4 نکته کلیدی برای نگهداری از جاروبرقی

نگهداری از جاروبرقی

نکات نگهداری از جاروبرقی به زبان ساده

جاروبرقی یکی از وسایلی است که در اکثر خانه ها ضروری به حساب می آید، اما اکثر مردم نادیده می گیرند که این روش از بین بردن گرد و غبار صرفاً جادو نیست.

قدرت پاک کنندگی که یک جاروبرقی ارائه می دهد نتیجه به کارگیری مهندسی دقیق با ترکیب بسیاری از قطعات است که با هم کار می کنند تا به شما در مبارزه با کثیفی، گرد و غبار و آلرژن ها کمک کنند.

این وسایل معمولاً در کمدها یا اتاق‌های ذخیره‌سازی زندگی می‌کنند، تا زمانی که به آن‌ها نیاز نداشته باشیم پنهان نگه داشته می‌شوند. بنابراین، مانند بسیاری از لوازم خانگی، گاهی اوقات شما این را بدیهی می‌دانید که جاروبرقی شما همیشه در آنجا خواهد بود و در مواقعی که به آن نیاز دارید آماده استفاده خواهد بود (و گاهی اوقات هم چنین نیست).

مانند هر وسیله دیگری، جاروبرقی ها به چند کار تعمیر و نگهداری نیاز دارند. بنابراین امروز در پیکوالکترونیک چهار نکته را به شما نشان می دهیم تا سال ها جاروبرقی خود را جدید نگه دارید.

بیشتر مطالعه کنید : جاروبرقی رباتیک چگونه کار می کند؟

 

برای نگهداری از جاروبرقی فیلتر را تعویض و تمیز کنید

 تعویض یا تمیز کردن فیلتر اغلب رایج ترین دلیلی است که باعث می شود جاروبرقی شما آنطور که باید عمل کند. خوشبختانه، این نیز یکی از ساده ترین نکات برای نگهداری از جاروبرقی است. دفترچه راهنمای سازنده جاروبرقی شما تمام اطلاعات مورد نیاز در مورد تعویض فیلتر، مراقبت و تمیز کردن را در اختیار شما قرار می دهد.

فقط به یاد داشته باشید که هر دو تا سه هفته یک بار به فیلتر جاروبرقی نگاهی بیندازید تا بررسی کنید که آیا آنقدر کثیف است که نیاز به تمیز کردن یا تعویض داشته باشد (فراموش نکنید که برخی از مدل ها دارای چندین فیلتر هستند).

کیسه یا ظرف خاک را خالی کنید

برخی از مدل های جاروبرقی دارای نشانگرهایی هستند که زمان تعویض کیسه یا خالی کردن ظرف را به شما می گوید. در هر صورت، چه مال شما داشته باشد چه نداشته باشد، منتظر سرریز شدن ظرف یا کیسه نباشید. برای جلوگیری از آسیب بیشتر، کیسه را قبل از پر شدن کامل آن را عوض کنید یا ظرف را خالی کنید.

هر از گاهی از آن استفاده کنید

آیا می دانید وقتی از چیزهایی استفاده نمی کنید، چیزهایی که درباره آن می گویند خراب می شود؟ خوب، جاروبرقی خود را برای ماه ها در انبار نگذارید، صرفاً به این دلیل که فرش را از اتاق نشیمن جدا کرده اید و دیگر نیازی به جاروبرقی ندارید. در غیر این صورت، زمانی که به آن نیاز دارید، ممکن است متوجه شوید که جاروبرقی شما از انتظار خسته شده و تصمیم گرفته است کار را متوقف کند، متعجب شوید.

 

بیشتر مطالعه کنید 9 نکته در مورد تمیز کردن و نگهداری لوازم خانگی

اگر قسمتی شکست، آن را تعویض کنید

تصادفات اتفاق می افتد، به خصوص اگر بچه یا حیوان خانگی در خانه داشته باشید. اگر در هر زمان بخشی از جاروبرقی شما خراب شد، نگران نباشید. مجبور نیستید آن را در سطل زباله بیندازید و در لیست کارهایتان جا باز کنید تا یک جاروبرقی جدید بخرید (مگر اینکه واقعاً جاروبرقی شما سزاوار استراحت خوبی باشد).

در فروشگاه لوازم یدکی لوازم خانگی ما تقریباً برای هر برند و مدلی از جاروبرقی قطعات یدکی جاروبرقی داریم. نگاهی بیندازید و ببینید آیا قطعه مورد نیاز شما را در انبار داریم یا خیر.

پیکو الکترونیک نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران و البرز

ما در پیکوالکترونیک با داشتن کارشناسان دوره دیده و مجرب یکی از معتبرترین مراکز تعمیرات لوازم برقی و تعمیر لوازم خانگی در تهران هستیم. برای تعمیر جاروبرقی فقط کافی است با ما تماس بگیرید و مدل و مارک جاروبرقی خود را به ما بدهید.