پرفروش ترین برند تلویزیون

پرفروش ترین برند تلویزیون

پرفروش ترین برند تلویزیون در سال 2023 کدامند؟ اگر قصد خرید تلویزیون جدید را دارید، مارک هایی در بازار وجود دارند که با توجه به کیفیت، تاریخچه و فناوری محصولات آنها باید به آنها توجه کنید. این برندها کیفیت تصویر و دوام عالی را در طول زمان با آخرین فناوری نمایشگر موجود نشان داده اند.

بهترین مارک های تلویزیون برای خرید این 2023
سامسونگ
ال جی
سونی
A.O.C.
هایسنس
پاناسونیک
هیوندای
JVC
فیلیپس
شیائومی

چه مارک تلویزیونی بهتر است؟

ما نمی توانیم تنها یک مارک تلویزیون را به عنوان بهترین معرفی کنیم زیرا این بستگی به نیازها و ویژگی های مورد نظر شما دارد، با توجه به اندازه و اندازه های تلویزیون، فناوری و کیفیت صفحه نمایش، بودجه تخمینی برای صرف هزینه خرید از جمله عوامل دیگر

برندهای تلویزیون چینی

در حال حاضر، بسیاری از برندهای معروف چینی به لطف کیفیت و قابلیت اطمینان ارائه شده، مورد احترام کاربران در سراسر جهان قرار گرفته اند. در این میان، هایر، هایسنس، تی سی ال، هوآوی، شیائومی، شارپ و ویوو از جمله دیگر برجسته هستند. ویژگی این برندها ارائه پردازنده های قدرتمند، کیفیت تصویر عالی و فناوری مدرن و همه کاره است. به طور کلی، تلویزیون های چینی ارزش بسیار خوبی برای پول ارائه می دهند، به همین دلیل است که آنها به گزینه ای تبدیل شده اند که هنگام خرید تلویزیون جدید باید در نظر بگیرید.

پرفروش ترین برند تلویزیون کدام است؟

یک تحقیق در سال 2023 نشان داد که سامسونگ از نظر فروش تلویزیون ، بهترین فروش را داشته و تا 35 درصد از بازار را به خود اختصاص داده است. یعنی بیش از یک سوم تلویزیون های فروخته شده دارای برند سامسونگ هستند. با این حال، برندهایی مانند ال جی و سونی نیز درصد قابل توجهی را به خود اختصاص داده و از مقبولیت بالایی در بین مصرف کنندگان در کشور برخوردار هستند.

سامسونگ: یکی از بهترین برندهای تلویزیون در سال 2023

سامسونگ نوآوری رو به رشدی را در صنعت تلویزیون نشان داده است و پیشتاز فناوری خود را به یکی از علائم اصلی شناسایی خود تبدیل کرده است.

تلویزیون های سامسونگ به دلیل اتصال بی سیم، سهولت استفاده، کیفیت تصویر و صدا و سیستم های سرگرمی آنلاین خود متمایز هستند. علاوه بر این، سامسونگ به کاربران تلویزیون های هوشمند نسل بعدی را با برنامه های کاربردی، محتوای جریانی و موارد دیگر ارائه می دهد. به این دلایل و دلایل دیگر، سامسونگ امروزه به یکی از تولیدکنندگان پیشرو تلویزیون تبدیل شده و یکی از پرفروش ترین برند تلویزیون بوده است.

برند تلویزیون ال جی

بدون شک، این یک برند نوآور و پیشرو در فناوری است. تلویزیون‌های ال‌جی برخی از بهترین ویژگی‌ها را ارائه می‌کنند، از جمله کیفیت تصویر بی‌عیب، آخرین فناوری نمایشگر با وضوح بالا (HD)، سیستم صوتی با کیفیت بالا، رابط بصری و کنترل‌های از راه دور که کارکرد تلویزیون را به طرز باورنکردنی آسان می‌کند. آسان آنها همچنین مدل های متنوعی را برای مطابقت با نیازهای کاربران مختلف از تلویزیون های LED ارزان قیمت گرفته تا تلویزیون های OLED رده بالا ارائه می دهند. کیفیت بالا، طراحی خلاقانه و استفاده از آخرین فناوری، ال جی را به یکی از پرفروش ترین برند تلویزیون در سال 2023 تبدیل کرده است.

