علت نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی و نحوه رفع ایراد

علت نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی

نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی اولین چیزی که باید به آن توجه کنید توزیع لباس در درام است. اگر لباس ها به سمت یک نقطه جمع شوند یا وزن زیادی به سمت یک طرف وارد کنند، به دلیل سیستم حفاظتی ویژه آن در برابر آسیب به موتور، چرخه متوقف می شود، بنابراین توزیع صحیح بار را توصیه می کنیم.

2- از طرفی باید بررسی کرد که آیا لوازم جانبی که موتور را از حرکات ناگهانی در حین حمل و نقل محافظت می کند هنوز نصب هستند یا خیر، در این صورت تصویر اول لایه ای از مواد پلاستیکی را نشان می دهد که در زیر ماشین های لباسشویی با درب بالا یافت می شود. . این لایه موتور را می پوشاند و برای برداشتن آن باید ماشین لباسشویی را کمی بلند کنید. مهم: ماشین‌های لباسشویی درب بالایی (بالا) دارای دو لایه هم‌شکل در زیر هستند تا در هنگام حمل و نقل از آن محافظت کنند، فقط مواد پلاستیکی یا فوم را جدا کنید، زیرا مواد فلزی بخشی از ساختار ماشین لباسشویی است و لازم است برای عملکرد صحیح آن

3- در مورد ماشین های لباسشویی با درب جلو (Front loading) باید بررسی شود که پیچ های حمل و نقل واقع در پشت ماشین لباسشویی (OR خشک کن) مطابق تصویر دوم (راست) برداشته شده باشند. قبل از استفاده از ماشین لباسشویی باید این موضوع را بررسی کنید تا به عملکرد آن آسیب نرسد.

بیشتر مطالعه کنید : مشکلات ماشین لباسشویی سامسونگ

 

4- همچنین باید بررسی کنید که ماشین لباسشویی به خوبی تراز شده باشد زیرا عدم تعادل باعث ایجاد حرکات ناگهانی می شود که باعث می شود چرخه ها برای ایمنی متوقف شوند. برای تراز کردن آن، پایه های جلویی را قرار دهید و ماشین لباسشویی را کمی به عقب متمایل کنید، سپس آنها را تنظیم کنید تا ماشین لباسشویی بدون ناهمواری روی زمین ثابت شود.

5- سپس باید بررسی کنید که درب به درستی بسته شده و شیر آب باز است، زیرا اگر درب به درستی بسته نشود و آب کافی وارد نشود، چرخه شروع نمی شود. اگر فشار آب کم باشد، ممکن است شروع چرخه بیشتر طول بکشد. اگر درب به درستی بسته نشد، با ما تماس بگیرید تا به شما کمک کنیم.

6- دلیل نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی  این امکان وجود دارد که هم دکمه هوم و هم بقیه کار نمی کنند، اگر جواب مثبت است با ما تماس بگیرید

بیشتر مطالعه کنید : خطاهای ماشین لباسشویی بوش

7- از طرف دیگر، بررسی کنید که نماد نشان داده شده در تصویر (به شکل قفل) خاموش باشد. این قفل پنل برای جلوگیری از بازی کودکان با عملکردهای ماشین لباسشویی است. باز کردن این حالت بسته به مدل متفاوت است. در برخی موارد باید دکمه شستشو و چرخش را به طور همزمان به مدت 3 ثانیه یا با دکمه دما و آبکشی فشار داده و نگه دارید. برای اینکه بدانید چگونه این کار را در مدل ماشین لباسشویی خود انجام دهید، نماد قفل را پیدا کنید و دو دکمه نزدیک را به مدت 3 ثانیه فشار دهید.

این با توجه به شرایط فیزیکی ماشین لباسشویی شما. ممکن است برخی از خطاهای عملیاتی داخلی را ایجاد کند که باید توسط یک متخصص واجد شرایط بررسی شود، بنابراین از شما دعوت می کنیم از طریق یکی از عملکردهای زیر با ما تماس بگیرید تا پرونده خود را به طور عمیق بررسی کنیم.

تعمیر لباسشویی در تهران با پیکو الکترونیک

تعمیرات لباسشویی در منزل را با ما تجربه کنید جهت دریافت خدمات تعمیر انواع لباسشویی ایرانی و خارجی، کافیست تماس بگیرید تا در سریع‌ترین زمان ممکن، تکنسین متخصص جهت ارائه خدمات تعمیر لباسشویی در محل شما اعزام شود. ارائه دهنده خدمات و تعمیرات حرفه ای همه مدل لباسشویی ( تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ ، تعمیر لباسشویی بوش در تهران ، تعمیر ماشین لباسشویی قدیمی ) در تهران و کرج بدون تعطیلی.