علت خشک نکردن ماشین لباسشویی

خشک نکردن ماشین لباسشویی

علت خشک نکردن ماشین لباسشویی و راه حل رفع آن

آیا لباس های شما از ماشین لباسشویی شما هنوز مرطوب است؟ این می تواند به این معنی باشد که باید چرخه خشک کردن دیگری را اجرا کنید، برای شما وقت و انرژی صرف می کند، یا مجبور شوید لباس های خود را آویزان کنید و منتظر بمانید تا خشک شوند، که قطعا همیشه راحت نیست.

درک حداکثر ظرفیت بارگیری دستگاه شما

آیا می دانستید ماشین لباسشویی شما دو ظرفیت بارگیری دارد؟ عدد بالاتر ظرفیت شستشوی شما و عدد کمتر ظرفیت خشک کردن شما خواهد بود، زیرا لباس‌های شسته شده همیشه وزن بیشتری دارند وقتی خیس هستند. اگر متوجه می‌شوید که لباس‌های شسته شده در پایان چرخه خشک کردن خیس می‌شوند، به احتمال زیاد در حال بارگیری بیش از حد از دستگاه خود هستید. وقتی بیش از حد بار باشد، هوای گرمی که برای خشک کردن لباس‌های شما استفاده می‌شود، فضای کافی برای گردش در لباس‌های شسته شده و خشک کردن کامل آن‌ها را نخواهد داشت. همچنین ظرفیت اضافی ماشین لباسشویی شما را از چرخیدن به بهترین شکل ممکن محدود می کند و خشک کردن کامل را دشوارتر می کند.

بیشتر مطالعه کنید : 5 ترفند اصلی شستن لباس در ماشین لباسشویی

چگونه از بارگذاری بیش از حد دستگاه خود جلوگیری کنیم

یک قانون سرانگشتی خوب برای کمک به شما برای بررسی اینکه دستگاه خود را بیش از حد بار نمی‌کنید، این است که وقتی همه لباس‌های خود را داخل درام گذاشتید، دست خود را به صورت عمودی روی لباس‌های خود قرار دهید. اگر فضای کافی برای قرار دادن دستتان در حالت عمودی وجود ندارد، یا اینکه با بالای درام تماس پیدا می کند، باید مقداری لباس را بردارید. اگر مرتباً دستگاه خود را بیش از حد بارگیری می کنید، ممکن است آن را از تعادل خارج کنید، که می تواند باعث آسیب طولانی مدت شود.

برخی از چرخه های خشک کن ماشین لباسشویی Hotpoint به شما این امکان را می دهند که در پایان چرخه شستشو، قبل از شروع چرخه خشک کردن، لباس ها را پاک کنید. این زمان مناسب برای حذف اقلامی است که خیلی مرطوب نیستند و به سرعت خشک می شوند، مانند موارد ظریف، که به شما امکان می دهد ظرفیت چرخه خشک کردن را کاهش دهید. Hotpoint همچنین دارای مجموعه‌ای از چرخه‌های شستشو و خشک کردن مداوم است که بدون وقفه اجرا می‌شوند. این چرخه‌ها با از بین بردن لکه‌های سرسخت و خشک کردن یکنواخت، حتی در بارهای زیاد، راه‌حلی همه‌جانبه برای رفع نیازهای لباس‌هایتان به شما می‌دهند. این دستگاه دارای ظرفیت شستشو 11 کیلوگرم با ظرفیت خشک کردن 7 کیلوگرم است، بنابراین اگر از یکی از سه چرخه شستشو و خشک کردن مداوم استفاده می کنید، حداکثر مقداری که می توانید در دستگاه خود قرار دهید 7 کیلوگرم است. اگر فقط می خواهید یک چرخه شستشو را اجرا کنید، می توانید از ظرفیت کامل شستشو استفاده کنید.

بیشتر مطالعه کنید : علت نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی

هنگام خرید ماشین لباسشویی جدید چه نکاتی را باید در نظر گرفت

اگر به دنبال خرید یک ماشین لباسشویی جدید هستید، باید به چند نکته فکر کنید تا مطمئن شوید که بهترین دستگاه را برای نیازهای خانه خود تهیه می کنید.

نیازهای ظرفیت بارگیری خود را بشناسید: اگر خانواده پرجمعیتی دارید، ماشینی با ظرفیت شستشوی 10 یا 11 کیلوگرمی بسیار مناسب‌تر برای شما خواهد بود، زیرا می‌توانید بارهای کمتر، اما بزرگ‌تر را انجام دهید. اگر در یک خانواده کوچک هستید و فقط چند چرخه در هفته اجرا می کنید، ماشینی با ظرفیت 5 کیلوگرم یا 6 کیلوگرم به شما این امکان را می دهد که هزینه انرژی در هر چرخه را به حداقل برسانید.
شستن وسایل بزرگ و حجیم: اگر تخت خواب کینگ یا حوله حمام بزرگ دارید، ماشین لباسشویی با ظرفیت زیاد به نفع خانواده شما خواهد بود. ظرفیت بزرگتر به معنای اندازه درام بزرگتر است، بنابراین می تواند ملافه شما را کاملاً بشویید و خشک کنید.

مرکز خدماتی پیکو الکترونیک با هدف ارتقا خدمت رسانی و افزایش کیفیت با بیش از یک دهه فعالیت درحوزه تعمیر لوازم خانگی و داشتن متخصصین مجرب اکنون یکی از بهترین مراکز تعمیر ماشین لباسشویی در تهران می باشد.

اگر ساکن شهرهای بهارستان, اسلامشهر, شهریار, رباط کریم, پرند, چهاردانگه و محله های تهرانسر و یافت آباد هستید برای ثبت سفارش در زمینه تعمیر و نصب ماشین لباسشویی در منزل یا محل مورد نظرتان با ما تماس بگیرید.