قیمت تعمیر تلویزیون

قیمت تعمیر تلویزیون

این روزها بیش‌تر از قبل باید مراقب داشته‌های خود باشیم. افزایش هزینه‌های معیشتی سبب می‌شود تا صرف هزینه برای خرید مجدد وسایل برقی ضروری خانه مانند تلویزیون، کمی سخت‌تر باشد. به همین دلیل، در بسیاری از مواقع، شاید با خراب شدن یکی از وسایلمان، کمی عصبی شویم. البته حضور تعمیرکاران حرفه‌ای در این زمینه، بسیار خوشحال کننده خواهد بود. شما می‌توانید برای جبران خسارت، به جای خرید مجدد وسیله، از خدمات تعمیر حرفه‌ای متخصصین استفاده کنید. هرچند در این حالت نیز نیازمند صرف هزینه‌هایی از جمله خرید قطعات جدید برای جایگیزینی قطعه‌های خراب شده و نیز دستمزد تعمیرکاران خواهید بود اما بدون شک قیمت تعمیر تلویزیون با هزینه‌ی پرداختی برای خرید مجدد یک دستگاه تلویزیون نو، بهینه‌تر خواهد بود.

در این مطلب قصد داریم تا در خصوص قیمت تعمیر تلویزیون و عوامل تأثیرگذار بر روی آن صحبت کنیم. آشنایی با نرخ و هزینه‌های قابل پرداخت در ازای دریافت خدمات، بسیار اهمیت دارد. بنابراین توصیه می‌کنیم تا مطالعه‌ی این مطلب را از دست ندهید.

تعمیر حرفه‌ای تلویزیون
تعمیر حرفه‌ای تلویزیون

نوع خرابی، عامل اصلی تعیین کننده قیمت تعمیر تلویزیون

اولین چیزی که می‌تواند به عنوان مهم‌ترین عامل قیمت تعمیر تلویزیون نیز محسوب شود، نوع مشکل به وجود آمده خواهد بود. این‌که دقیقاً چه عیبی پیش آمده و کدام قطعه دچار نقص عملکرد شده است، هزینه‌های متفاوتی از تعمیرات تلویزیون را رقم خواهد زد. به عنوان مثال، اگر صفحه نمایش دچار خرابی شده باشد و شما بخواهید آن را تعویض یا تعمیر کنید، شاید ناچار شوید تا چیزی در حدود ۹۰ درصد قیمت تلویزیون هزینه کنید. در حالی که اگر مشکل مربوط به ریموت تلویزیون باشد، مسلماً هزینه‌ی بسیار اندکی گریبان شما را خواهد گرفت!

بر اساس همین فاکتور، می‌توان گفت که خرابی چندین قطعه از تلویزیون نیز هزینه‌ها و قیمت تعمیر تلویزیون را افزایش خواهد داشت. چرا که در این صورت می‌بایست قطعات بیش‌تری تعویض شوند و دستمزد تعمیرکار نیز بر این مبنا بالاتر می‌رود.

برند تلویزیون در قیمت تعمیر تلویزیون تأثیر دارد.

برندهای مختلف تولیدکننده تلویزیون
برندهای مختلف تولیدکننده تلویزیون

همان‌طور که می‌دانید بازار امروز پر است از برندهای مختلفی که در زمینه‌ی تولید تلویزیون و سیستم‌های صوتی و تصویری دیگر مشغول به فعالیت هستند. هر کدام از این برندها، سیستم مخصوص به خودشان را دارند و در نتیجه قطعاتی که برای تلویزیون هر برند استفاده می‌شود با قطعات به کار رفته در سایر برندها متفاوت می‌باشد. همین تفاوت مدل و برند این قطعات، سبب می‌شود تا هزینه‌های مربوط به تعمیر تلویزیون نیز متفاوت باشد. برندهای باکیفیت‌تر به دلیل استفاده از قطعات بهتر، در بیش‌تر موارد، هزینه‌های تعمیرات بالاتری را می‌طلبند.

هزینه‌های حمل و نقل و جابه‌جایی تلویزیون برای تعمیر

یکی دیگر از عوامل مؤثر در قیمت تعمیر تلویزیون، هزینه‌هایی است که بابت حمل و نقل آن تا تعمیرگاه پرداخت می‌کنید. تعویض قطعات و نیز انجام برخی از تست‌ها برای آزمون صحت عملکرد دستگاه، نیازمند حضور تلویزیون معیوب در کارگاه تخصصی تعمیرات می‌باشد. لذا در برخی از موارد، شما ناچار هستید تا تلویزیون را تا محل تعمیرات، جابه‌جا کنید. این حتی برای تعمیرکارانی مانند پیکوالکترونیک که خدمات تعمیر در منزل را ارائه می‌دهند، صدق خواهد کرد.

حمل و نقل تلویزیونن باید با احتیاط و در بسته‌بندی کاملاً ایمن صورت پذیرد. در نظر داشته باشید که هرگونه آسیب در اثر این حمل و جابه‌جایی می‌تواند هزینه‌های تعمیرات را به صورت تصاعدی افزایش دهد.

سرویس تعمیرات پیکوالکترونیک، برای تمام برندهای تلویزیونی فعال است. تعمیر تلویزیون در پیکوالکترونیک برای برندهای سامسونگ، ال جی، سونی و انواع تلویزیون‌های قدیمی انجام می‌پذیرد. در صورت خرابی تلویزیون شما و نیاز به تعمیرات، شما می‌توانید از متخصصین ماهر پیکوالکترونیک کمک بگیرید. تمام متخصصین این مجموعه آموزش دیده و کاملاً حرفه‌ای هستند. سفارش تعمیرات تلویزیون شما در پیکوالکترونیک در کم‌ترین زمان ممکن، با شفاف‌ترین هزینه‌ها و به بهترین کیفیت انجام می‌شود. خدمات تعمیر تلویزیون پیکوالکترونیک در در تمام مناطق تهران اعم از چهاردانگه، تهرانسر و یافت آباد، در منزل شما و بدون نیاز به حمل صورت می‌گیرد. شما می‌توانید سفارش تعمیر تلویزیون در محل را برای شهرهای البرز، رباط کریم، شهریار، بهارستان، پرند و اسلامشهر به متخصصین پیکوالکترونیک ارجاع دهید.

درخواست تعمیر تعمیر تلویزیون

 

تعمیرات تلویزیون و سایر پارامترهای تأثیرگذار بر قیمت آن

هنوز هم می‌توان مواردی را به این لیست اضافی کرد. ناگفته نماند که تشخیص و عیب‌یابی مشکل به وجود آمده نیز از موارد تعیین کننده در قیمت تعمیرات خواهند بود. بدون شک پیچیدگی این عوامل، هزینه‌های تعمیرات را افزایش خواهد داد. هم‌چنین توجه داشته باشید که حل برخی از این مشکلات، با تعویض قطعه همراه است در صورتی که برای رفع دسته‌ای از مشکلات می‌توان قطعه‌ی معیوب را تعمیر کرد. در این حالت نیز تعمیر قطعه هزینه‌ی پایین‌تری را نسبت به تعویض و جایگزینی در بر می‌گیرد.

البته در هر صورت، با توجه به نوساناتی که در بازار در این روزها مشاهده می‌شود، نمی‌توان مبلغ و عدد ثابتی را به منظور معرفی قیمت تعمیر تلویزیون، به کار برد. بلکه بهتر است قیمت را براساس مشکل به وجود آمده از تیم انجام دهنده‌ی خدمات تعمیرات تلویزیون در همان روز استعلام بگیرید.