نام تجاری SONY در تلویزیون

در سال 2023، SONY به عنوان یک پیشرو در صنعت تلویزیون در حال رشد است و انواع تلویزیون‌های نوآورانه را ارائه می‌کند که با درک رنگ‌های باورنکردنی، نمایشگر زیبا و صدای فراگیر با کیفیت بالا تحت تأثیر قرار می‌گیرند. SONY همچنین از فناوری HD (با وضوح بالا)، 4K و 8K برای برآورده کردن بیشتر انتظارات مشتریان از تلویزیون‌ها استفاده کرده است. تلویزیون‌های SONY مزایای زیادی مانند اندازه صفحه نمایش بزرگ‌تر، صدای بهتر، مصرف انرژی کمتر و طراحی خلاقانه عالی را برای مصرف‌کنندگان ارائه می‌کنند. .

برند AOC

تلویزیون های AOC در سطح کیفیت و عملکرد بهترین تولید کنندگان تلویزیون در بازار هستند. این به دلیل نوآوری های تکنولوژیکی است که آنها در محصولات خود ارائه می دهند که امروزه شامل صفحه نمایش OLED، IPS LCD با ویژگی های پیشرفته مانند Dolby Vision، تلویزیون هوشمند، وضوح 4K، HDR 10+، Wi-Fi یکپارچه و غیره است. آخرین فناوری در تلویزیون های AOC با قیمتی مقرون به صرفه برای هر بودجه ای موجود است. علاوه بر این، آنها طیف گسترده ای از فرمت ها، رنگ ها و اندازه ها را ارائه می دهند تا مشتری بتواند تلویزیون مناسب برای نیازهای خود را پیدا کند. به همین دلایل، AOC یکی از بهترین برندهای تلویزیون در سال 2023 محسوب می شود.

نام تجاری هایسنس در تلویزیون

هایسنس یک شرکت فناوری است که در سال 1969 در چین تأسیس شد. از آن زمان، این شرکت گسترش یافته و اکنون در سراسر جهان حضور دارد و به ویژه برای تلویزیون های هوشمند خود شناخته شده است. برند هایسنس به عنوان پیشرو در صنعت تلویزیون شناخته شده است و با جدیدترین فناوری های تلویزیون و طراحی خلاقانه خود ارزش زیادی را به مصرف کننده ارائه می دهد. این شرکت خط کاملی از تلویزیون های هایسنس با سطوح و نماهای بزرگتر را برای افزایش نمایش تجربه برای مصرف کنندگان توسعه داده است. ، با ویژگی هایی مانند پردازشگرهای تصویر پیشرفته، تصویربرداری 4K Ultra HD و سازگاری با الکسا برای دسترسی بهتر به محتوا و سرگرمی.

تلویزیون فیلیپس

فیلیپس یک برند تلویزیونی مستقر در هلند است که تلویزیون های باکیفیت با ویژگی ها و عملکرد عالی ارائه می دهد. اکثر تلویزیون های فیلیپس دارای کیفیت تصویر عالی و صفحه نمایش با وضوح بالا هستند.

اکثر مدل ها با فناوری 4K نیز سازگار هستند، بنابراین هنگام انتخاب مشکلی نخواهید داشت. اگر به دنبال یک تلویزیون باکیفیت با امکانات خوب هستید، فیلیپس انتخاب خوبی است. یکی از موارد ضروری در لیست مارک های تلویزیونی ما!

