نوار LED برای تلویزیون ال جی 49 اینچ 4k

نوار LED برای تلویزیون ال جی 49 اینچ 4k

نوار LED برای تلویزیون هوشمند 49 اینچی ال جی

نوار LED برای تلویزیون ال جی 49 اینچ 4k : نوارهای LED یک راه عالی برای اضافه کردن رنگ یا نور به اتاق هستند. آنها همچنین یک راه مقرون به صرفه برای افزودن قابلیت های سرگرمی به سینمای خانگی یا تلویزیون شما هستند. با این حال، انتخاب نوارهای LED مناسب می تواند یک چالش باشد. آیا آنها خیلی روشن هستند؟ یا خیلی کمرنگ هستند؟ چه رنگی را انتخاب کنم؟

همه این سوالات در هنگام خرید نوارهای LED می تواندوجود داشته باشد. خوشبختانه، هنگام انتخاب نوار LED برای تلویزیون ال جی 49 باید چند نکته را در نظر داشته باشید. اولین چیزی که باید در نظر بگیرید میزان روشنایی LED ها است. به دنبال نوارهای LED باشید که حداقل 3-4 جدا از روشنایی تلویزیون شما رتبه بندی می شوند. همچنین در نظر بگیرید که به دنبال چه نوع خروجی نور هستید.

اگر می خواهید لحن آرامش بخشی در اتاق نشیمن خود ایجاد کنید، نواری با نور سرد و گرم انتخاب کنید. اگر می‌خواهید ظاهری شاداب‌تر داشته باشید، نواری با نسبت گرم‌تر به خنک‌تر انتخاب کنید. و در نهایت، مطمئن شوید که طول کلی نوار LED انتخابی خود را در نظر بگیرید. نوارهای LED بلندتر برای پوشش مناطق بزرگتر ایده آل هستند، در حالی که نوارهای LED کوتاهتر برای افزودن لهجه بهتر هستند. به طور کلی، انتخاب نوارهای LED مناسب برای تلویزیون LG 49 در مورد بررسی علایق، نیازها و بودجه شما است.

 

بیشتر مطالعه کنید : چگونه بفهمم صفحه نمایش من LED یا LCD است؟

 

چراغ های LED در حال تبدیل شدن به یک روند در دکوراسیون خانه هستند

آنها اغلب در فضاهایی که فضای عمودی زیادی وجود دارد، مانند پله ها یا راهروها، دیده می شوند و عنصر بصری قابل توجهی را ارائه می دهند که می تواند کمی محیط را اضافه کند. با این حال، بسیاری از مردم ممکن است تصور کنند که نصب نوارهای LED پیچیده تر از آویزان کردن چراغ های LED جداگانه است.

در حقیقت، نوارهای LED صرفاً یک تکه پارچه انعطاف پذیر و پارچه مانند هستند که در LED پیچیده شده است. این کار نصب و چیدمان آن را در منحنی های محکم یا خطوط صاف بسته به نیاز شما آسان می کند.

به علاوه، بسیاری از برندها اکنون نوارهای LED خود را در رنگ‌ها و شکل‌های مختلف ارائه می‌کنند، به این معنی که می‌توانید با تلاش کمی ظاهری واقعاً سفارشی ایجاد کنید. در نهایت، چه در حال ساختن یک زیرزمین تاریک یا اضافه کردن رنگ مدرن به اتاق نشیمن خود باشید، نوارهای LED یک راه مقرون به صرفه و آسان برای تزریق نور هستند.

نوارهای سفید انعطاف پذیر SMD LED وضوح نهایی را برای صرفه جویی در هزینه ها به روشی جذاب و طولانی مدت برای روشنایی زیر کابینت، روشنایی محل کار، روشنایی خانه و موارد دیگر ایجاد می کند.

خرید نوار LED برای تلویزیون ال جی 49، مجموعه ای عالی از نوارهای نورپردازی LED برای فضاهای صمیمی یا بیرونی، مانند نورپردازی زیر کابینت، یاروها، پانوراما، وسایل نقلیه و غیره می باشد.

چراغ های نواری LED 24 ولت یا 12 ولت را در هر رنگ، روشنایی یا طولی انتخاب کنید و آنها را با انواع لوازم جانبی سازگار جفت کنید. به همین ترتیب، امکان تهیه نوارهای ال ای دی سفت و سخت و نوارهای نئونی انعطاف پذیر وجود دارد.

