علت نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی

نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی نمی چرخد؟ علت نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی

اگر ماشین لباسشویی به درستی نچرخد، عملکرد خود دستگاه را نیز به خطر می اندازد که منجر به مشکلات زیادی می شود.

علت نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی چیست؟  وحشت نکنید! قبل از اینکه با یک تکنسین تماس بگیرید و پول زیادی خرج کنید، چند دقیقه وقت بگذارید و این راهنما را بخوانید.

ما با هم دلایل احتمالی مشکل را کشف خواهیم کرد و دستورالعمل‌های ساده‌ای را به شما ارائه می‌کنیم تا خودتان آن را بدون تلاش زیاد حل کنید. از مواد شوینده اضافی گرفته تا مشکل تسمه، گرفتگی فیلتر یا نقص جدی تر، دلایل می توانند متفاوت باشند. دستورالعمل های ما را گام به گام دنبال کنید تا مقصر را شناسایی کنید و ماشین لباسشویی خود را دوباره مانند یک قهرمان بچرخانید!

آماده باشید که دستان خود را کمی کثیف کنید، اما نگران نباشید: با کمی مهارت دستی و توصیه های عملی ما، می توانید مشکل را به تنهایی حل کنید و در هزینه های زیادی صرفه جویی کنید.

ماشین لباسشویی که نمی چرخد: چرا تعمیر آن مهم است

ماشین لباسشویی که نمی چرخد ​​یک مشکل بسیار رایج است: اکنون هر خانه یک ماشین لباسشویی دارد که به یکی از پرکاربردترین وسایل تبدیل شده است، اما برای به دست آوردن تمام مزایایی که ارائه می دهد، ضروری است که به درستی کار کند.
در حال حاضر انواع مختلفی از ماشین‌های لباسشویی در بازار وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی‌هایی هستند که مصرف‌کننده را به سمت خرید یک مدل سوق می‌دهد، اما فراتر از مشخصات مختلف، هر ماشین لباسشویی به شما این امکان را می‌دهد که از لباس‌ها و لباس‌های خود مراقبت کنید. به صورت عملی و سریع
به طور خاص، در میان عملکردهای مختلف، چرخه چرخش واقعاً یکی از ضروری‌ترین عملکردها است، زیرا به سبد حاوی لباس‌ها اجازه می‌دهد بلافاصله پس از شستن بچرخد، بنابراین به لباس‌ها و ملحفه‌ها اجازه می‌دهد تا با دقت کشیده و سپس خشک شوند. سریع تر.
چرخش را می توان به صورت دستی یا خودکار فعال کرد و هر مدل ماشین لباسشویی دارای نوع چرخش خاص خود است که می تواند از حداقل 800 دور در دقیقه به بیش از 1500 برسد.
بنابراین اگر ماشین لباسشویی نچرخد یا بد یا ضعیف بچرخد، کل فرآیندی که به شما امکان می‌دهد لباس‌های تمیز و سفت شده را به‌خوبی به دست آورید، به خطر می‌افتد.
بنابراین اگر ماشین لباسشویی کم یا بد می چرخد ​​باید اقدام کرد.

 بررسی علت  های نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی فقط خشک می کند: دلایل احتمالی

اگر ماشین لباسشویی نچرخد، دستگاه وظیفه خود را انجام نمی دهد و دلایل آن می تواند متفاوت باشد که برخی از آنها را می توان به طور مستقل بررسی کرد.

یکی از اولین دلایل نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی ، می تواند برنامه شستشوی انتخاب شده باشد: در واقع، ممکن است اتفاق بیفتد که به سادگی، برنامه ای را انتخاب کنید که شامل استفاده از چرخه چرخش نمی شود.
این ناراحتی می تواند به خصوص زمانی اتفاق بیفتد که ماشین لباسشویی جدیدی خریداری می کنید که عملکرد آن را هنوز به خوبی نمی دانید، بنابراین راه حل ممکن است مراجعه به دفترچه دستورالعمل باشد.
ماشین لباسشویی که با آب باقی مانده در درام بد می چرخد ​​می تواند در عوض مشکل تخلیه داشته باشد: به عنوان مثال، اگر فیلتر کثیف یا با رسوب آهک پوشیده شده باشد و در نتیجه مسدود شده باشد، همچنین می تواند باعث ایجاد مشکل در شروع نشدن چرخه چرخش شود.
یکی دیگر از دلایل نسبتاً رایج آسیب به برد الکترونیکی ماشین لباسشویی است، به خصوص اگر چرخه چرخش ناگهانی متوقف شود. در سایر موارد، به سادگی، مشکل به دلیل استفاده بیش از حد از مواد شوینده است.
با این حال، اگر در حین کار کردن ماشین لباسشویی، صدای تق تق می شنوید و چرخش شروع نمی شود، ممکن است مشکل از تسمه باشد.
اگر ماشین لباسشویی فقط در حالت خالی بچرخد،  علت نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی می تواند بار بیش از حد لباس باشد. در این مورد کافی است بار را کاهش دهید و آن را به دو شستشوی چرخشی جداگانه تقسیم کنید. دلایل دیگر می تواند فرسودگی تسمه محرک یا قرقره ای باشد که به درستی روی سبد ثابت نشده است.