تلویزیون JVC

تلویزیون های JVC به دلیل عملکرد و کیفیت بالا با قیمت های مقرون به صرفه شناخته شده اند. این تلویزیون‌ها مدل‌های بسیار متنوعی را متناسب با نیازهای مختلف، مانند مشاهده محتوای ۴K Ultra HD یا ویژگی‌های هوشمند، ارائه می‌دهند. علاوه بر این، نصب و نگهداری آنها آسان است.

آنها همچنین ویژگی های هوشمندی مانند امکان اتصال به وب و دسترسی به محتوای آنلاین را ارائه می دهند. آنها همچنین توانایی کنترل تلویزیون خود را از طریق تلفن هوشمند با برنامه JVC Smart Center ارائه می دهند. این به شما امکان می دهد صدا را کنترل کنید، کانال ها را تغییر دهید و موارد دیگر.

تلویزیون TCL

TCL یک برند تلویزیونی با منشاء چینی است. آنها طیف گسترده ای از مدل های تلویزیون را با قیمت های مقرون به صرفه تر از بهترین مارک های شناخته شده ارائه می دهند. اکثر تلویزیون های TCL کیفیت تصویر قابل قبولی دارند و اگرچه به اندازه تلویزیون های دیگر برندها پیشرفته نیستند، اما برای کاربران غیر حرفه ای کاملاً مناسب هستند. اگر به دنبال یک تلویزیون مقرون به صرفه هستید، TCL گزینه خوبی است.

چگونه می توان فهمید که تلویزیون از کیفیت خوبی برخوردار است؟

قبل از خرید تلویزیون، یک سری جنبه ها را باید در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید که با نیازهای شما مطابقت دارد، مانند اندازه، وضوح، پنل و پورت های اتصال. این ملاحظات به شما کمک می کند تلویزیون مناسب خود را انتخاب کنید و اطمینان حاصل کنید که انتخابی دارید که نیازهای شما را برآورده می کند.

اندازه تلویزیون

اندازه های مختلف صفحه نمایش برای تلویزیون در بازار وجود دارد. برای یافتن اندازه مناسب برای فضای خود، بهتر است فاصله بین دیواری که تلویزیون در آن نصب می شود و نقطه ای از اتاق که افراد برای تماشای محتوا می نشینند را اندازه گیری کنید. پس از دانستن این موضوع، می توانید اندازه تلویزیون را متناسب با آن ابعاد انتخاب کنید.

وضوح تلویزیون
رزولوشن تعداد پیکسل های روی صفحه است. امروزه تلویزیون‌ها دارای گزینه‌ای با رزولوشن‌های بالاتر مانند Full HD یا 4K هستند که برای تماشای فیلم، سریال، بازی‌های ویدیویی و سایر محتوای با وضوح بالا بهتر هستند. تلویزیون‌های با رزولوشن 4K دارای پیکسل‌های بسیار بیشتری نسبت به تلویزیون‌های Full HD هستند و در نتیجه کیفیت تصویر بهتری ارائه می‌دهند.

پنل نمایش
انواع مختلفی از نمایشگرها و فناوری ها از جمله OLED، LCD، Plasma، LED، QLED و … در بازار وجود دارد. برخی از این پانل‌ها رنگ‌های بهتر و کنتراست بیشتری ارائه می‌دهند، در حالی که برخی دیگر ممکن است روشنایی بهتری داشته باشند و همچنین انرژی کارآمدتری داشته باشند. بهتر است قبل از تصمیم‌گیری، مقداری را که می‌توانید هزینه کنید و درباره گزینه‌های مختلف تحقیق کنید، در نظر بگیرید. .

پورت های اتصال
هنگام انتخاب یک تلویزیون، مهم است که تعداد و انواع پورت های آن را در نظر بگیرید زیرا ورودی های صوتی و تصویری برای اتصال دستگاه های خارجی مختلف مانند کنسول بازی ویدیویی، پخش کننده بلوری، لپ تاپ یا هر دستگاه دیگری مهم هستند. ، بنابراین خوب است برای تجربه بهتر از تعداد و انواع ورودی های تلویزیون خود آگاه باشید.