رول‌های LED انعطاف‌پذیر با روشنایی بالا در طیف گسترده‌ای از دماهای رنگ، قدرت روشنایی، طول و درجه‌بندی مقاومت در برابر آب و هوای شدید برای برآورده کردن نیازهای داخلی یا خارجی ارائه می‌شوند، نوارهای LED تلویزیون LG 49 بهینه هستند.

هر یک از این نوارهای LED به‌صورت سری به راحتی با نگهدارنده‌های نوار 3M خود نصب می‌شوند و هر مونتاژی را راحت می‌کنند.

نوارهای نور LED داخلی برای تلویزیون LG 49 برای روشن کردن هر فضای داخلی که ممکن است به هر اندازه نیاز داشته باشد عالی است.

نوارهای نور LED انعطاف پذیر را می توان برای روشنایی در گوشه های کم نور، روشنایی برجسته و موارد دیگر استفاده کرد.

از نوارهای روشنایی LED 12 ولتی برای روشن کردن دوچرخه یا سایر وسایل نقلیه خود و از نوارهای LED 24 ولتی برای سایر طرح هایی که نیاز به دویدن با اندازه های بلندتر نوارهای LED دارند استفاده کنید.

نوارهای ال ای دی تلویزیون ال جی 49 در اندازه های مختلف مانند تکنولیت بسیار قدرتمند و دوتایی، چندین رنگ انحصاری، سفید، سفید قابل تنظیم، تغییر رنگ، نوارهای RGB + CCT و RGBA + CCT موجود است.

چراغ های نوار LED  دارای پشتی چسب 3M Peel-and-Stick هستند که امکان قرارگیری فوری و آسان را فراهم می کند و با امنیت مادام العمر در این نوار LED برای تلویزیون ال جی 49 پشتیبانی می شود.

چراغ‌های نوار LED ضد آب که با استاندارد IP65 شروع می‌شود، برای بسیاری از مصارف بیرونی و داخلی، مانند استخرها، تراس‌ها، مناظر، حمام و هر مکانی که می‌تواند با آب آغشته شود، عالی هستند.

در رنگ های مختلف موجود است تا بتوانید نورپردازی خود را برای هر کاربری تطبیق دهید. این نوارها با کنترلرهای LED بی سیم نیز در دسترس هستند تا به شما امکان تنظیم رنگ و کنترل نوارهای نور LED خود را از طریق بلوتوث می دهند.

مجموعه بزرگی از چراغ‌های نوار LED و میله‌های LED را برای کاربردهای داخلی یا خارجی مانند روشنایی قطعات، وسایل نقلیه و موارد دیگر خریداری کنید. چراغ های نوار LED 24 ولت یا 12 ولت را در هر رنگ، روشنایی یا محدوده ای انتخاب کنید و آنها را با انواع لوازم جانبی سازگار، مانند نوارهای ال ای دی موازی، جفت کنید. میله های ال ای دی سفت و سخت و نوارهای نئون انعطاف پذیر نیز در دسترس هستند.

چراغ های نواری LED 12 ولتی برای روشن کردن هر برنامه ای که ممکن است به طول قابل تنظیم در مکان های داخلی و خارجی نیاز داشته باشد عالی هستند.

 

بیشتر مطالعه کنید : کنتراست در پنل های LCD و LED: آنچه باید بدانید

هزینه تعویض نوار LED برای تلویزیون ال جی 49 اینچ 4k چقدر است؟

تعویض نوار نور پس زمینه LED بین 100 تا 125 دلار هزینه دارد که شامل تمام اجزای ضروری و کار می شود. تعمیر تلویزیون های قدیمی هزینه بیشتری دارد. پیدا کردن قطعات این تلویزیون ها دشوار است. علاوه بر این، قطعات تلویزیون با صفحه نمایش 42 اینچی یا بزرگتر گران تر هستند.

چگونه نوارهای LED با تلویزیون ترکیب می شوند؟

تنها راه واقعی برای همگام‌سازی تجربه روی صفحه‌نمایش با چراغ‌های هوشمند، استفاده از برنامه‌های تلفن همراه است که رنگ‌های صفحه تلویزیون را ضبط می‌کنند و آن‌ها را در زمان واقعی به نورها نمایش می‌دهند. HueDynamic یک گزینه محبوب است، اما مطمئناً با حداقل تحقیق برنامه های مشابهی را برای پلتفرم های دیگر پیدا خواهید کرد.

