مزایا و معایب مایکروویو بدون صفحه

مزایا و معایب مایکروویو بدون صفحه

مزایا و معایب مایکروویو بدون سینی چرخان

وقتی به نظر می رسید که همه ما کاملاً می دانیم مایکروویو چگونه است، یک تکامل فرا می رسد! مدرن ترین مایکروویوهای موجود در بازار در حال حاضر بدون صفحه چرخان معمولی عرضه می شوند. چگونه آن را می خوانی. و با توجه به این پیشرفت، طبیعی است که سوالاتی مانند این که آیا همه غذاها را به یک اندازه گرم می کند؟ دقیقا چه چیزی؟ مزایای آن چیست؟ و بیشتر.

ما قصد داریم هر آنچه را که باید در مورد مایکروویو بدون صفحه گردان بدانید را توضیح می دهیم. اگر چه، مثل همیشه، در پیکوالکترونیک ما خوشحال خواهیم شد در صورتی که مطمئن نیستید که مایکروویو بدون صفحه گردان بهترین گزینه برای شما است یا خیر، به شما کمک خواهیم کرد.

مایکروویو بدون صفحه چیست و چگونه کار می کند؟

اولین چیزی که مهم است بدانید این است که مایکروویو بدون صفحه به سادگی یک مایکروویو معمولی اما با پایه سرامیکی است. چرا با این مواد؟ زیرا این روشی است که ما داریم تا همه غذا به یک اندازه گرم شود، بدون اینکه نیازی به چرخش باشد. مایکروویو سرامیکی به روشی مشابه فر کار می کند، سطح آن وظیفه توزیع یکنواخت گرما را بین تمام ظروفی که قرار می دهیم را بر عهده دارد.

به این ترتیب از مناطقی که گرمای مایکروویوها را جمع نمی کنند، اجتناب می کنیم، چیزی که قبلاً (نه همیشه با نتایج عالی) با صفحه چرخان از آن اجتناب می کردیم. اگر به آن استیک هایی فکر کنید که انتها داغ و در مرکز سرد بودند، می توانید آنها را فراموش کنید. با مایکروویو بدون صفحه چرخان یا با پایه سرامیکی دیگر این مشکل را نخواهیم داشت.

وقتی این نکته فهمیده شد، می‌توانیم موارد دیگر را توضیح دهیم، مثلاً این نوع مایکروویو برای درست کار کردن به قدرت بیشتری نیاز ندارد، معمولاً حدود 1000 یا 1200 وات است.

اما هنگام مقایسه مدل های مایکروفر بهتر است نگاهی به مزایا و معایب این مدل ها بیندازید تا راحت تر انتخاب کنید که کدام دستگاه جدید شما خواهد بود.

بیشتر مطالعه کنید : علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟

مزایا و معایب مایکروویو بدون صفحه

یکی از مزایای اصلی مایکروویو با پایه سرامیکی این است که ظرفیت بارگذاری بیشتری دارد. با حذف صفحه گردان، می توانیم از آن فضا برای قرار دادن غذای بیشتر یا ظروف بزرگتر استفاده کنیم. اگر مایکروویو را در یک مکان بلند در آشپزخانه خود داشته باشیم، این مزیت بیشتر است، زیرا بدون ترس از حرکت دادن صفحه یا حتی انداختن آن روی زمین، راحت‌تر به داخل مایکروویو خود می‌رسیم.

از آنجایی که ما صفحه چرخشی نداریم، که به راحتی می توان از حمایت از پیش تعیین شده آن فرار کرد، هنگام ریختن مایعات، که معمولاً در مایکروویوها با سیستم صفحه دوار معمول است، از ناخوشایند جلوگیری خواهیم کرد.

نظافت یکی دیگر از نکاتی است که باید به آن توجه کرد. سطح مایکروویو با پایه سرامیکی کاملا صاف است، کافی است مرتباً آن را با دستمال مرطوب پاک کنید تا به درستی تمیز شود.

و شایان ذکر است که از آنجایی که مناطق سردی وجود ندارد، غذا و نوشیدنی ها همیشه به طور مساوی گرم می شوند. یک مزیت بسیار مهم هنگام یخ زدایی مواد غذایی.

در مورد معایب، ما فقط می توانیم دو مورد را به شما بگوییم، زیرا به طور کلی آنها مدل های پیشرفته تری هستند که زندگی ما را آسان تر می کنند. از یک طرف قیمت آن. از آنجایی که این مدل‌ها مدل‌های جدیدتر با عملکردی فوق‌العاده هستند، قیمت آنها معمولاً بالاتر از حد متوسط ​​است، به خصوص اگر ما به خرید مایکروویوهای کوچک عادت داشته باشیم.

از طرف دیگر، این مدل های مایکروویو بدون صفحه معمولاً نیاز به یکپارچه سازی در نصب خود دارند. در نتیجه، اگر فضای مناسبی در آشپزخانه خود نداشته باشیم، تنوع کمتری از محصولات برای انتخاب خواهیم داشت.

بیشتر مطالعه کنید : راهنمای خرید مایکروفر

بهترین مایکروویوهای بدون بشقاب

در مورد اینکه بهترین مایکروویوهای بدون صفحه کدامند، مهم است که به یاد داشته باشیم که باید عواملی را با در نظر گرفتن قیمت، طراحی، قدرت و مدل نصب آن در نظر بگیریم.

 

پیکو الکترونیک نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران و البرز

ما با داشتن کارشناسان دوره دیده و مجرب یکی از معتبرترین مراکز تعمیرات لوازم برقی و تعمیر مایکروویو در منزل هستیم. برای تعمیر انواع مایکروویو فقط کافی است با ما تماس بگیرید و مدل و مارک مایکروویو خود را به ما بدهید.