علت نشت آب از ماشین لباسشویی

نشت آب از ماشین لباسشویی

چرا ماشین لباسشویی من نشتی دارد؟

آخرین کاری که می خواهید بعد از یک روز کاری طولانی انجام دهید این است که به خانه بیایید و یک گودال آب در آشپزخانه یا اتاق لباسشویی خود پیدا کنید. متأسفانه، این دقیقاً همان چیزی است که برای بسیاری از صاحبان خانه هایی که با ماشین لباسشویی نشتی مواجه هستند، اتفاق می افتد. خوشبختانه، چندین دلیل رایج برای نشتی واشرها وجود دارد – و راه‌های سریع و آسان برای تعمیر آنها! آن ها اینجا هستند:

در شلنگ ماشین لباسشویی پارگی یا سوراخ دارید

اگر در شیلنگ ماشین لباسشویی پارگی یا سوراخ دارید، ممکن است باعث نشتی شده باشد. شیلنگ آب را از شیر آب به ماشین لباسشویی شما می برد و دوباره برمی گرداند.

اگر متوجه شدید که از ماشین لباسشویی خود نشتی دارید و نمی توانید منبع واضحی برای آن پیدا کنید، پارگی یا سوراخ در شیلنگ های منتهی به ماشین لباسشویی و خروج از آن را بررسی کنید. در صورت آسیب دیدن شلنگ ماشین لباسشویی، ممکن است نیاز به تعویض آن داشته باشید.

اگر تعویض شیلنگ ها مشکل را حل نکرد، با یک متخصص تعمیر لوازم خانگی تماس بگیرید تا مشخص شود که چه چیزی باعث نشتی در سیستم لوله کشی خانه شما می شود و بهترین روش برای رفع آنها چیست.

فشار آب شما خیلی بالاست

اگر پس از ارزیابی اولیه متوجه شدید که مشکل مربوط به پارگی یا سوراخ در شلنگ واشر نیست، باید فشار آب را بررسی کنید. باید بین 40 تا 80 psi (پوند بر اینچ مربع) باشد. اگر خیلی زیاد است، جریان آب دستگاه را قطع کنید.

اگر یک تنظیم کننده فشار در خط اصلی تامین آب خانه خود دارید، مطمئن شوید که روی 40 تا 80 پوند بر اینچ مربع (psi) تنظیم شده است. اگر خیلی کم باشد یا توسط رسوب مسدود شده باشد (مانند اگر در منطقه ای با آب سخت زندگی می کنید)، این می تواند باعث نشت ماشین لباسشویی شما شود.

ماشین لباسشویی شما تراز نیست
اگر ماشین لباسشویی تراز نباشد، آب نشت می کند. بهترین راه برای بررسی تراز بودن ماشین لباسشویی این است که یک سطح حباب در هر گوشه قرار دهید و ببینید که آیا همه آنها در یک ارتفاع هستند یا خیر. اگر این کار نکرد، همیشه می توانید دفترچه راهنمای مالک خود را بررسی کنید یا مستقیماً با سازنده تماس بگیرید. اگر هنوز مطمئن نیستید که چگونه ماشین لباسشویی نشتی را تعمیر کنید، اجازه دهید یک متخصص از آن مراقبت کند!

شما یک پمپ تخلیه نشتی دارید
شما یک پمپ تخلیه نشتی دارید. شاید بدانید که اولین چیزی که باید به آن نگاه کنید پمپ تخلیه و فیلتر آن است که معمولاً در زیر ماشین لباسشویی شما قرار دارند. پمپ تخلیه و سیستم فیلتر با هم کار می کنند تا از نشت آب به داخل درام ماشین لباسشویی در هنگام چرخاندن آن جلوگیری کنند، اما گاهی اوقات ممکن است به مرور زمان توسط پرز، نرم کننده پارچه و سایر موادی که در داخل ماشین جمع می شوند، مسدود شود. اگر متوجه شدید که در اطراف ماشین لباسشویی شما مقدار زیادی آب ایستاده است، یا اگر اخیراً بعد از شستن لباس‌ها صدای غرغر از داخل آن شنیده می‌شود، این می‌تواند نشان‌دهنده مشکل یکی از این قسمت‌ها باشد – همیشه باید نشتی را بررسی کنید. به طور منظم، بنابراین شما با کف خیس شده مواجه نشوید!

به دنبال یک تعمیر سریع و آسان برای ماشین لباسشویی نشتی خود هستید؟ راهنمای ما را برای حل دستگاه نشتی خود بررسی کنید!
اگر مشکل نشتی ماشین لباسشویی دارید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که پارگی یا سوراخ در شلنگ لباسشویی خود را بررسی کنید. اگر هیچ کدام پیدا نشد، ممکن است زمان آن رسیده باشد که فشار منبع آب خود را افزایش دهید و مطمئن شوید که واشر شما تراز است. اگر مشکل را حل نکرد می توانید پمپ تخلیه ماشین لباسشویی خود را نیز بررسی کنید.

اگر همه چیز شکست بخورد، ممکن است مشکلی با مهر و موم داخل دستگاه شما وجود داشته باشد – جایی که ما وارد آن می شویم! ما می‌توانیم به تعویض هر قطعه ضروری کمک کنیم تا بتوانید با شستن لباس‌ها بدون نگرانی در مورد نشتی که باعث خراب شدن آن‌ها می‌شود یا آسیب به سایر وسایل خانه مانند فرش یا کف‌پوش‌های چوبی به مسیر خود بازگردید.

یادداشت پایانی
اگر با ماشین لباسشویی نشتی دست و پنجه نرم می کنید، امیدواریم این راهنما به شما کمک کرده باشد تا منبع مشکل را پیدا کنید. به یاد داشته باشید: اگر بعد از تلاش این راه حل ها، ماشین لباسشویی شما همچنان نشتی دارد، در تماس با یک حرفه ای تردید نکنید!

پیکو الکترونیک نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در تهران

با پیکو الکترونیک تعمیرات ماشین لباسشویی شما در منزل انجام می شود، در نتیجه نیازی به جابجایی ماشین لباسشویی نمی باشد که این امر موجب صرفه جویی در هزینه ها و مشکلات مربوط به حمل و نقل خواهد شد.

مرکز تعمیرات پیکو الکترونیک برای درک شرایط هموطنان عزیزمان، تمام سعی خود را می کند تا هزینه های تعمیرات لباسشویی سامسونگ شما را تا جای ممکن به حداقل برساند.

تکنسین های پیکو الکترونیک سعی می کنند تا جای امکان قطعات خراب ماشین لباسشویی را به جای تعویض، تعمیر کنند تا هزینه های پرداختی به حداقل ممکن برسد.

در صورتی که امکان تعمیر قطعات وجود نداشته باشد، از قطعات اصل و اورجینال ماشین لباسشویی استفاده می شود و قطعات دارای گارانتی 6 ماهه می باشند.

خدمات تعمیرات انجام شده توسط این نمایندگی دارای گارانتی 6 ماهه تا 1 ساله می باشد. یعنی اگر قسمت تعمیر شده توسط شرکت، خراب شود، شرکت بدون دریافت هزینه لباسشویی شما را مجدد تعمیر خواهد کرد.

پیکو الکترونیک دارای تعداد زیادی متخصص در حوزه تعمیرات لباسشویی می باشد، بنابراین تکنسین های ما در کوتاهترین زمان ممکن می توانند به محل مراجعه کنند و دستگاه شما را بررسی کنند و در صورت نیاز، تعمیرات لازم را انجام دهند.