 

بیشتر مطالعه کنید : تلویزیون QLED یا OLED: کدام فناوری بهتر است؟

آموزش تعویض نوار ال ای دی 42 اینچ تلویزیون ال جی

ال‌جی بهترین تلویزیون‌های ال‌ای‌دی را می‌سازد که می‌توانید بخرید. به لطف ویژگی هایی مانند پلت فرم عالی تلویزیون هوشمند webOS با اتصال به روتر و برتری پنل های OLED. همچنین برخی از بهترین کیفیت تصویر، صدا و قابلیت های هوشمند موجود در هر تلویزیون 4K موجود در بازار را ارائه می دهد.

آرایه نور پس‌زمینه LED یک برد مدار بلند است که حاوی دیودهای ساطع نور دستگاه نصب روی سطح (ال‌ای‌دی‌های SMD) است که نور را به داخل اتاق می‌تاباند تا روشنایی بدهد. نوارها گاهی اوقات نوار یا نوار LED نامیده می شوند و اغلب دارای یک پشتی چسب برای نصب آسان هستند.

گزینه‌های نور نواری LED که جزو بهترین‌های موجود هستند را می‌توان برای انواع پروژه‌های طراحی داخلی، از جمله نورپردازی توکار، نور پس‌زمینه تلویزیون و نورپردازی پیشخوان آشپزخانه با نورپردازی زیر کابینت استفاده کرد.

در این آموزش، ما از این آرایه های نور پس زمینه LED برای جایگزینی نوارهای LED LED 42 اینچی ال جی استفاده می کنیم. این نوارهای LED به دلیل سطح بالای کیفیت، کاربردی و طراحی بصری جذاب انتخاب شده اند. سایر عوامل در نظر گرفته شده عبارتند از استحکام چسب، عملکرد برنامه، روشنایی و سادگی نصب و نحوه عملکرد کلی نوارهای نور.

 

بیشتر مطالعه کنید : آموزش کانال یابی تلویزیون سامسونگ

نحوه تغییر نوارهای LED در هر تلویزیون LED ال جی

هیچ چیز مانند گسترش رنگ ها و اکشن سریال های مورد علاقه خود فراتر از تلویزیون شما به کل منطقه تماشای شما نیست. ناگهان با منفجر شدن نارنجک در سریال اتاق نشیمن شما به رنگ قرمز و نارنجی منفجر می شود یا وقتی در مستندی از طبیعت در زیر امواج شیرجه می زنید، خود را در محاصره می بینید. نورپردازی محیطی چیزی است که سازندگان چراغ های هوشمند روی آن تمرکز کرده اند. آنها تمام ابزارهایی را دارند که برای نمایش ها و فیلم های مورد علاقه خود به بقیه اتاق نیاز دارید – این فقط به تنظیمات فعلی شما بستگی دارد.

نحوه همگام‌سازی چراغ‌های هوشمند با PCO یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای انعکاس چراغ‌های هوشمند با نمایش‌های تلویزیونی زمانی است که آنها را روی رایانه‌ای که به تلویزیون متصل است تماشا می‌کنید.

نحوه همگام‌سازی چراغ‌های هوشمند با سایر منابع ویدیویی هنگامی که ویدیو را از طریق کنسول‌های بازی، پخش‌کننده‌های بلوری، Chromecast یا منابع دیگر دریافت می‌کنید، داشتن یک برنامه دسکتاپ به عنوان واسطه گزینه‌ای نیست. خوشبختانه، امکان خرید سخت افزاری وجود دارد که سیگنال ویدئویی دریافتی را تفسیر کرده و با چراغ های هوشمند شما ارتباط برقرار می کند.

 

تعمیرات لوازم خانگی پیکو الکترونیک

مجموعه پیکوالکترونیک با ارائه خدمات تعمیر تلویزیون در تهران و  تعمیر لوازم خانگی در محل درخواستی شما بدون احتیاج به جابجایی دستگاه، افتخار داشتن سال‌ها سابقه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی  جهت رفاه حال مشتریان عزیز اقدام به تجهیز تیم تکنسین خود نموده تا با انجام تعمیرات مورد نیاز و سرویس‌های درخواستی تعمیرات لوازم منزل شما بتواند با پایین آوردن زمان و هزینه‌های تعمیر، رضایت مشتریان خود را جلب نماید. با ما در تماس باشید…