری سبک است و تمایل دارد در محیط پخش شود. اطمینان حاصل کنید که تمام اشیاء اطراف یخچال را بپوشانید.

5- با این حال، اگر رنگ یا لعاب را در قوطی انتخاب کرده اید، بهترین کاربرد با غلتک است.

6- از پایین شروع کنید و ابتدا روی باریک ترین قسمت های یخچال (کشوی پایین، لبه برآمده بالا…) کار کنید.

7- با غلتک اسفنجی باید یک پاس اول از بالا به پایین (عمودی) انجام دهید و سپس لایه دوم را با حرکت از چپ به راست (افقی) انجام دهید. برای رنگ آمیزی سخت ترین نقاط از یک غلتک محکم تر استفاده کنید.

8- در پایان پاس دوم، به برداشتن نوار ماسک ادامه دهید. این کار را تا زمانی که رنگ هنوز تازه است انجام دهید تا بتوانید هرگونه لمسی را انجام دهید.

قبلاً دیده‌ایم که رنگ کردن یخچال چقدر آسان است، اما اگر چیزی که می‌خواهید این است که ظاهر یخچال را بدون نیاز به رنگ تجدید کنید، جایگزین دیگری وجود دارد که قرار دادن یک وینیل تزئینی است که می‌توانیم آن را بخریم. اندازه های مختلف که به خوبی در یخچال ما و با مواد چسبنده خاص جا می شود تا سال ها بدون مشکل در یخچال ما دوام بیاورد.

پیکوالکترونیک نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران

سرویس تعمیرات لوازم برقی پیکوالکترونیک، برای تمام برندهای یخچال فعال است. تعمیر یخچال در پیکوالکترونیک برای برندهای سامسونگ، ال جی، اسنوا و انواع یخچالهای قدیمی انجام می‌پذیرد. در صورت خرابی یخچال شما و نیاز به تعمیرات، شما می‌توانید از متخصصین ماهر پیکوالکترونیک کمک بگیرید.

تمام متخصصین این مجموعه آموزش دیده و کاملاً حرفه‌ای هستند. سفارش تعمیر لوازم خانگی در منزل در کم‌ترین زمان ممکن، با شفاف‌ترین هزینه‌ها و به بهترین کیفیت انجام می‌شود. خدمات تعمیرات یخچال پیکوالکترونیک در تمام مناطق تهران اعم از چهاردانگه، تهرانسر و یافت آباد، در منزل شما و بدون نیاز به حمل صورت می‌گیرد. شما می‌توانید جهت مشاوره تعمیرات لوازم خانگی به متخصصین پیکوالکترونیک مراجعه کنید.