همانطور که دیدیم، اگر ماشین لباسشویی نچرخد، علل آن می تواند متفاوت باشد، از مشکلات نسبتاً ساده شروع می شود، مانند کاهش بار لباسشویی یا انتخاب برنامه متفاوت، تا ایرادات یا خرابی های احتمالی، که می توانند به طور مستقل تعمیر شوند یا با دخالت تکنسین متخصص انجام شود.

اگر به اندازه کافی با DIY آشنایی ندارید، برای جلوگیری از آسیب بیشتر ماشین لباسشویی باید به یک متخصص متکی باشید. در واقع، گاهی اوقات کافی است کمی برای تعمیر آن سرمایه گذاری کنید تا مجبور به تعویض کامل دستگاه نشوید.

ماشین لباسشویی خوب نمی چرخد: زمان تماس با تکنسین و هزینه ها
اگر ماشین لباسشویی به درستی نچرخد، عملکرد خود دستگاه را نیز به خطر می اندازد که منجر به مشکلات زیادی می شود.

چه زمانی لازم است با تکنسین تماس بگیرید؟

مطمئناً زمانی که پس از تجزیه و تحلیل اولیه متوجه می شوید که مشکل سطحی نیست (مانند بار بیش از حد لباس ها) بلکه به دلایلی مربوط به موتور، قطعات فنی یا الکترونیکی ماشین لباسشویی یا تخلیه است.
در این موارد توصیه نمی شود خودتان این کار را انجام دهید زیرا می تواند وضعیت را بدتر کند و بهتر است با یک تکنسین ماهر تماس بگیرید که بتواند مشکل چرخش ضعیف یا عدم چرخش ماشین لباسشویی را حل کند.

هزینه به طور طبیعی به ماهیت مشکل ماشین لباسشویی، کاری که باید انجام شود و هزینه قطعات یدکی بستگی دارد. برخی از متخصصان بسته به مشکلی که با آن مواجه می شوند، برنامه هزینه خاصی دارند. بنابراین آنها از حداقل 50 یورو برای نشتی های ساده تا مشکلات کمبود زهکشی که می تواند تا حدود 400 یورو هزینه داشته باشد متغیر است.

خرابی سانتریفیوژ، که به دلایلی که می‌توان آن را به طور مستقل برطرف کرد، دیکته نمی‌شود، هزینه تعمیر دارد که می‌تواند از 130 تا 190 یورو متغیر باشد.

پیکو الکترونیک نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در تهران

با پیکو الکترونیک تعمیرات ماشین لباسشویی شما در منزل انجام می شود، در نتیجه نیازی به جابجایی ماشین لباسشویی نمی باشد که این امر موجب صرفه جویی در هزینه ها و مشکلات مربوط به حمل و نقل خواهد شد.

مرکز تعمیرات پیکو الکترونیک برای درک شرایط هموطنان عزیزمان، تمام سعی خود را می کند تا هزینه های تعمیرات لباسشویی سامسونگ شما را تا جای ممکن به حداقل برساند.

تکنسین های پیکو الکترونیک سعی می کنند تا جای امکان قطعات خراب ماشین لباسشویی را به جای تعویض، تعمیر کنند تا هزینه های پرداختی به حداقل ممکن برسد.

در صورتی که امکان تعمیر قطعات وجود نداشته باشد، از قطعات اصل و اورجینال ماشین لباسشویی استفاده می شود و قطعات دارای گارانتی 6 ماهه می باشند.

خدمات تعمیرات انجام شده توسط این نمایندگی دارای گارانتی 6 ماهه تا 1 ساله می باشد. یعنی اگر قسمت تعمیر شده توسط شرکت، خراب شود، شرکت بدون دریافت هزینه لباسشویی شما را مجدد تعمیر خواهد کرد.

پیکو الکترونیک دارای تعداد زیادی متخصص در حوزه تعمیرات لباسشویی می باشد، بنابراین تکنسین های ما در کوتاهترین زمان ممکن می توانند به محل مراجعه کنند و دستگاه شما را بررسی کنند و در صورت نیاز، تعمیرات لازم را انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *